idzpiotr Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 Witam nie jestem pewny jednego wypisywałem DIP i skorzystałem z innych DIPów w programie Norcomu po numerze VIN każdy pojazd miał inne masy MW i DMC jeżeli nie miałbym informacji na temat MW pojazdu do ilu kilogramów mogę zawyżyć bądź zaniżyć wartość. Czy podczas badania można się sugerować wagą na amortyzatorach, do weryfikacji MW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 Czy podczas badania można się sugerować wagą na amortyzatorach, do weryfikacji MW?- sposób ustalania nieznanych danych jest dość dokładnie opisany, a zaokrąglanie to przy ładowności bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 Poczytaj tu: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=15158&highlight=masa+w%B3asna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 Dop ład i masę w określa się 10 kg dla poj o MW do 2000 kg i 50 kg dla pozostałych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 idzpiotr, mógłbyś podać co to za pojazd, ile miał miał d.m.c. to pomożemy mniej więcej określić "dopuszczalny błąd paralaksy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idzpiotr Napisano 29 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 29 Sierpień 2014 tolerancja była ok 10 kg Opel Astra W0L0TGF48X2059774 [ Dodano: 29-08-2014, 16:44 ] Miałem PC i ksero dowodu rejestracyjnego, w którym nie było żadnych danych technicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 Tutaj masz link do instrukcji Opla, tam są dane techniczne dobierzesz pod swojego Opla: https://www.opel.pl/twoj-opel/podreczniki-biezacy.html i tutaj pomoże Ci jakoś go zidentyfikować: http://vinformer.su/ident/vin/decode.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idzpiotr Napisano 29 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 29 Sierpień 2014 Tak sprawę z Oplem rozwiązałem, tylko mnie bardziej interesuje to czy jeżeli dane, które wpisuje do DIPu mogą się delikatnie różnic ze stanem faktycznym jeżeli nie ma informacji w dowodzie poprzedniej rejestracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Sierpień 2014 Share Napisano 29 Sierpień 2014 Te dane "żelazne" łatwo sprawdzalne i porównywalne to wiadomo jaka zasada. Natomiast masa własna porównywana "ze stanem faktycznym" jak sam nazwałeś, to z deka dziwna sprawa. No bo co z czym jak w dowodzie pusto. I po mojemu ustalając ten parametr przepisowo; dysponując wagą, czy też instrukcjami/katalogami, odejmowankami (d.m.c. - ładowność) niewielkie wahania to rzecz normalna i nikt nie powinien afery kręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.