Paprock Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 Dzień dobry. Potrzebna masa własna dla Seata Ibizy z roku 2000, Diesel 1,9 SDI (klima + elektryczne szyby). Nie chce mi się wierzyć, aby ważył aż 1187 kg, a tyle wpisali w pozycję [G] dowodu Made in PL. Z góry dziękuję. Cytuj
crackers Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 ZNALAZŁEM 1117 kg WERSJA STELLA,jeszcze 1081 kg najmniejsza wartość Cytuj
Paprock Napisano 26 Czerwiec 2015 Autor Napisano 26 Czerwiec 2015 Dzięki! Zapomniałem dodać... hatchback 5 drwzi. Lete, bo mam go na stanowisku. Cytuj
Jacdiag Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 SEAT Ibiza 1,9 SDI (2002-2005) Masy - własna - wersja 3-drzwiowa 1090 kg - wersja 5-drzwiowa 1125 kg - całkowita - wersja 3-drzwiowa 1585 kg - wersja 5-drzwiowa 1620 kg - maksymalna przyczepy hamowanej 1000 kg ale czy to kg z klimą to nie wiem Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
IVVO Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 Z mojego DR -1144 stella - samochód córki Cytuj
Paprock Napisano 26 Czerwiec 2015 Autor Napisano 26 Czerwiec 2015 Dzięki! Wyrzeźbiłem 1112 kg, bo coś za prawdę musiałem przyjąć. Czyli jak wpisali bez omsknięcia palca 1187 to odjąłem 75 kg i jest OK. Tylko potrzebowałem na to potwierdzenie, a gdzie otrzymam jak nie tu. A co na dzisiaj jest tych sprowadzonych samochodów rejestrowanych przed rokiem albo wcześniej, z pozajączkowanym jak to IVVO pisze, parametrem [G]. Nie wiem, ale odnoszę wrażenie, że większość tych aut poszła w świat bez korekty unijnego [G]. I dziś szok, żale oraz pretensje, że coś źle, że czepiam się, bo z badania kroi się N. Mam nadzieję, że info od Was jest zgodne z ustawą Made in PL. :> Coś przyciężkawa ta furka, gdyby dawniej miała robić za ciężarówkę pod VAT. Cytuj
Jacdiag Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 moje są zgodne z http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=133021#133021 Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Paprock Napisano 26 Czerwiec 2015 Autor Napisano 26 Czerwiec 2015 OK Jacdiag, Następnym razem zapodam też linka do zaświadczenia. Cytuj
michal_k Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 Nie wiem, ale odnoszę wrażenie, że większość tych aut poszła w świat bez korekty unijnego [G]. Bo tak jest. Diagności przepisują masę własną z zagranicznych DR nie wnikając, czy jest w niej zawarta masa kierowcy. WK też przyłożyły się do tego "odrzucając" prawidłowe badania (-75 kg), bo była "niezgodność z zagranicznym DR". Ot, życie. Cytuj
biker100 Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 Ot, życie. Michał to życie ale brak zainteresowania aby zmienić, ujednolicić ale kto ma to zrobić???? Po co komuś reprezentacja branżowa? chyba ketiw38 już zadał dzisiaj podobne pytanie w innym temacie... Cytuj
Kryczynski A Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 WK też przyłożyły się do tego "odrzucając" prawidłowe badania (-75 kg), bo była "niezgodność z zagranicznym DR". Ot, życie. dopiero rozmowa telefoniczna z panią od nadzoru SKP w WK pomogła , już więcej nie cofną takiego badania . Cytuj
danielg539 Napisano 26 Czerwiec 2015 Napisano 26 Czerwiec 2015 Diagności przepisują masę własną z zagranicznych DR nie wnikając, czy jest w niej zawarta masa kierowcy. WK też przyłożyły się do tego "odrzucając" prawidłowe badania (-75 kg), bo była "niezgodność z zagranicznym DR". Ot, życie. Niestety ale tak jest, choć z drugiej strony patrząc, to skoro jesteśmy w UE, to może faktycznie czas ujednolicić przepisy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.