janmarek Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Ja bym nie kupił samochodu w którym na podstawie CEPIKU przebieg nagle zmniejszył się o 100 tyś. Nie przeczytałeś dokładnie tego posta , bo w tym przypadku przebieg by sie zwiększył o 100 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Ja bym nie kupił samochodu w którym na podstawie CEPIKU przebieg nagle zmniejszył się o 100 tyś. Nie przeczytałeś dokładnie tego posta , bo w tym przypadku przebieg by sie zwiększył o 100 tyś. Dobrze czytam - obecnie w CEPIKu przebieg jest zmniejszony o 100tyś i dla tego bym nie kupił bo albo widnieje tam z 2014 większy niż obecnie albo łatwo do niego dotrzeć np w bazie serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Jak w CEPiKU jest zmniejszony np jest 300 tys a klient chce, żeby było więcej o 100 tys czyli 400 tys - to możesz oczywiście sprawdzać. Jednak nie zaprzeczysz, że najczęściej jest to robione w drugą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Wam to trzeba wszystko jak dzieciom. Klient zachachmęcił i cofnął licznik o 100 tys. Gdzieś przy sprzedaży to wyszło. Wystarczył się konsekwencji (przestępstwo oszustwa) wrócił z przebiegiem do wartości początkowej i teraz naciska diagnostę. Nikt tak zachachmęconego pojazdu nie kupi. Jak widać warto robić zdjęcia liczników podczas badań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 markes30 ty od razu zakładasz że każdy chachmęci? Więcej wiary w uczciwość ludzi Nie można wszędzie od razu szukać teori spiskowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 ty od razu zakładasz że każdy chachmęci? Tylko, że markes30 może mieć racę. Jeśli ja odpisując stan licznika czytam pytająco na głos przy właścicielu, to jak można przyjść z reklamacją po miesiącu np. ? a miałem już dwa takie przypadki ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 A może diagnosta popełnił zwykły, ludzki błąd, jakie mogą zdarzyć się każdemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 I NA PEWNO SPRZEDAJE WŁAŚCICIEL POJAZD,A DIAGNOSTA SIĘ POMYLIŁ TEŻ TAKICH MIAŁEM ŻE ALE PAN ŻLE WPISAŁ ZNAM TAKICH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Dobra Panowie, a teraz szczerze kto z nas pomylił się, aż o sto tysięcy plus/minus przy wklikiwaniu w system? Bo jak ja się 'macham' to od razu z grubej rury paluszek się omsknie co najwyżej o jeden klawiszek, a z takiej skuchy to niestety wychodzą milionowe przebiegi w stacyjnym systemie oraz CEPIE. Oczywiście myląc się o niechcące dokliknięcie któregokolwiek klawisza numerycznego od zera do dziewięć z sześciocyfrowym przebiegiem. Oczywiście nie wykluczam zdania Kolegi aboz. Wypowiedziałem się o swoich pomyłkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Wypowiedziałem się o swoich pomyłkach. i dziwić się, że stacja padła ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 ekhm... Ponapoprawiałem nim wysłałem. Zawsze staram się rzucić okiem czy wszystko OK nim ENTER kliknę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 To powiedźcie mi proszę,czy stany licznika w Cepie można odczytać z poprzednich lat ,czy tylko ostatnia zapisaną wartość? Bo jeżeli widoczny jest tylko ostatni wpis , to po co ta cała dyskusja? Cofam pytanie ,właśnie zajrzałem na stronę i stany licznika można sprawdzic co rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 a teraz szczerze kto z nas pomylił się, aż o sto tysięcy plus/minus przy wklikiwaniu w system?A bo to raz Dlatego zawsze sprawdzam swoje wpisy dwa razy zanim pójdzie w rejestr. Najlepszy przykład to pozamieniane liczby miejscami. Klient miał ok. 439 tys. km (po milionie ) i wklikało mi się 349 tys. km. Na szczęście czujność miałem dobrą i poprawiłem przed wysyłką do CEP-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Cofam pytanie ,właśnie zajrzałem na stronę i stany licznika można sprawdzic co rok. - jak już się narobiłem, to wkleję na potwierdzenie, bo zaraz będą pytania z rękawa: "a jak ja miałam/łem pierwszy przegląd to z poprzedniego też w historii przebieg będzie?