duchu Napisano 15 Lipiec 2014 Share Napisano 15 Lipiec 2014 Panowie miałem na kanale C 4011 z lat 60-tych z bardzo dziwnym nr ramy: 17TOxxxx/76. Na obudowie obok nr znalazłem jeszcze taki 36/77. TZ brak. Skad taki nr w URSUSIE? Przerobiony ZETOR? Numer zastępczy? Własna inwencja twórcza? Dla podniesienia poziomu -ostatnie OBT 2001 r i stacja o wątpliwej reputacji. Jakies sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Lipiec 2014 Share Napisano 15 Lipiec 2014 Jaki numer był w DR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 15 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2014 ten sam,ale dr z czasów kiedy WK były po gminach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 16 Lipiec 2014 Share Napisano 16 Lipiec 2014 Może miał wymianę obudowy skrzyni biegów i nr nadany w SKR, POM lub innej jednostce naprawczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 16 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2014 I tak bym myslał, tylko ze musiało to być więcej niż raz-przeczytaj mój post i zwróć uwagę na daty. A moje pytanie własnie jest o to jak wyglądało nabijanie w latach 70-tych, kto wydawał zgodę i jaki był rejestr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Lipiec 2014 Share Napisano 17 Lipiec 2014 A moje pytanie własnie jest o to jak wyglądało nabijanie w latach 70-tych, kto wydawał zgodę i jaki był rejestr. Dobre pytanie tylko ja za młody jestem aby na nie odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 17 Lipiec 2014 Share Napisano 17 Lipiec 2014 Te pierwsze znaki to najprawdopodobniej NR SKP która ten numer nabijała. Tak to była w tamtych latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 18 Lipiec 2014 Share Napisano 18 Lipiec 2014 Masz na myśli numer bity na bloku tylnego mostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 18 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 18 Lipiec 2014 a był w innym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryczynski A Napisano 18 Lipiec 2014 Share Napisano 18 Lipiec 2014 a był w innym miejscu? na skrzyni biegów na zwolnicach kolumnie kierowniczej pokrywie pompy hydraulicznej ,ale właściwym numerem podwozia tego ciągnika jest nr nabity na tylnym moście i po wymianie dokonywano zmiany danych w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 19 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2014 Zapytam inaczej : czy fabrycznie w Ursusie c 4011, c 355, c 360 był w innym miejscu niż obudowa mostu str prawa? Bo chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel87 Napisano 13 Kwiecień 2017 Share Napisano 13 Kwiecień 2017 był kolego na skrzyni biegów z prawej strony przed pedałami hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Kwiecień 2017 Share Napisano 13 Kwiecień 2017 Miło, że starasz się pomóc Kolego, niemniej jednak odpowiadasz na pytanie sprzed trzech lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 13 Kwiecień 2017 Share Napisano 13 Kwiecień 2017 Ja akurat przerabiam podobny temat Ursus z lat 60 tych. Ma wydany DR w tamtych latach z informacją w pozycji numer ramy/ podwozia/ nadwozia: brak numeru. Jest numer silnika w DR zgodny z numerem na silniku. Numeru na skrzyni i tylnym moście faktycznie niema. Macie na ten problem jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeti Napisano 13 Kwiecień 2017 Share Napisano 13 Kwiecień 2017 Zapytam inaczej : czy fabrycznie w Ursusie c 4011, c 355, c 360 był w innym miejscu niż obudowa mostu str prawa? Bo chyba nie. C360 ma wybity w dwóch miejscach - z góry obok siedzenia prawa strona i przy pedale gazu z boku ( jeżeli nic nie było wymieniane to dwa razy powtarza się ten sam numer). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Kwiecień 2017 Share Napisano 13 Kwiecień 2017 Ursus z lat 60 tych. Ma wydany DR w tamtych latach z informacją w pozycji numer ramy/ podwozia/ nadwozia: brak numeru. Jest numer silnika w DR zgodny z numerem na silniku. Numeru na skrzyni i tylnym moście faktycznie niema. Macie na ten problem jakiś pomysł ? Jest to możliwe, bo widziałem Ursusa c-330 z początku produkcji, który pole numerowe na skrzyni biegów miał puste. Ewentualnie może numer był bity w innym miejscu - tylko gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 14 Kwiecień 2017 Share Napisano 14 Kwiecień 2017 Możliwe, że miał wymienianą obudowę skrzyni biegów i nie naniesiono numerów, lub był składany z części. Miałem przy Żuku wymieniony blok silnika i też nie miał numeru bo ASO nie naniosło. Podobnie mogło być z Ursusem. Wystarczy, że ktoś wyciągając go mocno szarpnął i go rozpołowił. Mógł też szarpiąc ciągnikiem podnieść przód do góry i nacisnął sprzęgło, wtedy ciągnik uderzając przednią osią o ziemię pękał na składaniu silnik - skrzynia biegów. Jedyne wyjście to nadanie nowych cech przez Starostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 14 Kwiecień 2017 Share Napisano 14 Kwiecień 2017 Jedyne wyjście to nadanie nowych cech przez Starostwo. Tylko z jakiego paragrafu bo ja nic pasującego nie widzę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.