max72 Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Mieliście kiedyś taki komunikat? <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> - 2016011100352 0 Błędny podpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Mieliście kiedyś taki komunikat? Mam dokładnie taki sam , znowu coś skopali w CEPie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Też taki problem pojawił się z paczka z 09,01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Wysyłałem dziś rano i poszło bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 też mam taki komunikat dzwoniłem na help desk i okazało się że wiedzą o problemie trzeba to zgłosić a oni podobno to naprawią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 okazało się że wiedzą o problemie trzeba to zgłosić a oni podobno to naprawią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Jak wiedzą o problemie , to niech się biorą do roboty , a nie palą głupa ze zgłaszaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 12 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2016 Wysyłałem dziś rano i poszło bez problemów Nie o to chodzi, czytasz komunikaty? Jak wysłałeś dziś to pojawił się taki komunikat: "Oczekujący na odpowiedź" Jak CEP przyjmie to masz taki komunikat: "Poprawnie przekazane do CEP" A my mamy taki komunikat: "Błędny podpis" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 A my mamy taki komunikat: "Błędny podpis Problem z certyfikatem - zobacz w tematach na forum. Miałem tak jak na karcie wgrane były dwa certyfikaty - wszystko było dobrze do momentu wysyłki - usunąłem stary i wszystko zaczęło śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Problem z certyfikatem Czyli co, wszyscy naraz mają problemy z certyfikatem? Problem ma CEP, nie my. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Paczka wysłana wczoraj <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> - 2016011100159 0 Błędny podpis Certyfikat wazny do 12.2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Lekarstwem jest telefon do SD 42 253 54 54 przyjmują zgłoszenie, a potem trzeba przesłać zrzut ekranu ze strony z raportami, tytułem wiadomości jest nr zgłoszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Przed chwilą póściłem paczkę - poszła bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Pójść, pójdzie ... problem w złym tytule tematu [ Komentarz dodany przez: Jacdiag: 12-01-2016, 16:38 ] gdzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 O ewentualnym problemie dowiesz się jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Lekarstwem jest telefon do SD 42 253 54 54 przyjmują zgłoszenie, a potem trzeba przesłać zrzut ekranu ze strony z raportami, tytułem wiadomości jest nr zgłoszenia No i co jeszcze...po czyjej stronie jest błąd???? Po drugiej stronie (w cepie)nie widać że coś nie tak i jest błąd. A to jawa ,a tu zrzuty ekranu ,ble,ble..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Czyli dopiero jutro w raporcie zwrotnym będzie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 Problem nie jest po Waszej stronie i proszę nie róbcie nic z certyfikatami, zgłaszajcie załączając zrzuty ze strony z raportami tak aby było widać ID danej paczki (ID to ciąg cyfr rok, miesiąc, dzień, godzina minuta, sekunda i dodatkowe cyfry na przykład 201601122000XXXXX )oraz zrzut po otwarciu Raportu z przesłanej paczki tam będą szczegóły. Proponuję zgłaszać im więcej zgłoszeń tym widać że problem poważniejszy i dotyczy większej puli użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Sprawdziłem rano - oczekują na odpowiedz - 2016011201155 BTP_OPO0xx_50.xml 2016-01-12 16:18 Oczekujący na odpowiedź /7:58 Czyli na razie jak widać problem po ich stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 im więcej zgłoszeń tym widać że problem poważniejszy i dotyczy większej puli użytkowników Zabrzmiało, jak gdyby Wam od sztuki płacili, wymyślmy może jeszcze jakiś sztuczny problem, gdyż ostatnio jako tako to chodziło. Być może zbyt długo ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Sprawdziłem rano - oczekują na odpowiedz - mam to samo i nie zamierzam do nikogo słać maili ani wydzwaniać - dobrze wiedzą o problemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdz Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 komunikat z wczoraj "błędny podpis" zmienił się dzisiaj w "oczekujący na odpowiedź" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 biker100, My jesteśmy w tej dobrej sytuacji iż Nasze paczki "Oczekujący na odpowiedź" - zdaje mi się że tym co w komunikacie wystąpił błąd muszą się kontaktować z Helpem - u nich jest jak by błąd przesyłu [ Dodano: 13-01-2016, 08:17 ] komunikat z wczoraj "błędny podpis" zmienił się dzisiaj w "oczekujący na odpowiedź" a jednak nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 zdaje mi się że tym co w komunikacie wystąpił błąd muszą się kontaktować z Helpem wczoraj "błędny podpis" zmienił się dzisiaj w "oczekujący na odpowiedź" Wygląda na to że ogarnęli temat , też miałem komunikat o błędzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Wysłany wczoraj rano do dziś oczekuje na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi