Skocz do zawartości

Identyfikator na SKP


frugus33
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałem zapytać jak to u Was jest, była sobie kontrola jak co roku i w uwagach jest że pracownik SKP muszą posiadać identyfikatory ze zdjęciem (zalaminowane) Identyfikatory są ale bez zdjęć. Czy jest na to jakiś przepis, wymóg czy może tylko widzi mi się urzędników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A warunki dla SKP czytał?

"...§ 7. Wykonujący badania techniczne pojazdów diagnosta powinien posiadać identyfikator osobisty zawierający co najmniej imię i nazwisko, zdjęcie, kod rozpoznawczy stacji kontroli pojazdów oraz numer uprawnienia diagnosty..." Dz.U. 40 z 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w uwagach jest że pracownik SKP muszą posiadać identyfikatory ze zdjęciem (zalaminowane)

Po pierwsze czy pytanie jakie zadajesz na forum:

Czy jest na to jakiś przepis, wymóg czy może tylko widzi mi się urzędników?
zadałeś kontrolującemu?

Przecież ktoś podpisuje protokół i na koniec kontroli powinno być pokazane dlaczego ma taką uwagę.

 

A odpowiedź na swoje pytanie dostałeś od Adama. Dziwne, że ty go nie znasz. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ktoś podpisuje protokół i na koniec kontroli powinno być pokazane dlaczego ma taką uwagę.

 

Na kontroli był zmiennik tak więc nie miałem możliwości zapytania kontrolującego. A wszystkiego też nie muszę pamiętać po to jest moim zdaniem forum żeby zapytać i nie grzebać w przepisach nie mając zbyt wiele czasu.

A jak znasz odpowiedz to wystarczyło napisać a nie robić wywody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znam - nawet od pierwszego dnia kiedy pracuję, a ty właśnie poznałeś :ok

 

Wywody?

 

To co twojemu zmiennikowi było obojętne co wpisują w protokół?

 

Nawet się nie zainteresował, co jest nie tak z jego identyfikatorem i na podstawie czego jest taka uwaga?

 

Czy skoro u niego stwierdzili jakąś niezgodność to nie powinien poinformować innych pracowników?

 

Pytań jest więcej. Tak forum jest po to aby pytać. Jest też po to by pokazywać jak powinno się postępować.

 

Uważam, że jeżeli wynikła uwaga w wyniku kontroli - nie powinno paść tu to pytanie.

Kontrolujący powinien pokazać podstawę wpisania uwagi - pod warunkiem, że kontrolowany się zapyta. Podpisując uwagi zgadza się z nimi i posiada wiedzę, że źle zrobił.

 

Po to takie wywody.

A odpowiedzi nie muszę dublować - bo ją dostałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wszystkiego też nie muszę pamiętać po to jest moim zdaniem forum żeby zapytać i nie grzebać w przepisach nie mając zbyt wiele czasu.

Ktoś kiedyś powiedział, że to forum to skarbnica wiedzy.Tak było.....Dzięki zwykłemu lenistwu niektórych forumowiczów staje się ono po woli "forem na posyłki". Po co mam czytać przepisy skoro taki jeden poda mi to na tacy.Czy nie widzicie koledzy diagności (Ci leniwi) że takim swoim zachowaniem kompromitujecie wszystkich diagnostów :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była sobie kontrola jak co roku i w uwagach jest że pracownik SKP muszą posiadać identyfikatory ze zdjęciem

Mnie dziwi bardziej, jak Wasza stacja przeszła odbiór, skoro warunków nie spełniała,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej konkretów. Pracujemy na zmiany na dwóch stacjach nie widziałem dokumentów z kontroli kolega zadzwonił i powiedział o fakcie problemu z ident nie tłumacząc szczegółów (obaj byliśmy zajęci) . Po niedzieli będę na drugiej stacji to sobie zobaczę. Moim zdaniem to właściciel stacji powinien zadbać o odpowiednie identyfikatory. Diagnosta ma trochę więcej innych ważnych rzeczy na głowie niż głupia plakietka.

