Skocz do zawartości

zmiana miejsc a okna


rurek777

Rekomendowane odpowiedzi

§8

4. Wnętrze kabiny kierowcy oraz pomieszczenia przeznaczonego do przewozu osób powinno odpowiadać następującym warunkom:

6) powinno być wyposażone w wyjścia w postaci drzwi lub okien, co najmniej po jednym na każdą stronę pojazdu , umożliwiające w razie konieczności wyjście na zewnątrz;

 

5.Szyby pojazdu:

2)powinny być umocowane w taki sposób lub sporządzone z takiego tworzywa, aby w razie konieczności istniała możliwość wyjścia na zewnątrz pojazdu co najmniej przez jeden otwór okienny z każdej strony pojazdu;

i to by było na tyle ...

 

 

pomijając sposób zamocowania tych dodatkowych foteli :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to okna też muszą być do każdego rzędu ?

 

Ja uważam, ze tak, bo okna w rzędzie pierwszym wcale nie umożliwiają wyjścia z rzędu drugiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak uważam , ale przepis mówi że wystarczy po jednym z każdej strony .czyli siedzący w trzecim rzędzie patrzą tyko do przodu bo boki i tył mają zatkane :( a jeśli przedni drzwi

zaliczyć do ''co najmniej przez jeden otwór okienny z każdej strony '' to w blaszaku można wozić ludzi ? :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli , lewa strona drzwi od kierowcy z oknem

prawa, drzwi od pasażera z oknem

tył ,drzwi tylne albo klapa z oknem

przód ,wiadomo , szyba

i na każdej stronie jest otwór z oknem :) i co dobrze będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele, jeśli nie większość szoferek w "prawdziwych" ciężarówkach nie ma szyby z tyłu. I co? A nawet gdyby była to po co, jak tuż a szoferką zabudowa? :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

mam właśnie podobny przypadek mercedes 108 cdi ciężarowy

jest 3 osobowy chce zrobić pięć ale ma zostać ciężarowy

wycina przegrodę za 1 rzędem wstawia przegrodę za 2 rzędem

robi okna

przynosi dokument od firmy dokonującej zmian PKD 45.20

zmienimy ładowność

robimy zmiany konstrukcyjne

okresowe + dodatkowe i koniec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczoznawca potrzebny nie jest

Rzeczoznawca dla diagnosty nigdy nie jest punktem obowiązkowym. Nie mniej jednak ja zażądałbym opinii rzeczoznawcy ze względu na prawidłowość zamocowania przegrody (wytrzymałość). Następny punkt to podłoga - mocowanie foteli.

Stoned44 napisał/a:

przynosi dokument od firmy dokonującej zmian PKD 45.20

 

 

Nie musi - nie zmienia się rodzaj pojazdu.

Jeżeli coś jest niepotrzebne to po co mnożyć biurokrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VITO.jpg

No co przecież fotel można przewozić w części ładunkowej.Nawet chyba przymocowany to nie będzie "latał po pace" :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienimy ładowność

 

Rozumiem, że to skrót myślowy, że ładowność zmieni się po zwiększeniu masy własnej o nowe fotele, a nie dlatego, że ludzie zastąpią towar... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.