Skocz do zawartości

Przyczepa kempingowa Hobby 400 - dane techniczne


Fredek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ma najazdowy

Wiedz na amorki i zważ - to kemping więc DMC prawie równe własnej - ale raczej trza się trzymać tych 750kg jako lekka

 

[ Dodano: 28-10-2015, 13:10 ]

Tylko czy klient będzie zadowolony jak ma to ciągnąć np Passatem a tam O.2 690kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w tym przypadku patrzymy na O1

Jeśli lekka ma najazdowy to dla czego mam patrzeć na O.1 - jest zarejestrowana jako lekka więc O.2 - nie znam przepisu który lekką z najazdowym przenosi do grupy O.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

Podepne się do tematu, mam na pierwszym przeglądzie przyczepkę hobby 400 i teraz takie pytanie bo na tabliczce wychodziłoby DMC 900 kg i nacisk 900kg (jeśli dobrze myślę, zdjęcie wkleję) a w dowodzie austriackim DMC 880 a nacisk 900 (tu akurat zdjęcia nie mam ale klient pojechał na razie zrobić tłumaczenie) i czy wystarczy wpisać to 900kg z tabliczki do Dipu i opisać że ustalono na podstawie tabliczki znamionowej?

 

IMG_20200801_082742.jpg

Edytowane przez BOY96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 months later...

Panowie mam przyczepkę kempingową o DMC 720k. Przyjechała na ustalenie danych. Po wczytaniu danych z cepa rodzaj to "przyczepa specjalna". Prawidłowo ma być Przyczepa lekka --> specjalna --> kempingowa ?? Czy Przyczepa specjalna --> --- --> kempingowa ??

Edytowane przez Logen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj pojazdu = przyczepa lekka

Podrodzaj = specjalna

Przeznaczenie = kempingowa

W dowodzie będzie rodzaj pojazdu = przyczepa lekka i przeznaczenie = kempingowa. Reszta w cepie.

  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiłem. Trochę mnie zmyliło bo na wejściu z cepika wyskoczyła przyczepa specjalna... Tyle co mnie poratowało to w ustawie przy przyczepie specjalnej pisze, że dotyczy kategorii O2, O3, O4. 

Jeszcze jedno pytanie. Przyczepka z 1990 roku. Zapewne nie musi mieć numeru VIN. W dowodzie numer ramy czterocyfrowy. Nawet była książeczka z danymi do homologacji i tam też był ten numer powtórzony. Natomiast na przyczepie był nabity numer 17 znakowy gdzie ostatnie 4 były numerem wpisanym w dowód. Na tabliczce znamionowej również 17 znaków. Zostawić ten czterocyfrowy numer ramy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym opisał, że numer ramy, z naciskiem na numer ramy a nie vin, jest wybity tu i tu i składa się z siedemnastu znaków z czego ścisłym numerem są cztery ostatnie znaki (cyfry). W zaświadczeniu z badania oraz w załączniku do badania (dipie) uwzględniono wszystkie znaki z pola numerowego ramy jak i z tabliczki znamionowej.

Tak bym zrobił, bo jak wpadnie taka przyczepa w łapy diagnosty lub organu kontroli, to zaiste będzie stękanie i sapanie dlaczego w dowodzie/cepiku tylko cztery znaki zapodali. A tak będzie na tip-top i nikt nie fiknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.