mmiodzio Napisano 27 Kwiecień 2015 Share Napisano 27 Kwiecień 2015 Koledzy proszę Was o opinie na temat ścieżki --BEISSBARTH. Ponoć jest to nowy niemiecki wynalazek. Gościu wychwalał ją niesamowicie. Zmieniamy się na Okręgową i trza zmienić ścieżkę. Nadmienił że któraś SKP w Gdyni pracuje na tym. Może jakieś sugestie , propozycję . Będe wdzięczny. Temat można by powiedzieć pilny. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 27 Kwiecień 2015 Share Napisano 27 Kwiecień 2015 Pracowałem na Microline 7000 do 3,5 t, pracowała w zasadzie bez zarzutu, ale to był sprzęt z 1998 lub 1999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 27 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2015 Microline-- Adaś a co to ,też z tych- BEISSBARTH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 28 Kwiecień 2015 Share Napisano 28 Kwiecień 2015 Z matematyką nie wygrasz. Najtańsza linia do OSKP to minimum 100 tyś netto następne 120-150 tyś netto. Zostaje ci 20 tysięcy w kieszeni, jeśli przeznaczysz rocznie 2 tyś na serwis to masz 10 lat serwisu gratis. Jaka firma da gwarancję na 10 lat ??? CCC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 28 Kwiecień 2015 Share Napisano 28 Kwiecień 2015 Microline-- Adaś a co to ,też z tych- BEISSBARTH Tak to jest Beissbarth. Nie było z nią problemów (raz padł tensometr w amortyzatorach) ale była to stacja podstawowa z "przebiegiem" ok 1000 badań / rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 28 Kwiecień 2015 Share Napisano 28 Kwiecień 2015 Ja osobiście tez teraz na tym pracuję.Zbyt szczęśliwy z tego faktu nie jestem/PSKP/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tawrija Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 Pracuję w OSKP z taką linią i odradzam. Żeby nie było ze nie mówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 Linia pracuje od 10.2014.linia przeznaczona do badan pojazdów z załadunkiem.Podłoga się już kruszy a rolki i płyta na razie pracują. U mnie 80% to ciężarowe .Możliwość badania 4x4 w trybie ręcznym. Istnieje możliwość dodatkowego wyposażenia do badania na rolkach abs i asr.Amortyzatory są zabezpieczane płytami i z tego powodu jest trochę problemu z badaniem hamulców niektórych zestawów ciężarowych 1 osi naczepy.Generalnie linia wolna w stosunku np do unimetalu.W automacie ok na ręcznym trochę skomplikowana.Małe i niewyraźne piktogramy.Płyta do luzów ok.Ale jestem bardzo zadowolony z dymomierza i analizatora w stosunku co np daje unimetal. [ Dodano: 29-04-2015, 09:05 ] Dodam ze to linia MB8000 [ Dodano: 29-04-2015, 10:19 ] przepraszam za błąd linia stl9000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 w trybie ręcznym W automacie ok Badania urzędowe TYLKO w trybie ręcznym ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 zgadza się tylko w ręcznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romcio Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 Jaki analizator sobie wybrali, taki mają ... a najnowsza linia Unimetalu - QUANTUM 3 śmiga jak się patrzy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 a najnowsza linia Unimetalu - QUANTUM 3też mu poradziłem .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romcio Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 ... na pewno należy zwrócić uwagę na szybkość pracy danej linii, mającą niewątpliwie wpływ na ew. zwiększenie jej wydajności, oraz szybkość usuwania usterek - blokujących pracę linii - czy całej STACJI ! ...nic na szybko ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2015 ......nic na szybko ...- dokładnie masz rację , tu nie daleko nas tzn. w Gdyni jakaś SKP ma tą ścieżkę . Po wykendzie pojedziemy tam popatrzeć i popytać . Dziękuję Wam koledzy za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romcio Napisano 30 Kwiecień 2015 Share Napisano 30 Kwiecień 2015 Myślę, że gdzieś bliżej są stacje z linią UNIMETAL, zwłaszcza te najnowsze i najszybciej powiedzą u producenta nawet na telefon. Ale najlepiej samemu ją przetestować w realu - będzie to inwestycja na długie lata, a wymogi się cały czas zmieniają i za parę lat musi być nadal NA TOPIE ! Udanego wyboru i miłego weekendu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert66 Napisano 30 Kwiecień 2015 Share Napisano 30 Kwiecień 2015 Najnowsza Qantum też ma swoje wady,np nie zawsze wykryje napęd 4x4 i jak się UD w porę nie zorientuje to albo rozwali centralny dyfer albo zniszczy opony,albo znajdzie się w kanale razem