jjk1972 Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 Witam forumowiczów. Szukam podstawy prawnej do przerobienia auta dostawczego zareejstrowanego jako ciężarowy o DMC do 3.5t na osobowe do przewozu max 9 osób. Czy takie auta można w ogóle przerabiać - mocowanie rzędów siedzeń do podłogi, podłoga wtórna z oryginalnymi punktami mocowania, szyby boczne, fotele, etc... . Jeżeli ktoś wie jak do tego podejść - to prosze o wskazówki, rady, które będą mi cenne. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 Jeżeli są fabryczne punkty mocowania foteli i pasów a cała przebudowa wykonana zgodnie z regułami sztuki to ja nie widzę problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 wyciąg ze świadectwa homologacji -czy pojazd był homologowany M1 i N1- od tego trzeba zacząć ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 wyciąg ze świadectwa homologacji -czy pojazd był homologowany M1 i N1- od tego trzeba zacząć ..... W jakim celu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 wyciąg ze świadectwa homologacji Czy zawsze tego mamy wymagać czy też bez niego nie mozna dokonać zmiany konstrukcyjnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 Jeżeli są fabryczne punkty mocowania foteli i pasów a cała przebudowa wykonana zgodnie z regułami sztuki to ja nie widzę problemu. To wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 Jeżeli są fabryczne punkty mocowania foteli i zwracam uwagę na zapis w 996 pkt 6.2.5 e fotel kierowcy mocowanie mamy UI oraz USZ pkt 6.2.6 c pozostałe fotele i tutaj mamy już UD i UI Więc z tym doborem w miejscach fabrycznych dla pozostałych foteli można uznać jako UD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Czerwiec 2014 Share Napisano 11 Czerwiec 2014 wyciąg ze świadectwa homologacji -czy pojazd był homologowany M1 i N1- od tego trzeba zacząć ..... To nie ma żadnego znaczenia. Przeróbki mogą spokojnie wykraczać poza ramy homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 12 Czerwiec 2014 Share Napisano 12 Czerwiec 2014 Tylko czy pojazd homologowany na N1 ma fabryczne punkty mocowania dodatkowych siedzeń ........................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 12 Czerwiec 2014 Share Napisano 12 Czerwiec 2014 Tylko czy pojazd homologowany na N1 ma fabryczne punkty mocowania dodatkowych siedzeń ........................... Ma, może mieć, ponieważ z definicji "...42) samochód ciężarowy – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków; określenie to obejmuje również samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i osób w liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą;..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 12 Czerwiec 2014 Share Napisano 12 Czerwiec 2014 może mieć i w tym jest właśnie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.