Skocz do zawartości

Opisówka kraków i inne 15.06.2016r


petrys17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podam treść ale nie jest ona dokładna gdyż nie pamiętam jej w całości .

Podaj wymagania konstrukcji EX/III zarejestrowanej w 2007r o dmc 12 ton i jakie dokumenty są potrzebne odnośnie jakiegoś J3 .

Pytanie podchwytliwe ze względu na datę i masę .

Po dwóch godzinach pisania puściły mi nerwy i za bardzo wyczerpująco rozwinąłem opis opisówki to jest błędem bo czytają do pierwszego potknięcia , choćbyś później odkrył amerykę nie ma znaczenia . Nie ma co przesadzać i lać wody . Kurs kończyłem w kwietniu 2015 . Do egzaminu podszedłem dopiero teraz . Nie zaliczyłem modułu III i tej opisówki a było tak blisko szczęścia . W module trzecim było pytanie z odpowiedziami które można dwojako interpretować mając przed sobą akty prawne . Z mojej grupy nikt nie zaliczył całości , sporo osób nic nie zaliczyło , reszta do poprawek . Uważam że najlepiej stopniowo zaliczać testy , poświęciłem miesiąc i nie udało się całości zaliczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem pytania były w zaplombowanej i zalakowanej przesyłce takie same na całą Polskę .

Jak na maturach . Nie jesteśmy jakimś wyjątkiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 13.30 na 100% są inne pytania. Co do innych miast z przeczytanych wątków zauważyłem ze w tych samych terminach są rożne opisówki w każdym mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Uważam że najlepiej stopniowo zaliczać testy , poświęciłem miesiąc i nie udało się całości zaliczyć
TO JEST BŁĄD -lepiej zdać całość lub większość za pierwszym razem bo przy uzupełnianiu pytania mocno zamotane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zdać całość

a no wiadomo ;D

 

bo przy uzupełnianiu pytania mocno zamotane

 

Niekoniecznie. To, że nie zaliczyłeś opisówki za pierwszym razem nie oznacza, że na kolejnej dadzą Ci specjalnie coś nie do przeskoczenia. Może trochę bardziej zwrócą uwagę na to, co napisałeś, gdyż miałeś się przygotować już "tylko" do opisówki, ale na pewno nikt celowo nie siedzi nad jakimś z dupy pytaniem, tylko po to, żeby Cię uwalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie dziwnym trafem dwa razy sie powtorzylo jedno i to samo pytanie w roznych modolach na ktore nie wiedzialem jak odp. przypadek?? nie sadze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dzisiaj 13 30 ustawienie geometria kół szczegółowe. Czynności przed oraz szczegółowy opis jak dokonać pomiaru "śladowości" oraz "nierównoległości" osi :x

W pale. Jak dokładnie opisać śladowość i nierównoleglosc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czynności przed: Ciśnienie w ogumieniu, obciążenie wg zaleceń producenta urządzenia, sprawdzenie luzów w zawieszeniu i ukł. kierowniczym oraz skompensowanie bicia kół. Czynności pomiarowe ( śladowość i nierównoległość) wykonujemy po założeniu głowic pomiarowych urządzenia wg instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Właśnie w pytaniu było OPISAĆ SZCZEGÓŁOWO pomiar nierównoległości osi oraz śladowości kół. Tak że odpowiedź w stylu "pomiary wykonujemy po założeniu głowic" była niewystarczająca... No i pytanie jak szczegółowo opisać te czynności ?? Z tego co znalazłem:

 

Nierównoległość Osi jest to różnica między rozstawem osi mierzonym z lewej i prawej strony pojazdu. Nierównoległość osi ma wartość dodatnią, jeżeli odległość mierzona z prawej strony pojazdu jest większa od odległości zmierzonej z jego lewej strony.

Aby obliczyć nierównoległość osi należy najpierw przeprowadzić pomiary rozstawu osi z lewej i prawej strony pojazdu. Za punkty bazowe przy przeprowadzaniu pomiarów należy przyjąć środki osi trzpieni zacisków mocujących. Wynik pomiaru należy podstawić do następującego wzoru:

NO = P - L

 

Śladowość Kół (Nieśladowoś kół - przesunicie boczne) ocenia się na podstawie różnicy wartości poprzecznego przesunięcia kół tylnych w stosunku do kół przednich lub bocznego przesunięcia kół względem osi symetrii pojazdu.

Można ją obliczyć korzystając z funkcji geometrycznej wedłóg wzoru:

SK = rozstaw osi pojazdu * sinOG

gdzie OG to kąt odchylenia geometrycznej osi jazdy od osi symetrii:

OG=((PL - PP) - (TL - TP))/2

 

Wychodzi na to, że przed przystąpieniem do pomiaru śladowości kół muszę wcześniej wyznaczyć kąt odchylenia geometrycznej osi jazdy. Co z kolei wiąże się z pomiarem zbieżności...

1. Czyli przed pomiarem muszę wykonać kąt pochylenia koła, kąt wyprzedzenia osi zwrotnicy oraz zbieżność kół osi przedniej ??

2. Co z kątem pochylenia zwrotnicy ?? W ustawach przy kontroli ustawianie kół jest on pominiety czyli nie musimy go mierzyć ??

3. Co z geometrią kół tylnych ?? Mierzymy również kąt pochylenia oraz zbieżność kół tylnych ??

4. Nierównoległość osi mierzy się po czy przed śladowością kół ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.