z autem.A już aby klient sam to wykonał to na 99%wpadnie.Ponieważ w Qantum rolki kręcą w przeciwną stronę,w Beissbarth sprawdzamy pojedynczo każde koło i z własnego porównania wiem ze to jest bezpieczniejsze.Generalnie Beisbarth jest bardziej skomplikowany ale i więcej oferuje możliwości,jest przygotowany do wysyłania danych z badania do drugiego kompa,co może mieć niedługo znaczenie.Wszystko zależy od tego na co kto się nastawia ,a konkurencji przybywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGDANKAR Napisano 30 Kwiecień 2015 Share Napisano 30 Kwiecień 2015 Koledzy proszę Was o opinie na temat ścieżki --BEISSBARTH. Ponoć jest to nowy niemiecki wynalazek. Gościu wychwalał ją niesamowicie. Zmieniamy się na Okręgową i trza zmienić ścieżkę. Nadmienił że któraś SKP w Gdyni pracuje na tym. Może jakieś sugestie , propozycję . Będe wdzięczny. Temat można by powiedzieć pilny. Pozdro. Też pracuje na takiej lini OSKP już ponad 3 lata i nie jest idealna za dużo elektroniki , 2 komputery które sie"gryzą" ale najgorsze to servis po gwarancji -przyjadą jak będą w okolicy ,i niezawsze naprawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romcio Napisano 30 Kwiecień 2015 Share Napisano 30 Kwiecień 2015 drogi Robercie, jeśli się boisz badać 4x4 to Unimetal można przełączać ręcznie na 4x4, nie ma żadnych zagrożeń uszkodzenia czy wypadnięcia auta - ale trzeba się tego nauczyć. Żaden KLIENT NIE MA PRAWA badać sobie sam pojazdu ! tylko przeszkolony personel. Dziwię się jak można badać hamulce kręcąc pojedynczo kołami. QUANTUM 3 właśnie spełnia najnowsze wymogi, a do obsługi linii jest jeden komputer i nie mam z nim problemów. Oczywiście, że są inne produkty na rynku - więc wybór nie jest łatwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 30 Kwiecień 2015 Share Napisano 30 Kwiecień 2015 A co powiecie o Certusie EVO2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 30 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2015 "ketiw38"]A co powiecie o Certusie EVO2 --Pracuje na tym już 3 rok [podstawowa], ne ma z tą ścieżką problemów. Ścieżka może za dużo powiedziane gdyż szarpaki są od Sosnowskiego--[ To jest dopiero lipa]. przez pierwszy rok serwis był chyba z 7 razy do szarpaka. No teraz się troche uspokoiło.Ale co do Certusa to nie mam zastrzeżeń tzn.-rolki ,amorki i płyta. Pilot super działa, nacisk na pedał przez Blutów, nie ma tych cholernych kabli, wygodny zapis danych i wyników pojazdu na komputerze, jest wydruk ze ścieżki. Jedynie to żle że nie ma hamulca na rolkach przy wyjeżdzie ale za to Producent dodał -tzw. wspomaganie wyjazdu-super sprawa. i co najważniejsze komputer jest przygotowany do odbioru wyników analizy spalin jak tylko Analizator będzie obsługiwał blutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 1 Maj 2015 Share Napisano 1 Maj 2015 To nie lepiej coś sprawdzonego przez Ciebie Często jest tak, że właściciel stacji posłucha diagnosty, którego ma zamiar zatrudnić - oczywiście jeśli nie ma swojego pomysłu na wyposażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 1 Maj 2015 Share Napisano 1 Maj 2015 Jedyna wada to 50 tysięcy różnicy w cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 1 Maj 2015 Share Napisano 1 Maj 2015 To skoro już o cenach to poproszę przykładowe - przybliżone ceny (podobne zestawy): BEISSBARTH ............. zł Quantum 3 ................ zł Certus EVO 2 ............. zł Maha .........................zł Hofmann ................... zł Fudim .........................zł Heka .........................zł Nussbaum..................zł Bosch .......................zł Cartec.......................zł itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 1 Maj 2015 Share Napisano 1 Maj 2015 Na Unimetalu pracowałem przez 4 lata na PSKP , teraz na OSKP też mamy Unimetal Quantum 3 i nie ma z tym sprzętem żadnych problemów. 4x4 możesz włączyć ręcznie lub automatycznie , wspomaganie zjazdu z rolek super sprawa szczególnie przy dużych pojazdach. Wiesławie masz do mnie blisko możesz podjechać wszystko Tobie pokaże , a Panowie z Unimetelu też was chętnie odwiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 1 Maj 2015 Autor Share Napisano 1 Maj 2015 To nie lepiej coś sprawdzonego przez Ciebie - postaram się , dlatego często rozmawiamy ze sobą. Często jest tak, że właściciel stacji posłucha diagnosty, którego ma zamiar zatrudnić - my tam już pracujemy kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.