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Dlatego zawsze sprawdzam Ja usłyszałem po dwóch tygodniach, że to on się pomylił jak mi dyktował. Musiałem mu przypomnieć, że to ja odczytywałem na głos,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael230 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 A po jakim czasie na stronie historiapojazdu.gov.pl aktualizowany jest przebieg? Na bieżąco czy co jakiś czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Na bieżąco czy co jakiś czas? Obudź się proszę, po otrzymaniu info z WK lub SKP,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael230 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Rozumiem, więc na dniach jadę na stację i twardo stawiam na swoim, że ma poprawić, żebym nie miał problemów/ nieprzyjemności przy sprzedaży auta. Już ponad 3 tygodnie od badania technicznego, więc nawet korekta powinna być zaktualizowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Co można na stronie historia pojazdu gov pe-el samemu sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael230 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 U mnie wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Powiem szczerze, że jak to jest na linii CEPiK i dalej historiapojazdugovpe-el to nie wiem. Nawet jak diagnosta dokonał korekty badania i skorygowane przesłał do CEPiKu i dalej koniec. Zielonego pojęcia nie mam co powinno zadziałać, aby zaskoczyło też na stronie historiapojazdugovpe-el. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Rozumiem, więc na dniach jadę na stację i twardo stawiam na swoim, że ma poprawić, żebym nie miał problemów/ nieprzyjemności przy sprzedaży auta. Już ponad 3 tygodnie od badania technicznego, więc nawet korekta powinna być zaktualizowana. A ja bym to olał. Ludzie się podniecają tym CEP-em i przebiegami (a raczej stanami licznika) - a komu to i do czego potrzebne? Przy zakupie patrzy się na stan, a nie na licznik, który mógł być cofany, wymieniany itd. Jak dla mnie - nie przejmuj się bzdurami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michael230 Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 A może napisać e-maila na cepik.gov.pl? Z zapytaniem o korektę przebiegu, a dane na historiapojazdu.gov.pl. Pytam, żeby nie zrobić diagnoście kłopotów. michale_k, ale ja zapłaciłem za przeprowadzenie poprawnego badania technicznego czyli z poprawnym odczytaniem stanu licznika, więc chcę żeby wszystko było tak jak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Październik 2015 Share Napisano 13 Październik 2015 Diagnosta z tego powodu nie powinien mieć żadnych kłopotów. Większość dotkniętych sprawą osób uzna ją za najzwyklejszą ludzką pomyłkę pod warunkiem, że nikt nie kręci. Trza się jakoś u tego diagnosty dowiedzieć, dopytać czy na bank tą korektę wysłał, następnie tak zwany raport z CEPiKu powinien ów diagnosta sprawdzić czy to badanie do bazy CEPiK dotarło. Jak powyższe wykonano, a skutek równa się echo, to dopiero w centrali CEPiK e-mailem dopytywać. Ten diagnosta podobnie jak ja może zadziałać co najwyżej do CEPiKu bram. Dalej z naszej strony to już tylko wszechmocna niemoc ogarnia system pod nazwą historiipojazdugovpe-el. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 14 Październik 2015 Share Napisano 14 Październik 2015 ... Ludzie się podniecają tym CEP-em i przebiegami (a raczej stanami licznika) - a komu to i do czego potrzebne? Przy zakupie patrzy się na stan, a nie na licznik, który mógł być cofany, wymieniany itd.... Niestety u nas dla ludzi liczy się stan licznika. Bo niby po co większość liczników jest cofana ? Niby ludzie zdają sobie sprawę z tego faktu, jednak chcą być w ten sposób okłamywani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi