pietrek_k Napisano 26 Sierpień 2015 Share Napisano 26 Sierpień 2015 Witam. Czy ktoś ma problem z bezpiecznym połączeniem? Od kilku dni wyskakuje monit "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia. Podczas łączenia z serwerem....... Uczestnik.........Należy skontaktować się z właścicielem witryny......" Mam nową Javę na której wysyłałem normalnie dane do Cepa. Macie może jakieś rozwiązania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Sierpień 2015 Share Napisano 26 Sierpień 2015 A przeglądarka nie podmieniła się przypadkiem. Dawny wątek http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=12648 Całkiem aktualny jeszcze wątek http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=237848#237848 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 26 Sierpień 2015 Share Napisano 26 Sierpień 2015 Może karta straciła ważność bo wszystko działa OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek_k Napisano 26 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2015 Wygasła karta. Szkoda, że nie przypomina o tym wcześniej jakiś monit tylko po czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Wrzesień 2015 Share Napisano 2 Wrzesień 2015 pietrek_k, tan system tak działa a w zasadzie nie działa i tak ma być. Banki jako instytucje komercyjne nie mają problemów ze zmianami wersji przeglądarek czy jawy a także z upływem terminu ważności kart, natomiast rządowy system budowany za pieniądze obywateli ma być kulawy aby jeszcze więcej kasy dało się "wydoić" na jego obsługę i naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ARTUR2214 Napisano 3 Wrzesień 2015 Share Napisano 3 Wrzesień 2015 Nie rozumiem skąd Panowie macie takie problemy z CEPIK-iem. Dobrze ustawione od początku ,zabezpieczone anty wirusami i smiga jak należy.. Tylko nie trzeba sie bawic w gierki i inne gry.. Milego dnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 3 Wrzesień 2015 Share Napisano 3 Wrzesień 2015 ARTUR2214, problemy z CEPiK-em wynikają z jego wadliwej konstrukcji. Ty jesteś zadowolony, bo nie masz problemu. Ale nie zastanowiłeś się choć przez chwilę, że dane, które wysyłasz nie są odpowiednio zabezpieczone. Wiem, wiem, działa to reszta Cię nie obchodzi. Tylko weź pod uwagę fakt, że CEPiK działa na nieaktualnych certyfikatach i potrzebuje obniżenia ochrony w javie. W takich okolicznościach, w banku leci cały dział bezpieczeństwa IT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 3 Wrzesień 2015 Share Napisano 3 Wrzesień 2015 Tylko nie trzeba sie bawic w gierki i inne gry.. Jakoś tak pracodawcą zajechało, choć niezbyt poważnym,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi