BarAnt Napisano 9 Kwiecień 2015 Share Napisano 9 Kwiecień 2015 Witam. Mam problem z zalogowaniem się do CEPIK. Wyskakuje mi coś takiego: "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia Podczas łączenia z serwerem www.cepik.gov.pl wystąpił błąd. Uczestnik komunikacji SSL nie mógł wynegocjować akceptowalnego zbioru parametrów bezpieczeństwa. (Kod błędu: ssl_error_handshake_failure_alert) Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych. Należy skontaktować się z właścicielem witryny i poinformować go o tym problemie." Czy ktoś miał podobny problem i może mi pomóc?? Po czyjej stronie leży problem?? Dodam, że karta jest wążna do 2017. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 9 Kwiecień 2015 Share Napisano 9 Kwiecień 2015 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=13934 tu masz odpowiedź strona 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 9 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2015 Dzięki!! Pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 27 Wrzesień 2016 Share Napisano 27 Wrzesień 2016 Mi dziś wyskoczyło coś takiego "The Web Application Firewall has denied your transaction due to a violation of policy." Nie mogę nic znaleźć jak to obejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 27 Wrzesień 2016 Share Napisano 27 Wrzesień 2016 Tomek, godzinę temu miałem to samo. Zrestartowałem system ale najpierw wyczyściłem historię przeglądarki. Pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbych1916 Napisano 27 Wrzesień 2016 Share Napisano 27 Wrzesień 2016 Może jakiś antywirus lub coś podobnego blokuje dostęp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 27 Wrzesień 2016 Share Napisano 27 Wrzesień 2016 U mnie też już poszło ale i parę k... w stronę monitora też poszło , czyszczenie historii wcześniej nie pomagało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Wrzesień 2016 Share Napisano 27 Wrzesień 2016 Około dwudziestej żadnych, żadniuteńkich problemów na łączach nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 Trochę czasu był spokój i się znowu zrypało. Od jakiegoś czasu po włożeniu karty i otworzeniu przeglądarki i linku wyskakiwał komunikat "Połączenie nie jest bezpieczne" , wszystko zamykałem wyciągałem i za moment od nowa karta, przeglądarka ... i za drugim razem wszystko szło. Od piątku nie mogę wejść albo od razu pojawia się komunikat "Połączenie nie jest bezpieczne" albo po logowaniu. Przeszukałem instrukcję z błedami jakie mam ale o czymś takim nic tam nie ma. Może ktoś to przerabiał Tak wiem nie zrobiłem zrzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prospector Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 Może sprawdź, czy w opcjach przeglądarki -> zaawansowane -> certyfikaty->urządzenia zabezpieczające, jest moduł pkcs11. A z zrzutu, w zaawansowanych, nie da się pominąć tego i przejść dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 Jest moduł pkcs11 , w środę pogrzebię dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 . Może ktoś to przerabiał Miałem to nie raz.Jednak u nas sprawy te załatwia informatyk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r_kubis Napisano 1 Listopad 2016 Share Napisano 1 Listopad 2016 Spróbuj kliknąć zaawansowane, później "Dodaj wyjątek" po lewej, a następnie "Potwierdź wyjątek bezpieczeństwa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Po aktualizacji Java do ver. 8.111 pojawiają się problemy. Należy wejść do sd.coi.gov.pl /zakładka Java/ i zainstalować Dodatek_java8u111.exe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Zgodnie z instrukcją wywaliłem wszystko tzn Java, wgrałem na nowo , wgrałem dodatek i dalej nic [ Dodano: 02-11-2016, 12:44 ] Przed komunikatem "Error-Click for details" wyskakuje mi komunikat jak w załączniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 Wejdź w panel sterowania --> Java i ustaw tak jak na screenie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARTUR2214 Napisano 2 Listopad 2016 Share Napisano 2 Listopad 2016 tak ustaw w poprzednim zrzucie brak było usta https;// etcc resztę masz na zrzucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 Wywaliłem wszystko , wgrałem na nowo , dodałem linki i poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARTUR2214 Napisano 4 Listopad 2016 Share Napisano 4 Listopad 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek665 Napisano 1 Grudzień 2016 Share Napisano 1 Grudzień 2016 Mam problem z połączeniem się z aplikacją MSWiA przekierowuje mnie na stronę Javy pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 1 Grudzień 2016 Share Napisano 1 Grudzień 2016 Mam problem z połączeniem się z aplikacją MSWiA Teraz to jest Ministerstwo Cyfryzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek665 Napisano 1 Grudzień 2016 Share Napisano 1 Grudzień 2016 loguje się do cepik tam wchodzę w aplikacje MSWiA i wchodzę w stronę robię importuj i przerzuca mnie na stronę Javy co z tym zrobić chyba że coś źle robię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trucker Napisano 1 Grudzień 2016 Share Napisano 1 Grudzień 2016 Problem w wysłaniem badań wynika z aktualizacji oprogramowania Java u Pana na komputerze.Proszę o sprawdzenie jaką aktualną wersję Javy Pan posiada. Można to wykonać przechodząc do Panelu Sterowania i wejść w Programy i Funkcje. Następnie na liście odnaleźć Javę. Jeśli jest to wersja 8 update 101 proszę wejść na stronę sd.coi.gov.pl (użytkownik cepik, hasło cepik) i przejść w zakładkę Java. Pobrać dodatek Java 8 u 101 i zainstalować. Po wykonanych czynnościach należy zamknąć i uruchomić ponownie przeglądarkę i spróbować wysłać badania. Proszę o informację zwrotną czy udało się poprawnie wysłać badania. tylko teraz jest dodatek 8 u 111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 1 Grudzień 2016 Share Napisano 1 Grudzień 2016 Może pomoże: http://osds.org.pl/?p=561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 1 Grudzień 2016 Share Napisano 1 Grudzień 2016 Po co logujesz się na stronie? Wklej ten link i sobie go zapisz: https://www.cepik.gov.pl/mwebt-usr/app Podajesz tylko pin i żadnego logowania, później import znowu pin i wysyłasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi