kamilgar Napisano 18 Maj 2015 Napisano 18 Maj 2015 Witam, oddałem ostatnio samochód na zajęciach na przegląd i muszę zinterpretować wyniki z programu diagnostycznego "beissbarth" dołączam zdjęcia i serdecznie proszę o waszą pomoc. Cytuj
kamilgar Napisano 18 Maj 2015 Autor Napisano 18 Maj 2015 Np. w zawieszeniu co oznaczają te procenty, różnice. W hamulcach te liczby itp. Po prostu muszę napisać to w sprawozdaniu Cytuj
adam1501 Napisano 18 Maj 2015 Napisano 18 Maj 2015 Na zawieszeniu procenty mówią o skuteczności tłumienia wg metody Eusama (nacisk dynamiczny do nacisku statycznego x 100%). Dopuszczalna różnica jest opisana w Dz. U. 996 z 2012. załącznik nr 2. Poniżej w Hz, jest podana wartość przy której nastąpił rezonans. Pośrodku w kg masy poszczególnych osi oraz całego pojazdu. Na hamulcach "duże" cyfry to siła jaka została zmierzona na poszczególnych kołach w niutonach. Poniżej również w niutonach opory toczenia poszczególnych kół. Hamulce nie zbadane do końca, ponieważ brakuje hamulca awaryjnego - postojowego, oraz błędnie wykonany pomiar bo brakuje nacisku tylnej osi. Pod hamulcem postojowym (% i kg) próba wyliczenia wskaźnika skuteczności hamowania dla masy. Cytuj
kamilgar Napisano 18 Maj 2015 Autor Napisano 18 Maj 2015 Wstawiłem 2 z 4 zdjęć. Chciałem wiedzieć mniej więcej o co chodzi. Dziękuję za odpowiedź Cytuj
hugol22 Napisano 19 Maj 2015 Napisano 19 Maj 2015 Błędnie wykonany pomiar bo NIE użyto miernika nacisku na pedał hamulca . Cytuj
grzegorz70 Napisano 19 Maj 2015 Napisano 19 Maj 2015 NIE użyto miernika nacisku na pedał hamulca . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.