zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 taxi z niemiec bedzie jeździło jako taxi jak to ogarnąć? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 jak to ogarnąć? Sprawdzić i potwierdzić spełnienie polskich warunków dla taxi,,, Cytuj
zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Napisano 15 Kwiecień 2015 czyli dobrze zrobiłem klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi i nic nie trzeba potwierdzać Cytuj
danielg539 Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi Były takie pojazdy ale i tak to nie zwalniało z obowiązku wykonania DBT. Cytuj
Jacdiag Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 nic nie trzeba potwierdzać a taksometr będzie naliczał w € Cytuj
zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Napisano 15 Kwiecień 2015 a taksometr będzie naliczał w € klient był cwańszy i wszystko już było przygotowane na pl Cytuj
crackers Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 to mogłeś być bardziej cwany i nie robić mu dodatkowego taxi tylko wysłać do WK,zrobiłby parę km i stracił czas-może by zmądrzał Cytuj
zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Napisano 15 Kwiecień 2015 jak pracowałem jako mechanik to taksówkarze i handlarze byli najgorszymi klientami myślałem że są mądrzejsi tylko od mechaników ale jak widać to chyba są mądrzejsi od wszystkich Cytuj
crackers Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 taksówkarze i handlarze byli najgorszymi klientami nie można generalizować,ale coś w tym jest Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 to taksówkarze ,,li najgorszymi klientami Jest takie powiedzenie; Z człowieka zrobisz taksówkarza ,ale z taksówkarza -człowieka- nigdy klient był cwańszy i wszystko już było przygotowane na pl Czyli legalizacje taksometru miał?,,czy nie? Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi i nic nie trzeba potwierdzać ....i ja tam byłem,miód i wino piłem a co widziałem opowiedziałem Cytuj
Paprock Napisano 20 Czerwiec 2015 Napisano 20 Czerwiec 2015 Czy mozna się dowiedzieć jak to się skończyło, jakie czynności, jakie badania wykonano? Czy o to co S.K.P-POZNAŃ pytał, legalizacja na taksometr była? Cytuj
zdz Napisano 22 Czerwiec 2015 Autor Napisano 22 Czerwiec 2015 z tego co pamiętam to taksometr miał z swojej poprzedniej taksówki zrobił okresowe przed pierwszą i nie pokazał się więcej (przynajmniej u mnie) szef się wk...ił bo był to pierwszy klient z tej korporacji i miał ściągnąć pozostałych a ja wszystko "zje...em" Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 22 Czerwiec 2015 Napisano 22 Czerwiec 2015 z tego co pamiętam to taksometr miał z swojej poprzedniej taksówki musi miec legalizacje taksometru na teraźniejszą TAXI klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi i nic nie trzeba potwierdzać No bo to taksówkarz jest... Cytuj
danielg539 Napisano 22 Czerwiec 2015 Napisano 22 Czerwiec 2015 szef się wk...ił bo był to pierwszy klient z tej korporacji i miał ściągnąć pozostałych a ja wszystko "zje...em Dlatego też diagnosta powinien mieć zagwarantowana całkowitą niezależność od pracodawcy. No bo to taksówkarz jest.. Złotówy przeważnie tak mają, że jaki im się cos nie podoba, to zmieniają SKP. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 23 Czerwiec 2015 Napisano 23 Czerwiec 2015 że jaki im się cos nie podoba, to zmieniają SKP. Często powiat,,, Cytuj
zdz Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Napisano 23 Czerwiec 2015 jeżeli chodzi o taksówkarzy i handlarzy to największym problemem są właściciele SKP którzy na siłę prześcigają się w rabatach i innych "udogodnieniach" największym wrogiem diagnosty jest pracodawca bez uprawnień UDS-a wystarczy takiemu zaproponować żeby zrobił uprawnienia i sam "podbijał" przeglądy ja mam jeszcze inne źródło dochodu więc mi to lotto co szefostwo chce abym przyklepał zawsze mogę się zwolnić. ilu z was jest w tak komfortowej sytuacji żeby odmawiać szefowi jego super pomysłów na powiększenie obrotów? Cytuj
kowal Napisano 23 Czerwiec 2015 Napisano 23 Czerwiec 2015 żeby zrobił uprawnienia i sam "podbijał" przeglądy wtedy to jest poczta na całego Cytuj
zdz Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Napisano 23 Czerwiec 2015 i o to chodzi. Gdyby właściciel stacji zrobił uprawnienia i robił badania te którymi my psujemy jego biznesplan (bo nie są po jego myśli) to ograniczyło by się zjawisko patologii. najlepiej żeby właściciel stacji obowiązkowo posiadał uprawnienia i tracił możliwość prowadzenia SKP w momencie zabrania uprawnień. To uniemożliwiło by przepisywanie stacji na inne osoby Cytuj
kowal Napisano 23 Czerwiec 2015 Napisano 23 Czerwiec 2015 To uniemożliwiło by przepisywanie stacji na inne osoby w naszych okolicach jest taka stacja -ojciec karany i zabrane uprawnienia , syn to samo - to teraz przepisana na wnuka -ale jakoś nie może zrobić uprawnień -ale jak już zrobi to hulaj dusza piekła nie ma Cytuj
Psuj Napisano 23 Czerwiec 2015 Napisano 23 Czerwiec 2015 Gdyby właściciel stacji zrobił uprawnienia To nie sposób. Pracowałem na stacji, gdzie właściciel klepał czego ja nie chciałem... Cytuj
zdz Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Napisano 23 Czerwiec 2015 Pracowałem na stacji, gdzie właściciel klepał czego ja nie chciałem... i niech klepią. połowa rodziny straci uprawnienia i nie było by komu prowadzić stacje bo na sąsiada strach przepisać a jak miałby zamknąć 10 stacji chociaż na pół roku dopóki syn czy córka nie zda egzaminów to zastanowi się pięć razy zanim coś klepnie Cytuj
kowal Napisano 23 Czerwiec 2015 Napisano 23 Czerwiec 2015 gdzie właściciel klepał czego ja nie chciałem... też taką znamy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.