kamilgar Napisano 18 Maj 2015 Share Napisano 18 Maj 2015 Witam, oddałem ostatnio samochód na zajęciach na przegląd i muszę zinterpretować wyniki z programu diagnostycznego "beissbarth" dołączam zdjęcia i serdecznie proszę o waszą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 18 Maj 2015 Share Napisano 18 Maj 2015 A czego nie wiesz lub jest nie jasne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilgar Napisano 18 Maj 2015 Autor Share Napisano 18 Maj 2015 Np. w zawieszeniu co oznaczają te procenty, różnice. W hamulcach te liczby itp. Po prostu muszę napisać to w sprawozdaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 18 Maj 2015 Share Napisano 18 Maj 2015 Na zawieszeniu procenty mówią o skuteczności tłumienia wg metody Eusama (nacisk dynamiczny do nacisku statycznego x 100%). Dopuszczalna różnica jest opisana w Dz. U. 996 z 2012. załącznik nr 2. Poniżej w Hz, jest podana wartość przy której nastąpił rezonans. Pośrodku w kg masy poszczególnych osi oraz całego pojazdu. Na hamulcach "duże" cyfry to siła jaka została zmierzona na poszczególnych kołach w niutonach. Poniżej również w niutonach opory toczenia poszczególnych kół. Hamulce nie zbadane do końca, ponieważ brakuje hamulca awaryjnego - postojowego, oraz błędnie wykonany pomiar bo brakuje nacisku tylnej osi. Pod hamulcem postojowym (% i kg) próba wyliczenia wskaźnika skuteczności hamowania dla masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilgar Napisano 18 Maj 2015 Autor Share Napisano 18 Maj 2015 Wstawiłem 2 z 4 zdjęć. Chciałem wiedzieć mniej więcej o co chodzi. Dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 18 Maj 2015 Share Napisano 18 Maj 2015 się polecamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hugol22 Napisano 19 Maj 2015 Share Napisano 19 Maj 2015 Błędnie wykonany pomiar bo NIE użyto miernika nacisku na pedał hamulca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 19 Maj 2015 Share Napisano 19 Maj 2015 NIE użyto miernika nacisku na pedał hamulca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.