MarianoItaliano Napisano 16 Czerwiec 2015 Napisano 16 Czerwiec 2015 Witam, czy na protokole odbioru zbiornika lpg wystarczy jedynie podpis technologa zakładu? Nie jest wymagana żadna pieczątka? Cytuj
grzegorz70 Napisano 16 Czerwiec 2015 Napisano 16 Czerwiec 2015 Musi być podpis i pieczątka inspektora z TDT. Cytuj
eborg Napisano 16 Czerwiec 2015 Napisano 16 Czerwiec 2015 Oczywiście , że jest wymagana. Taki protokół jak ten , to każdy może wystawić. Cytuj
MarianoItaliano Napisano 16 Czerwiec 2015 Autor Napisano 16 Czerwiec 2015 Szukam ustawy co powinien zawierać dokładnie taki protokół ale nigdzie nie mogę znaleźć :-/ Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 16 Czerwiec 2015 Napisano 16 Czerwiec 2015 § 2. Przed przystąpieniem do właściwego sprawdzenia należy skontrolować: 1) ważność protokołu oraz decyzji wydanej przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego, zwanego dalej „Dyrektorem TDT”, dotyczącej sprawności zbiornika lub butli do magazynowania gazu na pojeździe; Poczytaj tutaj http://www.tdt.pl/ Cytuj
MarianoItaliano Napisano 16 Czerwiec 2015 Autor Napisano 16 Czerwiec 2015 Dzięki za pomoc. Dziś otrzymałem odpowiedź z TDT i wynika z tego, że ten "dokument" nie jest protokołem wymaganym przy BTP. Zastanawia mnie dlaczego nie jest dołączony protokół odbioru z TDT do dokumentów ze zbiornika :-/ Cytuj
biker100 Napisano 16 Czerwiec 2015 Napisano 16 Czerwiec 2015 nie jest dołączony protokół odbioru z TDT do dokumentów ze zbiornika :-/ ponieważ istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że takiego odbioru przez inspektorów TDT-u nie było i dyrektor nie podpisał się pod takowym lub wynik był negatywny i ... historię tych zbiorników oraz ich producenta znamy z TV..., a także z http://www.tdt.pl/jednostka-inspekcyjna-tdt/zbiorniki-stanowiace-wyposazenie-pojazdow-samochodowych-lpgcnglng.html Dodatkowo można wysłać do Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego w Gdańsku, ul. Kętrzyńskiego 24b, 80-376 Gdańsk, Tel.: (058) 511-00-80, Fax.: (58) 305-42-49, email: gdansk@tdt.pl skan tego "dokumentu" niech zajmą stanowisko czy takowy może być w obiegu oraz czy rzeczywiście inspektor, który widnieje na nim rzeczywiście dokonał odbioru. Cytuj
MarianoItaliano Napisano 16 Czerwiec 2015 Autor Napisano 16 Czerwiec 2015 Jest w bazie i mogą wystawić duplikat protokołu odbioru. Cytuj
biker100 Napisano 16 Czerwiec 2015 Napisano 16 Czerwiec 2015 Skoro jest to już tylko wystąpić do oddziału terenowego TDT-u. o duplikat i po jego otrzymaniu przystąpić do badania. O duplikat wysypuje właściciel nie diagnosta ... Szczegóły tu: http://www.tdt.pl/jednostka-inspekcyjna-tdt/zbiorniki-stanowiace-wyposazenie-pojazdow-samochodowych-lpgcnglng/duplikat-poswiadczen-zbiornikow-lpg.html Cytuj
Fredek Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 Witam, wkleję sie tutaj z pytaniem , a więc co w sytuacji takiej - mam na badaniu okresowym pojazd z lpg ( butla Holandia WVM ) nigdzie nie mogę odszukać numerów fabrycznych itp , jedynie co to znak homologacji na obudowie wielozaworu . Do tego zbiornika jest ważny protokół z TDT ostemplowany oczywiście oryginał , lecz pytam dlatego że nie mogę porównać z nim mojego zbiornika , co w takiej sytuacji robicie Panowie? Taka trochę dziwna sytuacja z tymi butlami z Holandi Cytuj
blakop Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 Skoro nie możesz sprawdzić nr to skąd wiesz, że to decyzja na ten zbiornik? Cytuj
Fredek Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 problem w tym , że butle z holandi nie mają nabitych cech tak jak np : Stako, Grodków itp gdzie mogę to sprawdzić , butla produkcji Holenderskiej nie jedno krotnie miały badania i wystawiano protokoły TDT , lecz pojawia sie problem na badaniu ja nie widzę numerów fabrycznych butli i taka butla dla mnie teraz w zasadzie to nie wiadomego pochodzenia, czy ktos już spotykał podobne sytuacje , że mamy tylko protokół TDT i w zasadzie nic więcej? Cytuj
