arturo2313 Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 Zabierają?? Czy po prostu pewne stacje przestają je mieć?? Matko... temat wałkowany od lat i jasny w przepisach jak słońce!! Poszukaj!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 Czy po prostu pewne stacje przestają je mieć?? Matko... temat wałkowany od lat i jasny w przepisach jak słońce!! Poszukaj!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat? Coś tam pewnie słyszałeś ,,, Dodaj tylko, że od nowego 2016 roku ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 18 Wrzesień 2014 Share Napisano 18 Wrzesień 2014 Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat? Coś tam pewnie słyszałeś ,,, Dodaj tylko, że od nowego 2016 roku ,,, Raczej do koca 2015 r. utrzymują rozszerzenia. I wszystkie, do 31 12 2015 podlegają ponownej certyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Największą stratą dla stacji podstawowych będzie brak możliwości badania ciągników rolniczych i przyczep powyżej 3,5 T. Skończy się to tym, że rolnik będzie musiał jechać z ciągnikiem i przyczepą 30-50 km na najbliższą OSKP. Czy waszym zdaniem stacje podstawowy powinny badać wszystkie ciągniki rolnicze i przyczepy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Ze względu na dobro zainteresowanych powinno się to umożliwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Czy waszym zdaniem stacje podstawowy powinny badać wszystkie ciągniki rolnicze i przyczepy Te z kanałem owszem /przelotowe/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Czy widzicie jakieś techniczne przeciwwskazania by badać na podstawowych SKP wszystkie ciągniki rolnicze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 rolnik będzie musiał jechać z ciągnikiem i przyczepą 30-50 km na najbliższą OSKP Raz na 2 lata jakoś przeżyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Czy widzicie jakieś techniczne przeciwwskazania by badać na podstawowych SKP wszystkie ciągniki rolnicze? Na rolkach hamulcowych - TAK. Koła nie mieszczą się w rolkach. Bieżnik opon zahacza o obudowy. Na podnośnikach brak możliwości zablokowania kół przednich. Wszystkie do 3,5T powinny być sprawdzane na placu podczas jazdy i to powinno wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Wszystkie do 3,5T powinny być sprawdzane na placu podczas jazdy i to powinno wystarczyć. Też o tym pomyślałem by zamiast wjeżdżać na rolki badać hamulce opóźnieniomierzem. Co jeszcze waszym zdaniem przeszkadza by ciągniki rolnicze i przyczepy były badane na podstawowych SKP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Wszystkie do 3,5T powinny być sprawdzane na placu podczas jazdy i to powinno wystarczyć. Ile stacji ma dość miejsca żeby sprawdzić na placu ? Ketiw widział jaki dojazd i ile placu ma jedna okręgówka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Te z kanałem owszem /przelotowe/ Znam i nie przelotową co przyczepki stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Znam i nie przelotową co przyczepki stuka. 3.Stanowisko kontrolne może znajdować się w pomieszczeniu nieprzelotowym wyłącznie na stacji kontroli pojazdów przeprowadzającej badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, przy czym na stacjach upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami długość stanowiska lub kanału przeglądowego powinna wynosić co najmniej 12 m. tak ,ze jest to trochę absurdem -ale stacja nie przelotowa może badać przyczepki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 19 Wrzesień 2014 Share Napisano 19 Wrzesień 2014 Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat? Coś tam pewnie słyszałeś ,,, Dodaj tylko, że od nowego 2016 roku ,,, Raczej do koca 2015 r. utrzymują rozszerzenia. I wszystkie, do 31 12 2015 podlegają ponownej certyfikacji. Jesteś po prostu niemożliwy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Wrzesień 2014 Share Napisano 20 Wrzesień 2014 a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka To nie wiesz gdzie zadzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 20 Wrzesień 2014 Share Napisano 20 Wrzesień 2014 a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka To nie wiesz gdzie zadzwonić? ...ale, że co niby nie można ? Nie znamy szczegółów. Jeśli jest stara" podstawowa z rozszerzeniami to do końca 2015 roku może robić wszystkie ciągniki. Podajcie więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 20 Wrzesień 2014 Share Napisano 20 Wrzesień 2014 a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka dlaczego mnie to nie dziwi - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Wrzesień 2014 Share Napisano 20 Wrzesień 2014 Podajcie więcej szczegółów. ja znam do 3,5 tony Dla mnie wszystko jasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 20 Wrzesień 2014 Share Napisano 20 Wrzesień 2014 Ja ja sądzę, że starą podstawową nazwał do 3,5 T i szukamy afery tam gdzie jej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Wrzesień 2014 Share Napisano 22 Wrzesień 2014 . Czy waszym zdaniem stacje podstawowy powinny badać wszystkie ciągniki rolnicze i przyczepy ? Jeżeli podejść do zagadnienia od strony społecznej to powinna być możliwość badanie ciągników i przyczep rolniczych w akceptowalnej odległości (do 20km) od miejsca zamieszkania. Z technicznego punktu widzenia zbadanie ciągnika czy przyczepy bez wjeżdżanie na roki czy kanał to jest niemożliwe. Zwłaszcza chodzi tu o przyczepę, bo w niej hamulców zbadać opóźnieniomierzem nie można. Kompromisem było by wprowadzenie pewnej podkategorii SKP, które nie były by stacjami okręgowymi a posiadały by warunki lokalowe umożliwiające badanie pojazdów o nieco większych gabarytach. Zwłaszcza chodzi o rolki hamulcowe, które powinny mieć większą szerokość i nośność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 22 Wrzesień 2014 Share Napisano 22 Wrzesień 2014 A dawniej hamulce przyczepy badali ciągnąc ją po odpięciu przewodu hamulcowego i było widać które koła blokują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Wrzesień 2014 Share Napisano 22 Wrzesień 2014 A dawniej hamulce przyczepy badali ciągnąc ją po odpięciu przewodu hamulcowego i było widać które koła blokują. Dawne to były czasy do których z pewnością już się nie cofniemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.