Kolego Grzegorz ci leniwi czasami mają z.....dol w robocie a po robocie rodzina ma swoje 5 min. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz na moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Grzegorz ci leniwi czasami mają z.....dol w robocie a po robocie rodzina ma swoje 5 min.

Kolego frugus33, wybrałeś taki zawód (diagnosta samochodowy) więc na Twoje stwierdzenie

i nie grzebać w przepisach nie mając zbyt wiele czasu.

i drugie

Diagnosta ma trochę więcej innych ważnych rzeczy na głowie niż głupia plakietka

odpowiem tak: Diagnosty obowiązkiem jest właśnie znalezienie czasu aby grzebał w przepisach bo ten zawód do tego zobowiazuje.Jeśli nie ma czasu na zapoznawanie się i utrwalanie przepisów to jak wygląda jakość badań technicznych? (pytanie retoryczne).Może lepiej znależć inny zawód :?

I nie chodzi mi tu o głupią plakietkę,tylko ogólnie o znajomość przepisów,które obowiazują diagnostę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedyś powiedział, że to forum to skarbnica wiedzy.Tak było.....Dzięki zwykłemu lenistwu niektórych forumowiczów staje się ono po woli "forem na posyłki". Po co mam czytać przepisy skoro taki jeden poda mi to na tacy.Czy nie widzicie koledzy diagności (Ci leniwi) że takim swoim zachowaniem kompromitujecie wszystkich diagnostów :?

Proponuje Grześ podawaj tylko gdzie szukać , a zainteresowany będzie miał pewność, że aktualnej ustawy się uczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podawaj tylko gdzie szukać

Widzisz Darku Ty mnie rozumiesz i Ty to znajdziesz bo chcesz,ale takich którzy nie chcą szukać bo

nie mając zbyt wiele czasu
i
ma trochę więcej innych ważnych rzeczy na głowie
nie zadowolisz tylko tym "gdzie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to właściciel stacji powinien zadbać

Uwierz mi na słowo że takie podejście może się dla ciebie źle skończyć, przez takie podeście sam prawie parę lat temu nie straciłem uprawnień

nie grzebać w przepisach nie mając zbyt wiele czasu.

Mając nauczkę zawsze mówię diagnostom że mają trzy zadania pracując na SKP wykonywać BT, dbać o porządek i się uczyć, pewien były UDS nie posłuchał mnie, było dobrze dopóki pracował ze mną, zmiana SKP pierwsza kontrola i taka jak napisałem został byłym UDS-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Odpowiedź już padła w pierwszym poście natomiast delikatnie zasugeruje, że przepis nie wymaga, aby identyfikator był zalaminowany.

Jeśli kontrolujący nie miał wyjścia i wpisał tak poważną usterkę jak brak identyfikatora to naprawdę nie dało się tego zrobić w trakcie kontroli? A może "leżał w szafce" i wystarczyło przynieść :-)

Oby tylko takie problemy były na kontroli :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaję rację Bogusiowi, że:

 

Oby tylko takie problemy były na kontroli :-)

 

Z drugiej strony Kolego @frugus... Wypadałoby napisać co najwyżej tekst w stylu "przepraszam, faktycznie mi ten przepis umknął, dziękuję za wskazanie podstawy".

Bo jak tak stawiasz sprawę, to za chwilę napiszesz pretensję w stylu "jak to miałem jeszcze sprawdzić hamulce? ja mam za...ol w robocie i nie wszystko ogarniam"... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w uwagach jest że pracownik SKP muszą posiadać identyfikatory ze zdjęciem (zalaminowane) Identyfikatory są ale bez zdjęć. Czy jest na to jakiś przepis, wymóg czy może tylko widzi mi się urzędników?

Po prostu wstyd ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.