Skocz do zawartości

Trabant


DMG1

Rekomendowane odpowiedzi

A czy "coś" zabrania zawierania się typu w numerze? Nie widzę tu niczego złego - odczytany numer zgadza się z tym na ramie. A gdyby tabliczka zginęła to będzie "niezgodność". Nie nazwałbym tego nadgorliwością diagnosty.

No tak zacznijmy gdybać i wymyślać co będzie jak zginie. Mamy jednoznaczną informacje co jest numerem a co typem i piszmy numer. Nawet jak nie jest ona tak oczywista jak na załączonych zdjęciach to diagnosta jest od tego by wiedzieć. Generalnie może faktycznie niech piszą jak najwięcej bo przynajmniej raz w miesiącu mam robotę.

Jakbyś to wpisał?

Wrzuć zdjęcia numeru wybitego i TZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy jednoznaczną informacje co jest numerem a co typem i piszmy numer.

 

Skąd ta pewność, że typ nie jest częścią numeru? Nic ich nie oddziela, nabite są jednym ciągiem.

 

Nawet jak nie jest ona tak oczywista jak na załączonych zdjęciach to diagnosta jest od tego by wiedzieć.

 

A ja powiem tak - żeby widzieć co jest nabite na ramie. To samo powinno znaleźć się w DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd ta pewność, że typ nie jest częścią numeru? Nic ich nie oddziela, nabite są jednym ciągiem.

Sęk w tym, że nie jest nabite jednym ciągiem. Przyjrzyj się uważnie TZ. Tam jest jednoznaczna przerwa i rozróżnienie.

W VIN-ach wielu pojazdów (np. Fiat, Mercedes) zawarty jest typ pojazdu to niby dlaczego w nr ramy ma go nie być?

Nie pisze o 17 znakowym numerze VIN, który ma swoje prawa tylko o numerze ramy, nadwozia podwozia.

Czy nikt już nie pamięta jak znakowane były Fiaty 126p ?

Nawet w latach 80 jak już miały nabitych 17 znaków to różniły się one jednym lub dwoma znakami z TZ.

Każdy numer należy rozpatrzyć indywidualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że nie jest nabite jednym ciągiem.

 

Na ramie widzę jeden ciąg, a to chyba "ważniejsze" niż TZ, która ten numer "dzieli" na typ i numer seryjny, ale moim zdaniem nie wynika z tego, że typ nie jest częścią numeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety twojego stanowiska nie podziela francuski wydział komunikacji

 

Co nie znaczy, że polski WK nie wpisze całego numeru (na podstawie odczytu podczas badania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie znaczy, że polski WK nie wpisze całego numeru (na podstawie odczytu podczas badania).

Jak 21 lat temu padło hasło "wpisywać pełne numery " , to pisało się wszystko co było w polu numerowym . Wesoło się robiło przy numerach silnika, co spowodowało pojawienie się strzałki w DR .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...
W dniu 7.12.2016 o 11:17, markes30 napisał:

No niestety twojego stanowiska nie podziela francuski wydział komunikacji.

DSC01647.thumb.JPG.920ad498e65cd777a58e2b41e09f1fc1.JPG

Czy ktoś wie dlaczego na zdjęciu powyżej przed nr seryjnym ciągnika F21318 jest liczba 9416? (pole zaznaczone niebieskim długopisem).

Coś ono oznacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.