Skocz do zawartości

O1


staszekr1

Rekomendowane odpowiedzi

a tak z innej beczki, ford transit DMC 2800, zespołu 4500, w DR z Austrii O1 ma wpisane 2500kg, z obliczeń powinno być O1 1700kg, co poprawnie ma być wpisane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjeżdża ciągnik siodłowy w F1, F2 ma wpisane np 20500, to wpisujemy w uwagach F2. 18000, wynik badania N oraz UI (oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym). Pobieramy 176zł. Wysyłamy go do WK na poprawę danych w DR.

 

Po odstępstwo go w zasadzie wysyłasz - do ministerstwa.

 

Uuu - kolega umie obliczać parametr "O"?? :shock: Podziel się tu z nami szybko tą wiedzą!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z obliczeń powinno być O1 1700kg, co poprawnie ma być wpisane?

Z jakich znowu obliczeń???

Kolego staszekr1, wiem że jesteś "nowy" co nie zwalnia Cię z obowiązku zapoznania się z regulaminem forum.Opcja "szukaj". Setki razy wałkowany temat.Dla ułatwienia w temacie "HAK". Następnym razem będzie czerwony pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam jeśli piszę bzdury ale jestem na etapie kursu. Na wykładzie gość powiedział, że masę ciągniętej przyczepy z hamulcem obliczamy tak: F3-F2, czyli 4500-2800=1700kg, w dowodzie było O1 2500kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam jeśli piszę bzdury

To raz (może nieświadomie) a dwa to nie w temacie (to już świadomie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj sobie na forum odpowiednich tematów. I tam zadawaj pytania.

 

Trudno o gorszą herezję w tej branży niż odejmowanie F2 i F3 dla obliczenia O1...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wykładzie gość powiedział, że masę ciągniętej przyczepy z hamulcem obliczamy tak: F3-F2, czyli 4500-2800=1700kg, w dowodzie było O1 2500kg

 

Jeżeli jest taka jakość szkoleń to aż strach pomyśleć o obowiązku okresowych szkoleń diagnostów :? Kto jest w sposób rzetelny takie szkolenie przeprowadzić??? Znając nasze realia to będzie to pościg za kasą :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staszekr1 napisał/a:

Na wykładzie gość powiedział, że masę ciągniętej przyczepy z hamulcem obliczamy tak: F3-F2, czyli 4500-2800=1700kg, w dowodzie było O1 2500kg

 

 

Jeżeli jest taka jakość szkoleń to aż strach pomyśleć o obowiązku okresowych szkoleń diagnostów

 

może podasz jaki ośrodek tak szkoli ........................... :shock::shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.