Gentleman Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 Taka sytuacja. Ustawiałem geometrię w Opel Vivaro i zbieżność tyłu w książce Autodaty 2006 0,30N+_20, w książce Autodaty 2012 0,30P+_20, na oprogramowaniu Beissbartha 0,30N+_20, a jak postawiłem samochód na przyrządy to mieścił się w środeczku 0,30P+_20. I jak tu teraz pracować Panowie? Też miewacie takie kwiatki? Cytuj
Marek1 Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 Tyl w Vivaro nie jest regulowany więc w czym problem? Wartości mogłaby zmienić sie jedynie w wyniku wypadku. Jesli pomiar jest symetryczny i trzyma się w zakresach to nalezy go uznać za prawidłowy. Negatyw na kołach tylnej osi to rzadki przypadek. Cytuj
Lukasz0417 Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 W książkach Autodaty z roku 2010, 2012 i 2013 jest napisane: 0°30'±20', natomiast w książce z roku 2008 jest napisane 0°30N±20', ale tak jak "Marek1" napisał - tył w Oplu Vivaro nie jest regulowany. Jutro jak nie zapomnę sprawdzę dane w innym źródle. Cytuj
DARIO64 Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 Autodata nie jest nieomylna, w tamtym miesiącu zrobiliśmy auto gdzie wg Autodaty tył był nieuregulowany. O zmyłkach przy pochyleniach koła nie wspomnę. Cytuj
Lukasz0417 Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 wg Autodaty tył był nieuregulowany. O zmyłkach przy pochyleniach koła nie wspomnę Niestety trochę niedociągnięć jest. Możesz powiedzieć, co to za autko było? Cytuj
mmiodzio Napisano 3 Luty 2015 Napisano 3 Luty 2015 Pracuje na John Benn-ie w 3 D, też się zdarzają różnice między Autodatą a Bennem i to często. Cytuj
Gentleman Napisano 4 Luty 2015 Autor Napisano 4 Luty 2015 Wiem że nieregulowany tylko klientowi wypadałoby powiedzieć czy tył dobrze czy nie, bo jednak minuta na zbieżności to bardzo dużo. I nie lubię jak mi coś na wydruku na czerwono świeci;) Z kątami pochylenia kilkanaście razy miałem że autodata podaje nieregulowane a dało się ustawić. Zakładam że akurat ta pomyłka między P a N to po prostu literówka. Dane muszą mieć od producenta bo niby skąd? Cytuj
Lukasz0417 Napisano 4 Luty 2015 Napisano 4 Luty 2015 minuta na zbieżności to bardzo dużo Minuta to bardzo mało, a stopień to bardzo dużo. Dane z Huntera: 0°30'±20. Zakładam że akurat ta pomyłka między P a N to po prostu literówka Cytuj
DARIO64 Napisano 4 Luty 2015 Napisano 4 Luty 2015 Możesz powiedzieć, co to za autko było? Bodajże Ford Mondeo .A zmyłka z pochyleniami była przy VW Polo (wg. Autodaty nieregulowane) i przy Oplach(niby ma być regulowane). Cytuj
qazwer Napisano 16 Grudzień 2019 Napisano 16 Grudzień 2019 Witam. Potrzebuję wartości zbieżność kół przednich do Opla Vivaro 2006r. W mojej autodacie niestety nie ma dlatego proszę o pomoc. Dziękuję Cytuj
qazwer Napisano 16 Grudzień 2019 Napisano 16 Grudzień 2019 Na minusie? Czyli tak samo jak w Trafficu wychodzą wartości. Dzięki duchu Cytuj
darkdog Napisano 17 Grudzień 2019 Napisano 17 Grudzień 2019 Powiększ Rozbieżność kół, przód Instrukcje napraw 0°10' ± 0°10' (°) » Pochylenie kół, przód (Bez możliwości regulacji) Maksymalna różnica pomiędzy lewą i prawą stroną 1°00' (°) » Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód (Bez możliwości regulacji) Maksymalna różnica pomiędzy lewą i prawą stroną 1°00' (°) » Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy (KPI), przód (Bez możliwości regulacji) Maksymalna różnica pomiędzy lewą i prawą stroną 1°00' (°) Zbieżność kół, tył(Bez możliwości regulacji) 0°30' ± 0°20' (°) Pochylenie kół, tył(Bez możliwości regulacji) -0°45' ± 0°20' (°) Cytuj
qazwer Napisano 17 Grudzień 2019 Napisano 17 Grudzień 2019 Dzięki darkdog. Przy okazji co to za programik z danymi do wszystkich marek?? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.