Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

fantom02

Warszawa egzamin teoretyczny 02.12.2015 8.30 opisówka

Polecane posty

fantom02

Witam wszystkich serdecznie. :oops:

W dniu dzisiejszym przystąpiłem pierwszy raz do egzaminu teoretycznego w oddziale TDT.

 

Pytanie opisowe brzmiało:

 

Pojazd sprowadzony z zagranicy N3 zarejestrowany za granicą po 2010 roku przyjechał na badanie zadymienie spalin pojazdu z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem.

I dalej było mniej więcej że miał blisko do stacji i miał rozgrzany silnik do temp 30 stopni C oraz że spieszy się bardzo do firmy.

Podaj szczegółowo pomiar zadymienia spalin, wymagania i jak zachowasz się w takiej sytuacji.

 

Osobiście napisałem że należy poinformować właściciela pojazdu że pomiar zadymienia spalin należy wykonać przy rozgrzanym silniku i nie ma innego wyjścia i jeżeli mu się spieszy to niech przyjedzie innym razem a jak zostanie to badanie przeprowadzam następująco:

Wszystkie warunki wypisałem z rozporządzenia w sprawie zakresu 996

Następnie wymagania napisałem zgodnie z warunkami technicznymi że pojazd ze względu na datę rejestracji zadymienie spalin nie powinno przekraczać 1,5m-1. Zaznaczam od razu że nic nie było o wymaganych dokumentach i jakie wystawiamy dokumenty żeby nie było nieścisłości.

 

Zdałem całość za pierwszym razem i mam tylko 6 miesięcy od dzisiaj na zdanie praktycznego. :twisted: życzę innym powodzenia i mam nadzieję że komuś się przyda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekr

Chyba z rozporządzenia 776 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hawk

Gratulacje, kilku poległo :) W nowszym temacie podam opisówkę z 13.30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hawk

Do badania przedstawiono pojazd przed pierwszą rejestracją w kraju z instalacją LPG. Data pierwszej rejestracji 2012r. Opisz wykonanie badania LPG.

- jakich dokumentów wymagasz do badania

- opisz szczegółowo przebieg badania

- opisz czynności wstępne

- jakie dokumenty wystawiasz po badaniu

 

Haczyk tkwił w ostatnim punkcie. Kilku poległo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejb69

w Krakowie była taka sama opisówka rano jak w warszawie jedna osoba zdała całość a 6 osób zdało częściowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawcio81

02.12.15 - 13:30 warszawa - ja zdałem

 

wystarczyło po swojemu spisać dz.u poz 776 56 str.

oczywiście dopisac ze do dok. z badania tech. musi być dok. ze str 70 zal 4 (bo to pierwsza rej w polsce) i podobno zal nr 5 (zmiany w pojeździe) ale ja tego nie napisałem i zaliczyłem.

 

 

podstawa to wiedzieć gdzie to znaleźć.

 

zdawałem 2 razy, czytałem dzienniki ustaw, przygotowywalem się z pytań i nic to nie dalo bo na egzaminie nie korzystałem z dzienników.

 

pierwszego modułu trzeba sie nauczyć poz 305, ale resztę idzie zaliczyć z pomocami.

 

 

jak to mówią do 3 razy sztuka - mam nadzieje że sie i Wam uda - powodzenia.

 

teraz praktyczny - zobaczymy.

 

 

 

Do badania przedstawiono pojazd przed pierwszą rejestracją w kraju z instalacją LPG. Data pierwszej rejestracji 2012r. Opisz wykonanie badania LPG.

- jakich dokumentów wymagasz do badania

- opisz szczegółowo przebieg badania

- opisz czynności wstępne

- jakie dokumenty wystawiasz po badaniu

 

Haczyk tkwił w ostatnim punkcie. Kilku poległo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prospector

Witam.

Teoretyczny Kraków 8.30, 09.12

 

Pytań z testu wiele nie pamiętam, ale opisówka była mniej więcej taka :

Pojazd sprowadzony z zagranicy N3 zarejestrowany za granicą po 2012 roku przyjechał na badanie zadymienie spalin pojazdu z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem. I dalej że siedzibę firmy ma blisko stacji, silnik rozgrzany do 30 stopni, bardzo mu się spieszy bo przewozi beton. Podaj szczegółowo pomiar zadymienia spalin, wymagania i jak zachowasz się w takiej sytuacji.

