zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 taxi z niemiec bedzie jeździło jako taxi jak to ogarnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 jak to ogarnąć? Sprawdzić i potwierdzić spełnienie polskich warunków dla taxi,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2015 czyli dobrze zrobiłem klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi i nic nie trzeba potwierdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi Były takie pojazdy ale i tak to nie zwalniało z obowiązku wykonania DBT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 nic nie trzeba potwierdzać a taksometr będzie naliczał w € Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2015 a taksometr będzie naliczał w € klient był cwańszy i wszystko już było przygotowane na pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 to mogłeś być bardziej cwany i nie robić mu dodatkowego taxi tylko wysłać do WK,zrobiłby parę km i stracił czas-może by zmądrzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2015 jak pracowałem jako mechanik to taksówkarze i handlarze byli najgorszymi klientami myślałem że są mądrzejsi tylko od mechaników ale jak widać to chyba są mądrzejsi od wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 taksówkarze i handlarze byli najgorszymi klientami nie można generalizować,ale coś w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 to taksówkarze ,,li najgorszymi klientami Jest takie powiedzenie; Z człowieka zrobisz taksówkarza ,ale z taksówkarza -człowieka- nigdy klient był cwańszy i wszystko już było przygotowane na pl Czyli legalizacje taksometru miał?,,czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 15 Kwiecień 2015 Share Napisano 15 Kwiecień 2015 klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi i nic nie trzeba potwierdzać ....i ja tam byłem,miód i wino piłem a co widziałem opowiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Czerwiec 2015 Share Napisano 20 Czerwiec 2015 Czy mozna się dowiedzieć jak to się skończyło, jakie czynności, jakie badania wykonano? Czy o to co S.K.P-POZNAŃ pytał, legalizacja na taksometr była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 22 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2015 z tego co pamiętam to taksometr miał z swojej poprzedniej taksówki zrobił okresowe przed pierwszą i nie pokazał się więcej (przynajmniej u mnie) szef się wk...ił bo był to pierwszy klient z tej korporacji i miał ściągnąć pozostałych a ja wszystko "zje...em" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 22 Czerwiec 2015 Share Napisano 22 Czerwiec 2015 No to extra-super! Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 22 Czerwiec 2015 Share Napisano 22 Czerwiec 2015 z tego co pamiętam to taksometr miał z swojej poprzedniej taksówki musi miec legalizacje taksometru na teraźniejszą TAXI klient próbował wymóc na mnie że to wyszło z fabryki jako taxi i nic nie trzeba potwierdzać No bo to taksówkarz jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Czerwiec 2015 Share Napisano 22 Czerwiec 2015 szef się wk...ił bo był to pierwszy klient z tej korporacji i miał ściągnąć pozostałych a ja wszystko "zje...em Dlatego też diagnosta powinien mieć zagwarantowana całkowitą niezależność od pracodawcy. No bo to taksówkarz jest.. Złotówy przeważnie tak mają, że jaki im się cos nie podoba, to zmieniają SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 że jaki im się cos nie podoba, to zmieniają SKP. Często powiat,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2015 jeżeli chodzi o taksówkarzy i handlarzy to największym problemem są właściciele SKP którzy na siłę prześcigają się w rabatach i innych "udogodnieniach" największym wrogiem diagnosty jest pracodawca bez uprawnień UDS-a wystarczy takiemu zaproponować żeby zrobił uprawnienia i sam "podbijał" przeglądy ja mam jeszcze inne źródło dochodu więc mi to lotto co szefostwo chce abym przyklepał zawsze mogę się zwolnić. ilu z was jest w tak komfortowej sytuacji żeby odmawiać szefowi jego super pomysłów na powiększenie obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 żeby zrobił uprawnienia i sam "podbijał" przeglądy wtedy to jest poczta na całego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2015 i o to chodzi. Gdyby właściciel stacji zrobił uprawnienia i robił badania te którymi my psujemy jego biznesplan (bo nie są po jego myśli) to ograniczyło by się zjawisko patologii. najlepiej żeby właściciel stacji obowiązkowo posiadał uprawnienia i tracił możliwość prowadzenia SKP w momencie zabrania uprawnień. To uniemożliwiło by przepisywanie stacji na inne osoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 To uniemożliwiło by przepisywanie stacji na inne osoby w naszych okolicach jest taka stacja -ojciec karany i zabrane uprawnienia , syn to samo - to teraz przepisana na wnuka -ale jakoś nie może zrobić uprawnień -ale jak już zrobi to hulaj dusza piekła nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Gdyby właściciel stacji zrobił uprawnienia To nie sposób. Pracowałem na stacji, gdzie właściciel klepał czego ja nie chciałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 ........skąd ja to znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 23 Czerwiec 2015 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2015 Pracowałem na stacji, gdzie właściciel klepał czego ja nie chciałem... i niech klepią. połowa rodziny straci uprawnienia i nie było by komu prowadzić stacje bo na sąsiada strach przepisać a jak miałby zamknąć 10 stacji chociaż na pół roku dopóki syn czy córka nie zda egzaminów to zastanowi się pięć razy zanim coś klepnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 23 Czerwiec 2015 Share Napisano 23 Czerwiec 2015 gdzie właściciel klepał czego ja nie chciałem... też taką znamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.