Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

frugus33

Brak F3 i hak

Polecane posty

frugus33

Przyjechał do mnie klient Boxterem 2.8 D W DR wbity Hak F1,F2 3500 F3 ----

O1 2600 G 2035 Na TZ F3 5500

Negatyw i dodatkowe, poprawić dane tak jak to powinno być i wymiana dowodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Negatyw i dodatkowe,
za co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers
tak jak to powinno być
a jak powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Negatyw i dodatkowe, poprawić dane tak jak to powinno być i wymiana dowodu.

Science fiction ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prospector
Negatyw i dodatkowe

Diagnosta???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laptop

Nie za bardzo wiadomo o co kaman. Kolega pyta, stwierdza, czy co? Że G. mniejsze od O.1 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Kolega raczej ma zastrzeżenia co do wykreskowanej rubryki [F.3] w dowodzie rejestracyjnym.

Z tego powodu chce dać negatywa, a wiadomo że treści adnotacji w dowodzie nie przewidują takiego zapisu, więc literalnie wymiana dowodu się kłania.

Tylko jeszcze nie wiem z jakiej usterki. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Że G. mniejsze od O.1

 

A co to ma wspólnego oprócz czterokołowców motorowerów i motocykli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej65

Mi się wydaje że chodzi mu bardziej o to że F1,F2 to 3500 O1 2600 a F3 z TZ to 5500. Dodał F1 i O1 i wychodzi mu 5600. Niestety tak robi wielu diagnostów a później są niezgodne dane. Ostatnio miałem telefon z sąsiedniego WK bo diagnosta dał N za niezgodność bo w ten sposób wyliczył sobie F3 a w dowodzie było zgodnie z TZ, u nas było robione BT przed rej w Polsce. Dobrze że facet w WK kumaty wytłumaczyłem mu co i jak, miał tamten diagnosta zadzwonić do mnie ale nie zadzwonił widocznie się zreflektował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Kolega pyta, stwierdza, czy co?

Chciał się pochwalić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
F3 ----

 

Kolego, do tego tematu trzeba podchodzić na spokojnie, bo parametr F.3 pojawił sie w DIPie dopiero jakiś czas temu i praktycznie wszystkie auta sprowadzone przed zmiana wzoru DIPu nie mają tego parametru wpisanego w polski dr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek :-)

Jeżeli na tabliczce znamionowej nie ma F3 to znaczy że nie może ciagnąć przyczepy, ale tak jak Psuj pisze, kiedyś nie wpisywało się F3 w DR a te wartości odnośnie ciągnącej przyczepy były podawane w dowodzie rejestracyjnym kraju z jakiego pojazd został sprowadzony. Na pewno wartości O1 i O2 znajdą się w wyciągu ze świadectwa homologacji ale to niekiedy trudna sprawa do załatwienia przez właściciela pojazdu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Jeżeli na tabliczce znamionowej nie ma F3 to znaczy że nie może ciagnąć przyczepy

 

Niekoniecznie. Bywają pojazdy, które mogą ciągnąć przyczepę, a mimo to producent nie podał na tabliczce DMC zespołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Dokładne tak jak Michał pisze. Nawet omawialiśmy te przypadki na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Dokładnie to idzie o to, że ten parametr jest na tabliczce, a nie ma go w dowodzie w stosownej rubryce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecher

Co nie zmienia faktu, iż autor tematu nie odniósł się do żadnego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.