fabio71 Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 Witam. Z uwagi na fakt że jestem nowy na początek się przywitam... Witam wszystkich. Zmierzając w kierunku tematu tego postu mam pytanie odnośnie przeprowadzania badań dodatkowych samochodów które uczestniczyły w wypadku. Czy takie badania dodatkowe to zakres badań okresowych (w całości)+zakres badań dodatkowych (czyli układ kierowniczy, geometria, zdolność tłumienia)? Czy tylko zakres badań dodatkowych? Niestety po lekturze dz.u. 776 nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Być może jest w jakimś innym rozporządzeniu, jeżeli tak to prosiłbym o wskazanie. Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 Niestety po lekturze dz.u. 776 nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie Witaj Kolego! Zacytuj z łaski swojej zapis dotyczący tego badania z tego dz.u. a za raz wszystko Ci się wyjaśni A dla przypomnienia to w regulaminie forum napisane jest że nie wolno dublować tematów.Było to wiele razy poruszane na forum.Poszukaj! Jest taka opcja "szukaj". Cytuj
fabio71 Napisano 3 Listopad 2016 Autor Napisano 3 Listopad 2016 Ok. Po temacie. Po kolejnym przeczytaniu poniższego fragmentu dotarło do mnie gdzie jest odpowiedź na moje pytanie... 3. 1. Zakres dodatkowego badania technicznego pojazdu, o którym mowa w art. 81 ust. 11 skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeń- stwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w których stwierdzono usterki wymienione w skierowaniu, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia, odpowiednio do stwierdzonych usterek; 2) skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego, który uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostały uszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, z zastrzeżeniem pkt 4, lub noszą- cego ślady uszkodzeń albo którego stan techniczny wskazuje na naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogące stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia; Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 które uczestniczyły w wypadku. Ciebie interesuje w tym wypadku to 2) skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego, który uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostałyuszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, z zastrzeżeniem pkt 4, lub noszą- cego ślady uszkodzeń albo którego stan techniczny wskazuje na naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogące stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia; [ Dodano: 03-11-2016, 20:03 ] Ok. Po temacie. Nie tak szybko. Otrzymałeś pomoc? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.