Skocz do zawartości
bartekacprzak

JCB FASTRAC 3220 . Dane do DIP

Rekomendowane odpowiedzi

bartekacprzak

Jeśli ktoś dysponuje , nie pogniewam się jak się podzieli wiedzą :lol:

 

W dowodzie Norweskim " O1= 3500 ??? O2= 350 ???

Ciągnik ma zaczep kulowy , wyprowadzenie na sterowanie hamulcami hydraulicznymi oraz pneumatycznymi . ? R.2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zjc

Znajdź JCB Fastrac 3220 ciągnikiem najważniejsze dane techniczne i informacje, takie jak moc, prędkość, lub różnych wymiarach!

ogólnie

Producent: JCB

Typ: Fastrac 3220

silnik

Nazwa: Cummins QSB

Cylindry: 6

Pojemność skokowa: 5883 cc

Moc: 164 kW / 223 KM

Chłodzenie: woda

bieg

Prędkość: 80 kilometrów na godzinę

waga

Masa własna: 7590 kg

GVWR :. 12000 kg

wymiary

Długość: 5200 mm

Szerokość: 2530 mm

Wysokość: 3150 mm

Promień skrętu: 7500 mm

Rozstaw osi: 3050 mm

Prześwit: 490 mm

 

I jeszcze tu https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=de&u=http://www.dlg-test.de/tests/JCBFasttrac3220_2005.pdf&prev=search

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart

Ja mam takie:

P1-5883

P2-162/2300

G-1794

F1,F2-11000

S1-2

O1-33000

O2-1500

R.osi-3,050

DŁ.-5,300

SZER.-2,600

WYS.-3,100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bartekacprzak

dzięki panowie .

Jeden z kolegów z poza forum ma skserowaną homologacje do takiego modelu . jak będę miał to wrzucę.

 

Chyba trzeba właściciela o jakiś papier na ogranicznik prędkości zapytać ? Bo to nawet może mieć do 80 km/h wg zapodanych danych .

I co ciągnik rolniczy , kołowy = 80km/h ?

 

[ Dodano: 10-10-2016, 16:49 ]

SZER.-2,600

 

toż to odstępstwa wymaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag

Osobówki osiągają zdecydowanie więcej niż dozwolone 140 km/h ,

a tylko w niektórych modelach mają ogranicznik ustawiony na 250

Art.20.

6.Prędkość dopuszczalna niektórych pojazdów, z zastrzeżeniem ust. 2, wynosi:

1)ciągnika rolniczego (również z przyczepą) - 30 km/h;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
I co ciągnik rolniczy , kołowy = 80km/h ?

kategoria T5: ciągniki kołowe o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej przekraczającej 40 km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart

już "na oko" waży więcej

 

Pobrałem dane na szybko z DIP-ów z programu, które wrzucają diagności. Nie miałem czasu ich zweryfikować. Teraz widać jakie niektórzy bajki tworzą (zawsze mogła być to też pomyłka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag

W katalogu (pdf powyżej) na 38 stronie

252 z oponami 540/65R34

237 z oponami 495/70R24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
W katalogu (pdf powyżej)

Widziałem, to co wrzuciłeś jest od nowszego modelu. Przynajmniej tak mi się wydaje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bartekacprzak
kategoria T5: ciągniki kołowe o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej przekraczającej 40 km/h.

 

jeśli możesz rozwiń temat w temacie :

 

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=265055#265055

W homo ograniczyli prędkość do 40 km/h

 

 

Jak pisałem wyżej kolega obiecał mi homologacje . JUŻ MAM.

Obiecuje jutro wkleić z czystej uczciwości za szczere chęci pomocy .

Będzie okazja porównać dane :)

 

DANE W ZAŁĄCZNIKU . Najważniejsze na 2 ostatnich stronach . :

20161011_091447.thumb.jpg.acdefaf929ca507837d65d271b448956.jpg

20161011_085636.thumb.jpg.256bd75605be3a179769429617059d4e.jpg

20161011_085620.thumb.jpg.d7b64c8f4aff6c5190326f06cc2a63e7.jpg

20161011_085601.thumb.jpg.0e229630a93d4820c19fb13b91a7ace0.jpg

20161011_085551.thumb.jpg.bacfb1e44e59a8a4e30c21ab06c9eddc.jpg

20161011_085537.thumb.jpg.3b56e131f5be64615f1af9a3e944ce83.jpg

20161011_085524.thumb.jpg.7eb8c3de6ad4f6689ae8552d57a1c178.jpg

20161011_085507.thumb.jpg.b097ada7a3b012d86bd6b3991a89cc8c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dominz

Witam, potrzebuję pomocy :pada:
JCB 3230-65

Ciągnik z Anglii, więc danych jak na lekarstwo...
Wrzucam zdjęcie tabliczki
Czy ktoś może potwierdzić poprawność danych do DIP-u?
F1,F2- 12000KG
F3-?  nic nie wpisywać?
G- 8565- (z tabliczki), w dowodzie -10865
Naciski- wartość większą przyjąć, czy mniejszą?
O2- 750kg

O.1-15825kg

Ładowność też wpisywać?
 

