Skocz do zawartości

Ścieżka Diagnostyczna BEISSBARTH


mmiodzio

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy proszę Was o opinie na temat ścieżki --BEISSBARTH. Ponoć jest to nowy niemiecki wynalazek. Gościu wychwalał ją niesamowicie. Zmieniamy się na Okręgową i trza zmienić ścieżkę. Nadmienił że któraś SKP w Gdyni pracuje na tym. Może jakieś sugestie , propozycję . Będe wdzięczny. Temat można by powiedzieć pilny. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z matematyką nie wygrasz.

Najtańsza linia do OSKP to minimum 100 tyś netto następne 120-150 tyś netto. Zostaje ci 20 tysięcy w kieszeni, jeśli przeznaczysz rocznie 2 tyś na serwis to masz 10 lat serwisu gratis. Jaka firma da gwarancję na 10 lat ??? CCC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Microline-- Adaś a co to ,też z tych- BEISSBARTH

Tak to jest Beissbarth. Nie było z nią problemów (raz padł tensometr w amortyzatorach) ale była to stacja podstawowa z "przebiegiem" ok 1000 badań / rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linia pracuje od 10.2014.linia przeznaczona do badan pojazdów z załadunkiem.Podłoga się już kruszy a rolki i płyta na razie pracują. U mnie 80% to ciężarowe .Możliwość badania 4x4 w trybie ręcznym. Istnieje możliwość dodatkowego wyposażenia do badania na rolkach abs i asr.Amortyzatory są zabezpieczane płytami i z tego powodu jest trochę problemu z badaniem hamulców niektórych zestawów ciężarowych 1 osi naczepy.Generalnie linia wolna w stosunku np do unimetalu.W automacie ok na ręcznym trochę skomplikowana.Małe i niewyraźne piktogramy.Płyta do luzów ok.Ale jestem bardzo zadowolony z dymomierza i analizatora w stosunku co np daje unimetal.

 

[ Dodano: 29-04-2015, 09:05 ]

Dodam ze to linia MB8000

 

[ Dodano: 29-04-2015, 10:19 ]

przepraszam za błąd linia stl9000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... na pewno należy zwrócić uwagę na szybkość pracy danej linii, mającą niewątpliwie wpływ na ew. zwiększenie jej wydajności, oraz szybkość usuwania usterek - blokujących pracę linii - czy całej STACJI !

...nic na szybko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......nic na szybko ...
-

 

dokładnie masz rację , tu nie daleko nas tzn. w Gdyni jakaś SKP ma tą ścieżkę . Po wykendzie pojedziemy tam popatrzeć i popytać . Dziękuję Wam koledzy za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że gdzieś bliżej są stacje z linią UNIMETAL, zwłaszcza te najnowsze i najszybciej powiedzą u producenta nawet na telefon. Ale najlepiej samemu ją przetestować w realu - będzie to inwestycja na długie lata, a wymogi się cały czas zmieniają i za parę lat musi być nadal NA TOPIE !

Udanego wyboru i miłego weekendu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowsza Qantum też ma swoje wady,np nie zawsze wykryje napęd 4x4 i jak się UD w porę nie zorientuje to albo rozwali centralny dyfer albo zniszczy opony,albo znajdzie się w kanale razem z autem.A już aby klient sam to wykonał to na 99%wpadnie.Ponieważ w Qantum rolki kręcą w przeciwną stronę,w Beissbarth sprawdzamy pojedynczo każde koło i z własnego porównania wiem ze to jest bezpieczniejsze.Generalnie Beisbarth jest bardziej skomplikowany ale i więcej oferuje możliwości,jest przygotowany do wysyłania danych z badania do drugiego kompa,co może mieć niedługo znaczenie.Wszystko zależy od tego na co kto się nastawia ,a konkurencji przybywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proszę Was o opinie na temat ścieżki --BEISSBARTH. Ponoć jest to nowy niemiecki wynalazek. Gościu wychwalał ją niesamowicie. Zmieniamy się na Okręgową i trza zmienić ścieżkę. Nadmienił że któraś SKP w Gdyni pracuje na tym. Może jakieś sugestie , propozycję . Będe wdzięczny. Temat można by powiedzieć pilny. Pozdro.

Też pracuje na takiej lini OSKP już ponad 3 lata i nie jest idealna za dużo elektroniki , 2 komputery które sie"gryzą" ale najgorsze to servis po gwarancji -przyjadą jak będą w okolicy ,i niezawsze naprawią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi Robercie, jeśli się boisz badać 4x4 to Unimetal można przełączać ręcznie na 4x4, nie ma żadnych zagrożeń uszkodzenia czy wypadnięcia auta - ale trzeba się tego nauczyć. Żaden KLIENT NIE MA PRAWA badać sobie sam pojazdu ! tylko przeszkolony personel. Dziwię się jak można badać hamulce kręcąc pojedynczo kołami. QUANTUM 3 właśnie spełnia najnowsze wymogi, a do obsługi linii jest jeden komputer i nie mam z nim problemów.

Oczywiście, że są inne produkty na rynku - więc wybór nie jest łatwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ketiw38"]A co powiecie o Certusie EVO2 :?
-

-Pracuje na tym już 3 rok [podstawowa], ne ma z tą ścieżką problemów. Ścieżka może za dużo powiedziane gdyż szarpaki są od Sosnowskiego--[ To jest dopiero lipa]. przez pierwszy rok serwis był chyba z 7 razy do szarpaka. No teraz się troche uspokoiło.Ale co do Certusa to nie mam zastrzeżeń tzn.-rolki ,amorki i płyta. Pilot super działa, nacisk na pedał przez Blutów, nie ma tych cholernych kabli, wygodny zapis danych i wyników pojazdu na komputerze, jest wydruk ze ścieżki. Jedynie to żle że nie ma hamulca na rolkach przy wyjeżdzie ale za to Producent dodał -tzw. wspomaganie wyjazdu-super sprawa. i co najważniejsze komputer jest przygotowany do odbioru wyników analizy spalin jak tylko Analizator będzie obsługiwał blutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lepiej coś sprawdzonego przez Ciebie :?:

Często jest tak, że właściciel stacji posłucha diagnosty, którego ma zamiar zatrudnić - oczywiście jeśli nie ma swojego pomysłu na wyposażenie. ::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skoro już o cenach to poproszę przykładowe - przybliżone ceny (podobne zestawy):

 

BEISSBARTH ............. zł

Quantum 3 ................ zł

Certus EVO 2 ............. zł

Maha .........................zł

Hofmann ................... zł

Fudim .........................zł

Heka .........................zł

Nussbaum..................zł

Bosch .......................zł

Cartec.......................zł

itd.

 

:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Unimetalu pracowałem przez 4 lata na PSKP , teraz na OSKP też mamy Unimetal Quantum 3 i nie ma z tym sprzętem żadnych problemów. 4x4 możesz włączyć ręcznie lub automatycznie , wspomaganie zjazdu z rolek super sprawa szczególnie przy dużych pojazdach. Wiesławie masz do mnie blisko możesz podjechać wszystko Tobie pokaże , a Panowie z Unimetelu też was chętnie odwiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lepiej coś sprawdzonego przez Ciebie :?:
-

 

postaram się , dlatego często rozmawiamy ze sobą.

 

Często jest tak, że właściciel stacji posłucha diagnosty, którego ma zamiar zatrudnić
-

 

my tam już pracujemy kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.