idzpiotr Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 TZ 1200 1600 O1, wykreskowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 400 / 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idzpiotr Napisano 28 Luty 2015 Autor Share Napisano 28 Luty 2015 klient płaci za HAK + ustalenie danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 No za dane 60 PLN + za hak 35 PLN jak najbardziej 95 złotych należy się razem. Pod warunkiem, że adnotacji o treści "HAK" w dowodzie brak. Patrz objaśnienia pod tabelą opłat. Ale nie wiem czy ustalasz dane plus hak, czy sam hak??? Osobiście uwagi do dowodu odnośnie mas przyczep potraktowałbym w cenie 35 złotych, jak już. Bo nie ma obowiązku tego ustalania przy sprawdzaniu poprawności montażu haka. No a klient raczej nie naciska, żeby przy tym badanku-sprawdzanku dodatkowe sześć dyszek wydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 Kolumna w tabeli dotycząca VAN-a to lipa, bo instrukcja określa masy przyczep, a homologacja mówi, że pojazd ciągnąć przyczep nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 Kolumna w tabeli dotycząca VAN-a to lipa Masa samochodu gotowego do jazdy też chyba coś nie tak Większa niż pozostałych Bez tylnej kanapy A może i dobrze (drewniana płyta podłogowa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 No tak było. Nie tak dawno jescze temu. A na bank w czasach gdy te vany były furgonami. Masa własna nie tyczyła li tylko samej przegrody, ale podobno całej "wzmocnionej" konstrukcji pod topowe auto ciężarowe, więc na tylnych wahaczach nadspawano stalowe łatki metalowe, zastosowano "twardsze" felgi i... zapomniałem co jeszcze. Acha! Zrobili tak, że w późniejszych wersjach przyczepy nie można było ciagać. Nie ma obawy. Na szczęście padło pytanie nie o hak w vanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=11194&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=48156f3e0ccca2f7aab4a14e43c74f21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Luty 2015 Share Napisano 28 Luty 2015 No i wszystko się zgadza. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=143576#143576 A kto temat zakładał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.