Skocz do zawartości
Czy płacisz za terminale płatnicze 2x więcej niż musisz? ×
  • Aktualne tematy

  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      aboz
      aboz
      19
    2. 2
      cezary
      cezary
      5
    3. 3
      michal_k
      michal_k
      4
    4. 4
      Solaris
      Solaris
      4
    5. 5
      Mecher
      Mecher
      3
  • Aktualne posty

    • eldicoran
      no narobiliście tych kot serwisów tyle w okolicy warszawy nawet samej że ohohoh. np taki halinów dwa różne adresy juz nawet są
    • wojteczek
    • eldicoran
      Jako diagnosta mam prawo rządać opini rzeczoznawcy do wszystkiego. jeśli nie znajdę w ten ani inny sposób moge skontaktowac się z aso które nawet jesli jest już nie czynne mogę powiedzieć przyjedzie Pan/Pani jutro gdy rano dodzwonie się do aso i zdobęde potrzebne mi informację. A że przyjeło się włażenie w dupe klientowi to nikt nie wnika już w przepisy i WT. Ale 99% pojazdów ma takie jakie powinno mieć i tak. zazwyczaj tylko wynalazki lub " TUNING" nie ma takich jakie powinien. A ich to nawet mi nie szkoda nigdy nie było i nie będzie. Ale wmawiaj sobie co tam chcesz. Trochę wciąż bawi że coś co powinieneś pilnować i karcić a diagnosta sam praktykuje  to tak jakby policjant sam otwarcie przyznawał się do łamania przepisów za które innych musi karać na komisariacie. ps twoje w internecie jest że do 18 masz otwarte. to jak to w końcu jest w tej Warszawce ? i na żegańskiej też twierdzą że wszystko masz jak trzeba i jest lepsze? w sumie jak masz 7 stacji w obrębie 5 km to się już nie dziwię że tak łaskawie omijasz prawdę często sorki. do 19. za dużo tych kot serwisów  nie na ten spojrzałem
    • TeDe
      Pani Naczelnik w tej sprawie jest nieugięta, to że ktoś nie dopełnił ustawowego obowiązku nie oznacza, że diagnosta może zrobić DBT bez pobrania danych. Należy wysłać klienta żeby sobie wyjaśniał z Policją czy inną służbą dlaczego nie wprowadzili danych. Inna sprawa jest taka, że bez ustalenia danych ciężko je wprowadzić...
    • wojteczek
      A no właśnie. Mało tego nr który zapisałem to nr z TZ, gdybym poszukał teczki od tego pojazdu to tam będzie jeszcze * i 2 cyfry. Dlatego powtarzanie za ministrami bez praktycznej wiedzy jak to działa nic nie wnosi. Te instytucje nadzorujące odsyłają do przepisu ale nie widzą że skp nie ma narzędzi żeby postąpić zgodnie z przepisem. Zostaje ASO, i tu kolejny problem bo skp czynne np do godz 20 a ASO o 18 zamykają, albo na naszym rynku nie ma przedstawiciela, marka przestała istnieć, tego modelu od x lat nie produkują itd. a nawet tak z biznesowego punktu, jak ktoś ma odebrać kilkadziesiąt tel dziennie i po Vin ustalić co to za pojazd i jakie gumy to za kilka dni nr zostanie odłączony. Do tego trzeba posadzić człowieka,zapłacić pensje, stworzyć warunki i ostatecznie skp zarobi na badaniu, a ASO poniesie koszty. 
  • Najbliższe urodziny

    Brak użytkowników do pokazania

  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      10 952
    • Najwięcej online
      1 667

    skp006
    Najnowszy użytkownik
    skp006
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.