 

Wypisałem prawie wszystko z działu IV część III, dopisałem mniej więcej jak kolega wyżej, że musi jechać go zagrzać i wtedy dopiero mogę wykonać pomiar.

 

Do poprawki mam tylko część V.

Było coś ok 25 osób, 1 zdała całość, 5 częściowo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
Pojazd sprowadzony z zagranicy N3 zarejestrowany za granicą po 2010 roku przyjechał na badanie zadymienie spalin pojazdu z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem.

I dalej było mniej więcej że miał blisko do stacji i miał rozgrzany silnik do temp 30 stopni C oraz że spieszy się bardzo do firmy.

Podaj szczegółowo pomiar zadymienia spalin, wymagania i jak zachowasz się w takiej sytuacji.

Pojazd sprowadzony z zagranicy N3 zarejestrowany za granicą po 2012 roku przyjechał na badanie zadymienie spalin pojazdu z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem.

I dalej że siedzibę firmy ma blisko stacji, silnik rozgrzany do 30 stopni, bardzo mu się spieszy bo przewozi beton.

Podaj szczegółowo pomiar zadymienia spalin, wymagania i jak zachowasz się w takiej sytuacji.

Najlepszą odpowiedzią by było, że autor tego pytania słyszał że dzwonią, tylko nie wie w którym kościele

bo który z §§ przewiduje wykonanie

przyjechał na badanie zadymienie spalin

 

Brakuje tu info o posiadaniu polskiego DR (lub jego zatrzymaniu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Najlepszą odpowiedzią by było, że autor tego pytania słyszał że dzwonią, tylko nie wie w którym kościele

bo który z §§ przewiduje wykonanie

Cytat:

przyjechał na badanie zadymienie spalin

 

2

Ponowne sprawdzenie mechanizmów i zespołów w pojeździe, w którym stwierdzono

usterki w trakcie badań technicznych w zakresie:

2.6 toksyczności spalin

:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

Grześ to nie tabela opłat determinuje rodzaj badania, a ... Przecież dobrze wiesz :P

 

Układający pytanie raczej tego nie wiedział...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Układającemu chodziło według mnie tylko o

Podaj szczegółowo pomiar zadymienia spalin, wymagania

Nic na temat rodzaju badania,zakresu,dokumentów- nie ma

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
I dalej że siedzibę firmy ma blisko stacji, silnik rozgrzany do 30 stopni, bardzo mu się spieszy bo przewozi beton.

Wierzycie, że TDT wypisuje takie bzdury w pytaniach ?

No chyba, że to z życia wzięli ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysius
Układającemu chodziło według mnie tylko o
Podaj szczegółowo pomiar zadymienia spalin' date=' wymagania[/quote']

 

 

Też tak uważam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skobel

Jestem ciekaw kiedy zobaczę pytanie: Na SKP przyjeżdża pojazd z silnikiem wysokoprężnym wyposażony w elektroniczną blokadę obrotów silnika.Jak przeprowadzisz badanie zadymienia w pojeździe? :shock::x

 

Pomysłowość egzaminujących jest coraz większa, tylko czekać jak NIK poda statystyki ilości egzaminów poprawkowych i ile na tym zarobili :x

 

WORD-y dały przykład jak zarabiać kasę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Na SKP przyjeżdża pojazd z silnikiem wysokoprężnym wyposażony w elektroniczną blokadę obrotów silnika.Jak przeprowadzisz badanie zadymienia w pojeździe? :shock::x

 

Zapomniałeś dodać "pojazd marki VW" - jak już zapętlić pytanie to p całości :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idzpiotr

DZ U 996

ZAŁ I

8.2.2.2. Zadymienie spalin

 

a) W przypadku pojazdów po raz pierwszy zarejestrowanych lub dopuszczonych do ruchu po dniu określonym w wymaganiach rozporządzenia o warunkach technicznych poziom zadymienia przekracza poziom podany na tabliczce producenta umieszczonej w pojeździe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

A za pioruna o co chodzi nie kumam. 8/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
o co chodzi nie kumam. 8/
spytaj zbitur-a ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.