jerryko Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Witam. Jak powszechnie wiadomo samochody z grupy VW z silnikami 2.0 TDI od 2008 roku nie spełniają normy EURO 5 ( 1,5 m-1) co w tym przypadku robicie: dopuszczacie po stwierdzeniu braku błędów w OBD (zgodnie z obowiązującymi przepisami) czy wystawiacie negatywny wynik badania po sprawdzeniu zadymienia spalin (rozsądek i informacje na temat oszustwa w oprogramowaniu nakazuje wykonanie takiego sprawdzenia). Można domniemać, że prędzej czy później ktoś przyglądnie się badaniom tych pojazdów. Czekam na wasze opinie. Jurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=242644#242644 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Można domniemać, że prędzej czy później ktoś przyglądnie się badaniom tych pojazdów. I co w nich zobaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Jak powszechnie wiadomo (...) A mało to wadliwych produktów na rynek trafia i co? Jedne bardziej drugie mniej. Jedne zgłoszone inne nie. Mało to razy koncerny ogłaszały akcje serwisowe. http://www.biznes.newseria.pl/news/uokik_przybywa_zglosze,p641676719 Tam podano powszechne urządzenia do wykrycia takiego oszustwa w ramach SKP: http://www.forum.norcom.pl/viewtopic.php?p=242644#242644 . Jak już mowa o powszechnych oszustwach. I tam powinien trafić temat ten. A za jakiś czas wyjdzie szydło z wora, że to było ukartowane, by wyeliminować nie tylko ze starówek w Polsce czy w Europie kopcące Diesle, ale z całego świata wszystkie Diesle. Benzyna niech żyje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Jak powszechnie wiadomo Mylisz się, mieszczą się nawet w niższych normach, zalecanych przez producenta na TZ ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Nie chodzi o zadymienie ale o emisję NOx, której na SKP nie sprawdzamy bo tego nie da się sprawdzić w naszych, stacyjnych warunkach, więc jerryko możesz spać spokojnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Nadgorliwość nie zna granic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Raczej błędne rozumowanie dopuszczacie po stwierdzeniu braku błędów w OBD (zgodnie z obowiązującymi przepisami) po sprawdzeniu zadymienia spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Nawet nie wiadomo od czego zacząć odpowiedź jak w jednym zdaniu jest tyle merytorycznych błędów. Witam. Jak powszechnie wiadomo samochody z grupy VW z silnikami 2.0 TDI od 2008 roku nie spełniają normy EURO 5 ( 1,5 m-1) Ja badałem i nie ma szans bu przekroczyły 0,5 m-1 natomiast jak słusznie kolega abcs zauważył norma euro to nie tylko zadymienie. co w tym przypadku robicie: dopuszczacie po stwierdzeniu braku błędów w OBD (zgodnie z obowiązującymi przepisami) czy wystawiacie negatywny wynik badania po sprawdzeniu zadymienia spalin (rozsądek i informacje na temat oszustwa w oprogramowaniu nakazuje wykonanie takiego sprawdzenia). Powinieneś przyjrzeć się dokładnie przepisom. Test OBD jest dopuszczalny przy badaniu silników z zapłonem iskrowym a nie wysokoprężnych. Można domniemać, że prędzej czy później ktoś przyglądnie się badaniom tych pojazdów. Czekam na wasze opinie. Akurat diagności w tym temacie mogą spać spokojnie. Nasze normy z rozporządzeń i TZ spełnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 Nadgorliwość nie zna granic ? Dla ekstremalnych nadgorliwców: http://info.volkswagen.com/pl/pl/home Po sprawdzeniu zawsze można dać N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Październik 2015 Share Napisano 7 Październik 2015 co w tym przypadku robicie Mniej słuchamy ekoterrorystów i robimy swoje, zgodnie z przepisami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 8 Październik 2015 Share Napisano 8 Październik 2015 Mniej słuchamy ekoterrorystów i robimy swoje, zgodnie z przepisamiTyle, że te przepisy trzeba znać, a z tym to różnie bywa jak widać na powyższym przykładzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Październik 2015 Share Napisano 8 Październik 2015 Tyle, że te przepisy