pentagram Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 Odkręć obudowę wielozaworu, bardzo często "holenderki" tam miały nabity numer. Cytuj
Paprock Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 No i zaś będzie, że nie wolno niczego demontować na badaniu... Cóż, trzeba sprawdzić poza zakresem badania co jest pod wielozaworem. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 6 Sierpień 2017 Napisano 6 Sierpień 2017 To już lepiej pisać wiersze, niż pierdoły typu; ... ważny protokół z TDT ..., lecz ... nie mogę porównać z nim mojego zbiornika Cytuj
wrc69 Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 Jakie tu widzisz Kolego pierdoły? Człowiek ma w ręku ważny protokół TDT, widzi zbiornik na gaz, nie może zestawić jednego z drugim, bo nie widzi wspólnego mianownika. Samo życie. Dwa wyjścia: Jeśli nie przystąpił do badań, niech "odstąpi". W ogóle nie przystępuje. Jeśli przystąpił do badań, negatywny wynik badania za brak Protokołu i Decyzji do zbiornika zamontowanego w samochodzie. Pozdrawiam Cytuj
danielg539 Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 Odkręć obudowę wielozaworu, bardzo często "holenderki" tam miały nabity numer. Potwierdzam, że numer tam właśnie widnieje. Często jest tak, że widać go tuż przy krawędzi aluminiowej obudowy wielozaworu. Ja mam inne pytanie odnośnie badania butli przez TDT. Czy jakiś oddział TDT-u nabija jeszcze potwierdzenie badania na zbiorniku (data, pieczęć okrągła inspektora)? Czy wszyscy naklejają tylko nalepkę z potwierdzeniem legalizacji? Cytuj
wolf Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 Ani cecha, ani naklejka [na naklejce prawie nic nie ma ] nie ma żadnego odzwierciedlenia w obowiązujących nas przepisach - tylko i wyłącznie decyzja i protokół wydany przez TDT. A cech już chyba przy legalizacji ponownej nikt nie nabija. Cytuj
Paprock Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 Czy wszyscy naklejają tylko nalepkę z potwierdzeniem legalizacji? - no, naklejają! Najczęściej zszywaczem biurowym do decyzji. Cytuj
Mecher Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 Jakie tu widzisz Kolego pierdoły?... Ano pewnie takie, iz może ten protokół ważny, ale na co ? Pożyczony na czas badania od kolegi ? Bo skoro nie ma numeru zbiornika, czy innej cechy wyróżniającej, to owe "papiery" mogę sobie użyć jedynie w razie potrzeby, podczas długiej podróży samochodem Bo jak i na co wystawić protokół i decyzję ? Cytuj
wrc69 Napisano 9 Sierpień 2017 Napisano 9 Sierpień 2017 Ano pewnie takie, iz może ten protokół ważny, ale na co ? Protokół na zbiornik LPG - WAŻNY. Zbiornik LPG w pojeździe - JEST. Problem jest w tym, że PROTOKÓŁ NIE PASUJE DO ZBIORNIKA (wieść niesie bo cech nie można było znaleźć). Może być pożyczony od samego Belzebuba, mi to "gila z nosa". Ma być WAŻNY KWIT na urządzenie podlegające DOZOROWI. I wszystko. Cytuj
Mecher Napisano 9 Sierpień 2017 Napisano 9 Sierpień 2017 Skoro nie ma cech na zbiorniku, to w tym wypadku, protokół ważny jednak nie na ten zbiornik. Więc pożyczony od Belzebuba. A tobie to ... "gila z nosa"... Bo jak sam piszesz ... "Ma być WAŻNY KWIT na urządzenie podlegające DOZOROWI. I wszystko. Więc jest ważny, to w czym problem ? Cytuj
danielg539 Napisano 9 Sierpień 2017 Napisano 9 Sierpień 2017 Na 100% każdy protokół zawiera nr zbiornika i na 99,9% każdy zbiornik ma nabity numer, wszystko sprowadza się tylko do możliwości chęci i umiejętności odszukania tego numeru. Cytuj
blakop Napisano 10 Sierpień 2017 Napisano 10 Sierpień 2017 Może się dowiemy od autora czy zajrzał w końcu pod tą obudowę wielozaworu i czy był tam ten nr? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.