Skocz do zawartości
Paweel

stacja sql demo a czytnik

Rekomendowane odpowiedzi

Paweel

Pytanie mam czy to powinno działac czy jest w jakiś sposób zablokowane

 

 

pojawia się pasek postępu i maszyna staje :(

 

 

 

czytnik to jakaś motorola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
scob

Tak, powinno działać: w wersji DEMO włączona jest obsługa czytnika kodów 2D, JEDNAK

aby skanowanie kodów prawidłowo, czytnik powinien sprzętowo wspierać odczyt kodów dwuwymiarowych typu AZTEC i powinien być odpowiednio skonfigurowany:

- tryb komunikacji: urządzenie HID

- zakończenie kodu tabulatorem.

 

Odpowiednie kody do programowania czytnika znajdzie Pan w jego instrukcji obsługi (niestety, różnią się w zależności od modelu / producenta).

 

W okienku "Oczekiwanie na czytnik" może Pan użyć klawisza ESC - program wyświetli kolejne okno - ręcznego wprowadzania / wyszukiwania pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paweel

po skonfigurowaniu skanera w opisywany sposób program dalej staje na okienku

 

"odczyt danych z dr "

 

 

pasek postępu na 100 % i nie idzie dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
scob

Problemem jest mimo wszystko najpewniej zaprogramowane da czytnika zakończenie kodu: jeśli w czasie transferu z czytnika nie wyświetla komunikatów o błędzie, a "wisi" na samym końcu.

Proszę spróbować przestawić opcję "zakończenie kodu" na z "enter" na "tabulator" (albo odwrotnie :) )).

 

Proszę ewentualnie przesłać na e-mail serwis (małpa) norcom.pl

- skan kodu 2d w formie graficznej, abyśmy mogli sami go zeskanować i porównać go z poniższym:

- ten sam kod "zeskanowany" czytnikiem do notatnika i zapisany jako .txt; Bardzo ważne, żeby nie modyfikować tego, co trafi do notatnika w żaden sposób; proszę włączyć notatnik, "przeczytać" kod i natychmiast zapisać (chodzi m.in właśnie o to, gdzie "ląduje" kursor po przesłaniu kodu).

 

Być może porównując to, co wychodzi z Pana czytnika ze "wzorcem" uda się ustalić co generuje problem.

 

Mimo wszystko: są na rynku czytniki 2D (niewiele, to prawda), których nie udało nam się "namówić" do współpracy ze Stacją.

 

Zachęcam do kontaktu w takich sprawach bezpośrednio z serwisem - telefonicznie bądź mailowo :) - może się Pan wtedy spodziewać zdecydowanie krótszych czasów reakcji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.