trzeba znać, Jakie? Ile ma emitować diesel syfu żeby spełnił normę euro6 albo ile gramów co2 na kilometr może lecieć? Z jakiego przepisu wynika, że mam to znać i jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 9 Październik 2015 Share Napisano 9 Październik 2015 Psuj, przewrażliwiony jesteś . Mówię o tym, że trzeba widzieć jakie przepisy obowiązują diagnostę podczas badania i się do nich stosować, a nie opierać się na sensacjach z mediów i pisać samochody z grupy VW z silnikami 2.0 TDI od 2008 roku nie spełniają normy EURO 5 ( 1,5 m-1) co w tym przypadku robicie: dopuszczacie po stwierdzeniu braku błędów w OBD (zgodnie z obowiązującymi przepisami) czy wystawiacie negatywny wynik badania po sprawdzeniu zadymienia spalin (rozsądek i informacje na temat oszustwa w oprogramowaniu nakazuje wykonanie takiego sprawdzenia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Październik 2015 Share Napisano 9 Październik 2015 Mówię o tym, że trzeba widzieć jakie przepisy obowiązują diagnostę podczas badania i się do nich stosować, a nie opierać się na sensacjach z mediów i pisać Zgadzam się z Tobą, tylko odebrałem, że chcesz żebym znał przepisy szczegółowe określajace normy euro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 9 Październik 2015 Share Napisano 9 Październik 2015 Czyli dobrze napisałem, że przewrażliwiony jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Październik 2015 Share Napisano 9 Październik 2015 Może troszeczkę... Bardziej bym to nazwał, że mam alergie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jerryko Napisano 1 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2015 A jednak temat wraca i moje obawy nie były wyssane z palca: http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-diagnosci-straca-prace-przez-afere-z-volkswagenem,nId,1930872#commentsZoneList Jak prawnik przekona starostę lub ew. sąd, że diagnosta posiadał wiedzę (przyznanie się koncernu do oszustwa) o tym, że pojazd nie spełnia norm i dopuścił pojazd do ruchu??? Ja wiem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury .... , a jednak taką wiedzę posiadamy!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Jak już zaglądasz na forum, to poczytaj czasami, czy już dawno nie przerobiono tematu o którym mówisz... A co do tematu - aż smutek bierze, że osoby z uprawnieniami diagnosty w ogóle zajmują się takimi bzdurami... @jerryko - ja Ci powiem więcej... Ja myślę, że część z tych pojazdów mogła pochodzić z kradzieży... Kto wie ile osób było w to zamieszanych... Co teraz zrobisz? Bo np. Psuj podobno na Madagaskar jedzie w razie W... A TY? Przy okazji - mam troszkę starsze auto i muszę sobie dla niego określić jaką mam normę euro. Rozumiem, że w ramach OBT określisz mi tą normę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Jak prawnik przekona starostę lub ew. sąd, Korupcją mi to zalatuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Dla jednych korupcja, dla innych lobbing ... takie poryte czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Ludzie - przestańcie się wzajemnie straszyć tą przedszkolną "babą-jagą"!!! Nikt żadnemu Diagnoście nic tu nie udowodni!! Dajcie już spokój... Za chwilę ktoś podniesie larum, że mu grubości lakieru nie zbadali na OBT i jakiś PRZYGŁUPI PRAWNIK (albo wręcz przeciwnie - na tyle bystry, że wie jak zrobić wokół siebie głośno) zrobi z tego sprawę, a Wy się zaczniecie zastanawiać, czy to dobrze, że tego lakieru nie badacie na OBT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Ludzie - przestańcie się wzajemnie straszyć tą przedszkolną "babą-jagą"!!! Jak nie chcecie żebym zaczął bluzgać . Dorosłe chłopy a srają rzadkim gównem po piętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Lepiej bym tego nie ujął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Najwyraźniej cel twórcy tego pisma został osiągnięty, bo zrobiło się o nim głośno a zapewne to ów prawnik chciał osiągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.