staszekr1 Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 a tak z innej beczki, ford transit DMC 2800, zespołu 4500, w DR z Austrii O1 ma wpisane 2500kg, z obliczeń powinno być O1 1700kg, co poprawnie ma być wpisane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 przyjeżdża ciągnik siodłowy w F1, F2 ma wpisane np 20500, to wpisujemy w uwagach F2. 18000, wynik badania N oraz UI (oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym). Pobieramy 176zł. Wysyłamy go do WK na poprawę danych w DR. Po odstępstwo go w zasadzie wysyłasz - do ministerstwa. Uuu - kolega umie obliczać parametr "O"?? Podziel się tu z nami szybko tą wiedzą!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 z obliczeń powinno być O1 1700kg, co poprawnie ma być wpisane? Z jakich znowu obliczeń??? Kolego staszekr1, wiem że jesteś "nowy" co nie zwalnia Cię z obowiązku zapoznania się z regulaminem forum.Opcja "szukaj". Setki razy wałkowany temat.Dla ułatwienia w temacie "HAK". Następnym razem będzie czerwony pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staszekr1 Napisano 7 Maj 2016 Autor Share Napisano 7 Maj 2016 przepraszam jeśli piszę bzdury ale jestem na etapie kursu. Na wykładzie gość powiedział, że masę ciągniętej przyczepy z hamulcem obliczamy tak: F3-F2, czyli 4500-2800=1700kg, w dowodzie było O1 2500kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 przepraszam jeśli piszę bzdury To raz (może nieświadomie) a dwa to nie w temacie (to już świadomie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Poszukaj sobie na forum odpowiednich tematów. I tam zadawaj pytania. Trudno o gorszą herezję w tej branży niż odejmowanie F2 i F3 dla obliczenia O1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Do Kolegi staszekr1 Przeczytaj sobie ten post a najlepiej cały temat.Jeśli będziesz miał pytania tam zadaj. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=242288#242288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Na wykładzie gość powiedział, że masę ciągniętej przyczepy z hamulcem obliczamy tak: F3-F2, czyli 4500-2800=1700kg, w dowodzie było O1 2500kg Jeżeli jest taka jakość szkoleń to aż strach pomyśleć o obowiązku okresowych szkoleń diagnostów Kto jest w sposób rzetelny takie szkolenie przeprowadzić??? Znając nasze realia to będzie to pościg za kasą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 8 Maj 2016 Share Napisano 8 Maj 2016 staszekr1 napisał/a: Na wykładzie gość powiedział, że masę ciągniętej przyczepy z hamulcem obliczamy tak: F3-F2, czyli 4500-2800=1700kg, w dowodzie było O1 2500kg Jeżeli jest taka jakość szkoleń to aż strach pomyśleć o obowiązku okresowych szkoleń diagnostów może podasz jaki ośrodek tak szkoli ........................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 9 Maj 2016 Share Napisano 9 Maj 2016 Wydzieliłem i zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi