Piotr Barczuk Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 W czasach zanim stałem się daignostą podobno było pismo rozesłane do starostw, któro nakazywało zwrócić uwagę dianostom na wyposażenie instalacji LPG w układ sterowania w petli zamknietej. Czyli jakiś ukł. sterowania z elementem wykonawczym w postaci silnika krokowego. Czy ktoś ma takie pismo w posiadaniu. Ewentualnie z czego ma wynika konieczność stosowania w/w urządzenia. IMHO jeśli samochód spełnia normę emisji nie ma powodó do wymagania sterownika. Piotr Cytuj
berecik Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Pismo takie rozesłało Ministerstwo Infrastruktury nr TD3z-441-71/2003 Cytuj
Piotr Barczuk Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 Można by jakiś scan lub chociaż faxem ? Piotr Cytuj
berecik Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Ok po prostu przepisze, albo po południu umieszcze na forum scan ! [ Dodano: 10 Czerwiec 2005, 11:04 pm ] Dopiero wróciłem z pracy, ale już daje skanik tego pisemka MINISTERSTWO.zip Cytuj
skp005 Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 no to ok jest pismo ale jak to sie ma do poj np .z 94r z jednopunktowym(wielopunktowym)wtryskiem paliwa ktore maja inst gazową bez silnika krokowego (na biegu jalowym mozna tak wyregulowac mieszanke ze nie przekroczy CO 3,5% czyli normy max. dla tego rocznika ??) bo generalnie patrzymy na obowiazujace normy i jak jest gaz bez silnika krokowego dobrze wyreg.to te normy spelni tzn nie przekroczy co 3,5% i co wtedy robicie panowie???? to musi byc ta elektronika nawet dla poj zarej przed 30.06.1995r? Za wszystkie odpow i podpowiedzi z gory dziekuje I pozd dany!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.