markes30 Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 Potrzebuję pomocy: Mam do badania sprowadzonego z Francji Citroena C4. Nie zgadza się o 10 kg F1 i o 890 kg-F3. Samochód zarejestrowany na wypożyczalnie. Ma zamontowany we Francji hak. Może ktoś po nr homologacji sprawdzić dane ? Czy ta rozbieżność może wynikać z rejestracji na wypożyczalnię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 W progr serwisowym jest takie homo: e2*2007/46*0040*07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 W progr serwisowym jest takie homo: e2*2007/46*0040*07 No dobrze - i jakie są dane? Tam by z odejmowania wychodziło 400 kg przyczepy... Mało trochę. To może bez hamulca ktoś pomyłkowo policzył? Te 10 kg więcej na DMC może być z powodu haka prędzej - zarejestrowanie na taki czy inny podmiot nie ma znaczenia. Ale z kolei tylko 10kg? Prędzej koło 100 by pasowało (tak jak w Niemczech liczą). Nie można wykluczać literówki też po prostu. Trafiały mi się ostatnio z Francji takie lekko "kosmiczne" DR... Niestety na wyjaśnienia z Francji bym nie liczył. Trudno od nich uzyskać jakiekolwiek informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 Ktoś wrzucał linki do strony gdzie po zalogowaniu można było uzyskać dane, niestety nie mogę tego znaleźć. [ Dodano: 23-08-2014, 14:54 ] F1 i F3 z tabliczki w żaden sposób nie pasuje do wersji NC9HR8/2S(jest na tabliczce) . Czyli że tabliczka jest be . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 Może tu: http://service.citroen.com/ddb/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 Ostatnio też miałem takiego babola w DR francuskim (Opel Astra 1,9 diesel) wartości dla pojemności 191, moc 7.4 ( powinno być 1910 i 74) ; jak dalej się to potoczyło nie wiem bo jak pokazałem te dane to się klient podrapał w czapkę i powiedział, że będzie to wyjaśniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Sierpień 2014 Share Napisano 23 Sierpień 2014 Potrzebuję pomocy: Przypomnij mi się jutro po 8 telefonem, to Ci sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 No dobrze - i jakie są dane? Niestety ale program serwisowy nie zawiera praktycznie żadnych danych technicznych odnoszących się do konkretnych pojazdów [ Dodano: 25-08-2014, 07:46 ] Może tu:http://service.citroen.com/ddb/ To link do instrukcji obsługi. Tam czytamy, że DMC pojazdu wynosi 1805-1815 a DMC zespołu pojazdów 3105-3115 [ Dodano: 25-08-2014, 07:50 ] F1 i F3 z tabliczki w żaden sposób nie pasuje do wersji NC9HR8/2S(jest na tabliczce) . Czyli że tabliczka jest be . Opierając się na instrukcji obsługi to dane z TZ jak najbardziej pasują do pojazdu. Masy przyczep określone są następująco: 680/1550 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 Opierając się na instrukcji obsługi to dane z TZ jak najbardziej pasują do pojazdu. A na katalogu its już nie. F1 - 1820 F3 - 2220 O1 - 600 O2 - 400 To po danych z dr: homo: e2*2007/46*0040*07 i wariant: NC9HR8/2S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 25 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2014 Widzę, że błąd raczej jest na tabliczce. Daniel czy jak do was do serwisu klient przyjechał by z takim błędem to wymienicie mu tabliczkę na prawidłową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 Tak przeglądając znalazłem coś takiego. http://af.ee/vin/VF7NC9HR8CY517738/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 do serwisu klient przyjechał by z takim błędem to wymienicie mu tabliczkę na prawidłową ? Zamówić TZ z programu można ale z jakimi parametrami by przyszła to nie bardzo wiem. Najpewniej trzeba by to załatwiać na poziomie centrali, bo faktycznie wygląda na to, że jest niezgodność danych homologacyjnych z masami podanymi na TZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 A na katalogu its już nie.F1 - 1820 F3 - 2220 O1 - 600 O2 - 400 No proszę - czyli trafiłem z tym, że: Tam by z odejmowania wychodziło 400 kg przyczepy... Mało trochę. To może bez hamulca ktoś pomyłkowo policzył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 Coś mi świta, że podobnie było z Fiestą mk4 - w poz. O.1 miały wpisane 250kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Sierpień 2014 Share Napisano 25 Sierpień 2014 Fiesta to w ogóle ewenement i do niczego bym jej nie porównywał. Długie lata Fiesta szła przecież z O1/O2 = 100 kg!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 26 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2014 Klient pojechał do serwisu. Zobaczymy ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 26 Sierpień 2014 Share Napisano 26 Sierpień 2014 A na katalogu its już nie.F1 - 1820 F3 - 2220 O1 - 600 O2 - 400 No proszę - czyli trafiłem z tym, że: Tam by z odejmowania wychodziło 400 kg przyczepy... Mało trochę. To może bez hamulca ktoś pomyłkowo policzył? A od kiedy w przypadku Francuzów F2 + O1 daje F3? Skoro O1 = 600 to ja błędu nie widzę. Widziałbym gdyby O1 wynosiło 1600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Sierpień 2014 Share Napisano 27 Sierpień 2014 Skoro O1 = 600 to ja błędu nie widzę.Widziałbym gdyby O1 wynosiło 1600 A ja widzę, bo instrukcja podaje masy przyczep 580/1550 a jak z homologacji wynikają znacznie niższe wartości, to najprawdopodobniej była ona robiona pod jakieś konkretne przepisy obowiązujące w kraju pierwszej rejestracji pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 30 Sierpień 2014 Share Napisano 30 Sierpień 2014 Skoro O1 = 600 to ja błędu nie widzę.Widziałbym gdyby O1 wynosiło 1600 A ja widzę, bo instrukcja podaje masy przyczep 580/1550 a jak z homologacji wynikają znacznie niższe wartości, to najprawdopodobniej była ona robiona pod jakieś konkretne przepisy obowiązujące w kraju pierwszej rejestracji pojazdu. Jeśli jest homologacja na podane dane to jakie podstawy ma diagnosta aby ją podważyć? Diagnosta podważa dane ustalone przez PRODUCENTA w procesie homologacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Jeśli jest homologacja na podane dane to jakie podstawy ma diagnosta aby ją podważyć? Oczywiście brak podstaw do takiego działania ale ewidentnie widać, że wartości mas są zaniżone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 31 Sierpień 2014 Share Napisano 31 Sierpień 2014 Jeśli jest homologacja na podane dane to jakie podstawy ma diagnosta aby ją podważyć? Diagnosta podważa dane ustalone przez PRODUCENTA w procesie homologacji? Diagnosta nie tyle coś podważa, a bardzie stwierdza, że tabliczka nie zgadza się z homo i coś trzeba poprawić. Co, to już jest mniej ważne, dane mają grać i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 11 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2014 Diagnosta nie tyle coś podważa, a bardzie stwierdza, że tabliczka nie zgadza się z homo i coś trzeba poprawić. Co, to już jest mniej ważne, dane mają grać i tyle... Dokładnie. Klient zadzwonił do serwisu ( najbliższego) i telefonicznie zamówił nową tabliczkę. Przyszła w 2 dni ale o dziwo z jeszcze innymi masami. W związku z czym pojechał tym citroenem zabrał DR francuski i dopiero po nr homo z DR zamówili mu prawidłową tabliczkę. Koszt całe 78 groszy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.