Inked20190319_141252_LI.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, Dominz napisał:

F3-?  nic nie wpisywać?

Dodaj DMC i O1.

 

1 godzinę temu, Dominz napisał:

Naciski- wartość większą przyjąć, czy mniejszą?

Sprawdź opony, bo zgodnie z TZ od nich zależą naciski. To samo jest z DMC.

 

1 godzinę temu, Dominz napisał:

Ładowność też wpisywać?

Nie zaszkodzi.

 

1 godzinę temu, Dominz napisał:

G- 8565- (z tabliczki), w dowodzie -10865

Pamiętaj o 0.2.e UD.

Edytowane przez aboz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dominz

aboz, super, dziękuję 🙂

Tak się jeszcze zastanawiam nad tym G... bo traktor przyjechał z obciążnikami, czy je też bierzemy pod uwagę? Czy masa obciążników wchodzi do ładowności?

Najbardziej zastanawia mnie ta masa O2, ale skoro na tabliczce jest napisane 750kg to tak musi być :D
No cóż, pozostaje zadzwonić po klienta i wypisać badanie ☺️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz
Napisano (edytowane)
21 minut temu, Dominz napisał:

Tak się jeszcze zastanawiam nad tym G... bo traktor przyjechał z obciążnikami, czy je też bierzemy pod uwagę?

Skoro na TZ masz taką wartość, to pisz zgodnie z TZ. Dałbym 0.2.e, żeby się urzędnik w WK nie motał. I dodatkowo informacja w zaświadczeniu, które parametry techniczne z TZ.

 

I teraz mnie oświeciło z naciskami. Pisz maksymalne, bo to już od użytkownika zależy jakie opony założy.

Edytowane przez aboz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dominz
1 minutę temu, aboz napisał:

Skoro na TZ masz taką wartość, to pisz zgodnie z TZ. Dałbym 0.2.e, żeby się urzędnik w WK nie motał. I dodatkowo informacja w zaświadczeniu, które parametry techniczne z TZ.

Zawsze piszę że dane techniczne odczytano z natury,  więc dopiszę jeszcze, że G odczytano z tabliczki. z tym 0.2.e też dobry pomysł 👍 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Coś te Fastraki jakieś odchudzone - klient się załamie O1 15825kg - 192kW - toż to lepiej ciągnie byle jaki Zetor czy Ursus

Ostatnio takiego z tymi parametrami to miałem z Luksemburga - ale on zamiatał i odśnieżał lotnisko 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wadi
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, aboz napisał:

 

 

I teraz mnie oświeciło z naciskami. Pisz maksymalne, bo to już od użytkownika zależy jakie opony założy.

Mimo,że w pojeździe zamontowane sa odpowiednie opony ,ale nie zawsze ich nośność dostosowana jest do wartości największej maksymalnych nacisków.Warto sobie to przeliczyć.

Edytowane przez wadi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

A jak już jesteśmy przy oponach to tak dla siebie zobacz homologację /czy jest w ogóle / i parametry - ostatnio władza zatrzymuje DR za jej brak w Fastrakach  - szczególnie za współczynnik prędkości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adam1501
3 godziny temu, Dominz napisał:

F3-?  nic nie wpisywać?

§ 3 ust. 1 pkt 14 warunków technicznych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz
2 godziny temu, wadi napisał:

Mimo,że w pojeździe zamontowane sa odpowiednie opony ,ale nie zawsze ich nośność dostosowana jest do wartości największej maksymalnych nacisków.

Ale my mamy określić maksymalne wartości, więc jeśli nie przekraczają one dopuszczalnych, to takie należy wpisać w DIP. Problemem może być jedynie niedostosowanie opon do nacisków maksymalnych na BT. Wtedy UI 5.2.3.a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wadi
Napisano (edytowane)

Tak my je mamy ustalić ,ale nie na ślepo. Opony muszą spełniać niższe wartości nacisków ale nie muszą wartości najwyższej, w zależności w jakiej wersji, wariancie zostanie wypuszczony egzemplarz przez producenta. nawet na powyższym foto , przy wartościach nacisków są gwiazdeczki , a dalej jest to wytłumaczone " w zależności od opon". Dlatego w szczególnych przypadkach  musimy zdecydować kiedy opony sa niedobrane prawidłowo , a kiedy musimy dopuszczalny nacisk osi ograniczyć ze względu na nośność opon. Właśnie po to jak widać na powyższym foto TZ , producent określił " widełki" wartości nacisków osi.

Edytowane przez wadi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.