kisielsrem Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Witam mam pytanie. przyjechał do mnie klient z przyczepą SAM 2 osie w której zdemontował jedną oś i chciałby teraz to przerejestrować na 1 os czy po 6.2013 da się coś jeszcze zrobić z SAMEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Z SAM można zrobić wszystko - przebudowa, opis i do WK -przedsiębiorca G45.20 - ustalić nowe parametry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisielsrem Napisano 4 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2014 czyli zmiany konstrukcyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 czyli zmiany konstrukcyjne Tak. Zdemontowanie osi zapewne będzie skutkowało zmniejszeniem dmc, więc aby ustalić nowa wartość ja podpierał bym się opinia rzeczoznawcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py Bardzo trafne spostrzeżenie - ma przyczepę fabryczną bez papierów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py? Bardzo trafne spostrzeżenie Tiaa... trafione jak kulą w płot... i chciałby teraz to przerejestrować na 1 os Wynika z tego, że w DR ma dwie osie... jakby chciał przyczepę dopasować do DR to nie musiałby robić zmian... Ja sądzę, że bardziej chodzi o zmniejszenie dmc, aby załapać się na śmiganie na B, lub dopasowanie do pojazdu ciągnącego. Ale w tym wypadku nie widzę przeciwwskazań... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Wynika z tego, że w DR ma dwie osie... jakby chciał przyczepę dopasować do DR to nie musiałby robić zmian... Np. kupił bez papierów p-pę z 1 osią? DR -2 osie.Nie wnikam w nr ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Np. kupił bez papierów p-pę z 1 osią? DR -2 osie A w tą stronę... to możliwe, ale to juz kwestia diagnosty, bo przecież oś nie wyparowała bez śladu - prawda ? Coś powinno byc widać... jakie są realia wszyscy wiemy Z drugiej strony nie mozna w każdym kliencie doszukiwać się krętacza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 przedsiębiorca G45.20A po co skoro nie ma zmiany rodzaju? Mnie to się widzi, że to bardziej o VIAToll chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 śmiganie na B, lub dopasowanie do pojazdu ciągnącego Jak wyglądały DR SAM to wiemy - po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Może i zmiany konstrukcyjne, ale żadne: przedsiębiorca G45.20 !!!!! Żadnych zaświadczeń od przedsiębiorców!! To się samemu robi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 A po co skoro nie ma zmiany rodzaju Masz rację - może to zrobić" SAM" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 To się samemu robi!! No otóż to, bo rodzaj pojazdu dalej ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens Nie mówię o DMC tylko o ilości osi - myślę,że o G klientowi za bardzo nie chodz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Z drugiej strony nie mozna w każdym kliencie doszukiwać się krętacza... Sam wiesz jak to jest,zawsze wierzysz klientowi?, ja nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens Art. 62. 1. Rzeczywista masa całkowita przyczepy ciągniętej przez:1) samochód osobowy, samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t lub autobus – nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu ciągnącego; : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 o G klientowi za bardzo nie chodz_________________ Ja o O1 z auta i F1 przyczepy Rzeczywista rzeczywista rzeczywistą a przyczepy o F1 1600 nie masz prawa podpiąć do auta które ma O1 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Psuj, My tu wietrzymy spisek ze stromy klienta a Ty od razu z przepisami Większość kombinuje jak z 750 zrobić 2500 - a ten jeden jedyny SAM-a ciągnie w przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 wietrzymy spisek No tak same spiski ,prowokacje,.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 To się do komisji macierewicza pozapisujcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Ciągłość zmian - świadczy o ciągłości dowodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 18 Kwiecień 2014 Share Napisano 18 Kwiecień 2014 Z SAM można zrobić wszystko - przebudowa, opis i do WK -przedsiębiorca G45.20 - ustalić nowe parametry Może i zmiany konstrukcyjne, ale żadne: IVVO napisał/a: przedsiębiorca G45.20 !!!!! Żadnych zaświadczeń od przedsiębiorców!! To się samemu robi!! Klient miał dwuosiową przyczepkę ciężarową marki SAM. DMC 1500kg Przerobił na jednoosiową. Przerobił sam . Rzeczoznawca określił DMC po zmianach na 750kg. I co w takim wypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 18 Kwiecień 2014 Share Napisano 18 Kwiecień 2014 Klient miał dwuosiową przyczepkę ciężarową marki SAM. DMC 1500kg Przerobił na jednoosiową. Przerobił sam . Rzeczoznawca określił DMC po zmianach na 750kg. I co w takim wypadku? Zaświadczenie z warsztatu który dokonał przeróbki bo zmieni się rodzaj pojazdu, badanie po zmianach i WK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.