Matiasq Napisano 11 Grudzień 2014 Share Napisano 11 Grudzień 2014 gdzie w tym samochodzie szukać numeru nadwozia TZ na przegrodzie czołowej auto wykoserwowane na maksa 1987 rok produkcji wersja 8 osobowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 11 Grudzień 2014 Share Napisano 11 Grudzień 2014 musisz szukać na ramie z prawej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiasq Napisano 11 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2014 bede szukał gość ma we wtorek przyjechać odrazu zaznaczył że nie wie gdzie jest a auto po konserwacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 11 Grudzień 2014 Share Napisano 11 Grudzień 2014 Mam zbędne instrukcje obsługi i katalogi części do ARO. Jak wrócę do domu to zobaczę czy coś pisze w tych książkach. Może gość byłby zainteresowany odkupieniem ich, to napisz do mnie na priv to podam namiary. [ Dodano: 12-12-2014, 13:40 ] Znalazłem i przepisuję dosłownie: Numer podwozia znajduje się na uchwycie sprężyny śrubowej prawego dźwigara wzdłużnego oraz na tabliczce fabrycznej. Tabliczka znajduje się z prawej lub lewej strony komory silnika. Instrukcja obsługi z 1986r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiasq Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2014 dzięki jast klijent był dziś okazało się że ma żle dmc w dowodzie i mase własną u nas w wydziale chca potwierdzenie od producenta alo ARO zbankrutowało w 2006r czy rzeczoznawca może ustalić dane techniczne pojazdu potrzebne do wymiany dowodu? masa własna wpisana 1100 kg a dmc 1700 na tabliczce 2400 dmc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 czy rzeczoznawca może ustalić dane techniczne pojazdu potrzebne do wymiany dowodu? W tak zaistniałej sytuacji nawet powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 mase własną Dział II Szczegółowy sposób ustalania nieznanych lub nowych danych technicznych pojazdu podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu: § 3. 1. Masę własną pojazdu ustala się: 1) przez zważenie całego pojazdu albo 2) jako sumę mas wynikających z nacisków poszczególnych osi pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiasq Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2014 masa własna ok ale dmc juz nie przeskoczy i tylko rzeczoznawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Ja bym napisał, że "dane techniczne pojazdu zostały ustalone w oparciu o tabliczkę znamionową, oraz dołączoną do badania instrukcję obsługi". Oczywiście pod warunkiem, że w tej broszurce coś z parametrów Aro podano. A już wykazałbym się maksymalną uprzejmością wobec wydziału dołączając do zaśiwdczenia ksero instrukcji plus zdjęcie tabliczki na wydruku color. Nie pytajcie czy takie coś przechodzi w WK, bo nie powiem. PS. Przeskanujcie se karteluszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 dmc juz nie przeskoczy i tylko rzeczoznawca Jeśli WK ma wątpliwości to może zażądać opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 masa własna ok ale dmc juz nie przeskoczy i tylko rzeczoznawca - dmc na tabliczce podana!masa własna wpisana 1100 kg a dmc 1700 na tabliczce 2400 dmc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Ja bym napisał, że "dane techniczne pojazdu zostały ustalone w oparciu o tabliczkę znamionową, oraz dołączoną do badania instrukcję obsługi" identycznie bym postąpił i zakładam a priori, że Michałowi by to wystarczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Poszedłbym do Olgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Jeśli WK ma wątpliwości to może zażądać opinii. Absolutnie nie ma takiego prawa. u nas w wydziale chca potwierdzenie od producenta alo ARO zbankrutowało w 2006r To niech sobie napiszą A jeśli powołują się na przepis z rozporządzenia - to niech go przeczytają w całości Jeśli klientowi dane z DR "nie przeszkadzają" to bym na jego miejscu oderwał tabliczkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 oderwał tabliczkę No co ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Absolutnie nie ma takiego prawa. - Absolutna prawda bo to badanie w razie powstania... → 3. W razie powstania trudności w ustaleniu parametrów pojazdu, badanie techniczne może być przeprowadzone po przedstawieniu opinii rzeczoznawcy samochodowego, o którym mowa w art. 79a ustawy, lub w szczególnych przypadkach – dodatkowo odpowiednio innej specjalności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiasq Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2014 u mnie bez tego potwierdzenia od producenta albo opini temat nie do ruszenia. Bo niby diagnosta nie wie czy aby napewno nie było błędu w tabliczce znmionowej bo zdażają sie i takie. Co wydział to inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 u mnie bez tego potwierdzenia od producenta albo opini temat nie do ruszenia. Do czasu, do czasu... aż się trafi mądry klient Bo niby diagnosta nie wie czy aby napewno nie było błędu w tabliczce znmionowej bo zdażają sie i takie Oczywiście, ale to już rola WK, a nie klienta, żeby to u producenta wyjaśnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiasq Napisano 13 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2014 ale w naszym kraju zawsze wina diagnosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 No ale czego diagnosta w tej przedstawionej tu oczywistej oczywistości ma niby nie wiedzieć. - Jest tabliczka? - Jest! - Jest instrukcja? - Jest! No to gdzie tu rzeczoznawcę wołać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 WK przyrównał ten przypadek do w miarę świeżych samochodów, które faktycznie mają różne homologacje, więc może zdarzyć się, że tabliczka jest nieprawidłowa od innej wersji. Zabrakło "doświadczenia życiowego", które podpowiada, że w 1987 r. raczej nie było 100 różnych wersji takiego Aro i 100 różnych tabliczek. Zapewne ktoś kiedyś wpisał te dane do DR według widzimisię albo jakiegoś katalogu (może od innego modelu) i tak zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Zapewne ktoś kiedyś wpisał te dane do DR według widzimisię albo jakiegoś katalogu (może od innego modelu) i tak zostało. - Parametry widzimisię jak z Poloneza Poloneza Trucka zaiste Ale cóż w tamtych latach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.