Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Gość jedrysekjarek

Znalezione na olx

Polecane posty

Gość

Chciałbym się dowiedzieć czy taka przyczepa jest legalnie przerobiona, i czy nie będzie problemu np. po zakupie ponieważ papiery są z kempingu .

 

Zamieszczam treść ogłoszenia

 

Witam firma XXXX zajmuje sie produkcja, renowacja, naprawa i przerobkami przyczep do pojazdow na indywidualne zamowienie klieta. Oferujemy rowniez montaz hakow i wyciagarek do pojazdow, wymiane instalacji i wymiane poszycia oraz spawanie konstrukcji metalowych, piaskowanie ram, felg itp. Cena bedzie uzalezniona od zakresu wykonanej pracy badz uslugi oraz uzytego materialu (podana cena jest cena przykladowa).Wystawiamy faktury. Przyczepka ze zdjec ma wymiary 150x350x35 długosc calkowita 430 cm.Hamulec najazdowy. Przyczepka mozna jezdzic z kategoria B. Przyczepka jest przerobiona z kempingu na przyczepke lekka 750 dmc. Zarejestrowana i ubezpieczona. Wiecej informacji i na pytania odpowiem telefoncznie. Pozdrawiam.

 

Ogłoszenie nr 2

 

Witam firma XXX zajmuje sie produkcja, renowacja, naprawa i przerobkami przyczep do pojazdow na indywidualne zamowienie klieta. Oferujemy rowniez montaz hakow i wyciagarek do pojazdow, wymiane instalacji i wymiane poszycia oraz spawanie konstrukcji metalowych, piaskowanie ram, felg itp. Cena bedzie uzalezniona od zakresu wykonanej pracy badz uslugi oraz uzytego materialu (podana cena jest cena przykladowa).Wystawiamy faktury. Przyczepka ze zdjec ma wymiary 170x370x25 długosc calkowita 450 cm.Hamulec najazdowy.Przyczepka jest przerobiona z niewiadów N1200.DMC 1450 kg ładowność 1000kg.Ma dorobione najazdy i dołożoną mocną wiciągarke. Zarejestrowana i ubezpieczona. Wiecej informacji i na pytania odpowiem telefoncznie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
Chciałbym się dowiedzieć czy taka przyczepa jest legalnie przerobiona

Nie widząc jej trudno wyrokować.

czy nie będzie problemu np. po zakupie ponieważ papiery są z kempingu

To czegoś nie rozumiem:

z kempingu na przyczepke lekka 750 dmc. Zarejestrowana i ubezpieczona.

jest to kemping, czy przyczepa lekka?

Skoro jest po zmianach konstrukcyjnych i stała się lekką, to skąd w obiegu jeszcze stare dokumenty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Znów poradnik cwaniaka, który próbuje obejść zakaz rejestracji pojazdów SAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Obejść nie obejść. Jak jest w świetle prawa o to mi chodzi. Czy jest to legalne czy nie. I czy mogą powstać w pozniejszym czasie z tym faktem problemy. Na diagnostykę z taką przyczepą się nie jeżdzi wiec diagnosta nic nie powie, ubezpieczyciel nie wnika przy rejestracji co właściciel pojazdu opłaca- ufa na słowo, zostaje TDI które ma być zlikwidowane i połączone z policją, a sami policjanci nie zawsze są na tyle kompetentni żeby zauważyć róznicę miedzy kempingiem a towarówką . Wiec chyba zostaje tylko zwykły ludzki pech który może spowodować dochodzenie prawdy w papierkologi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecher
... Jak jest w świetle prawa o to mi chodzi... i

 

Po co pytasz, skoro ....

... Na diagnostykę z taką przyczepą się nie jeżdzi wiec diagnosta nic nie powie, ubezpieczyciel nie wnika przy rejestracji co właściciel pojazdu opłaca- ufa na słowo, zostaje TDI które ma być zlikwidowane i połączone z policją, a sami policjanci nie zawsze są na tyle kompetentni żeby zauważyć róznicę miedzy kempingiem a towarówką . Wiec chyba zostaje tylko zwykły ludzki pech który może spowodować dochodzenie prawdy w papierkologi
?

 

Więc raczej oczekujesz odpowiedzi jak dużego możesz mieć pecha ... :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

To jest mój tok myślenia a nie odpowiedz na moje pytanie. Liczyłem że ktoś mnie wyprowadzi z błędu ale tak dobrze to nie ma. Wychodzi na to że jest to legal na nielegalu do czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
Wychodzi na to że jest to legal na nielegalu do czasu

Prawo nie zabrania dokonywania zmian konstrukcyjnych. Jeżeli jest tak jak opisuje, że dana przyczepa przeszła proces zmian konstrukcyjnych i jest zarejestrowana, to nie jest to "nielegal".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet

@jedrysekjarek - wg mnie to kupujesz już przyczepę po zmianach. Mało Cię obchodzi kto dokonał zmian, kto wykonał badanie po zmianach itp. Dostajesz nowy dowód+blachy+oc+przyczepę z nr ramy zgodnym z dowodem.

W najgorszym przypadku prorok będzie Cię pytał czy wiedziałeś że coś może być nie tak a Ty odpowiesz że oczywiście że nie, pojazd najwyżej postoi 1-2miesiące na parkingu policyjnym ale to jest najczarniejszy scenariusz.

 

Kolejny temat jak zarejestrować samochodówkę do 750kg bez papiera czyli byłem po samochód zagranicą i wziąłem kupiłem parę papierów od kempingów (o ile w danym kraju były rejestrowane ;) ). Przyczepkę pan Józek z panem Staśkiem wyklepią w garażu, numeratory to obecnie rzecz dostępna i tania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Nic a nic z tego ostatniego posta nie kumam! 8/

- że jak pojazd szczepiny, szemrany, jumany, przerabiany to mam jelonka strugać przed władzami?

- że jak numerów brak to pokupić numeratory w OBI i Józek ze Staśkiem nabiją znaki w szopie, w garażu na podstawie zagranicznych papierów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet

a nie kombinują artyści jeden z drugim?

Szczerze myślałem że nabijanie numerów w garażu to zamierzchła historia, przekonałem się ostatnio że nie bo znajomy pytał czy nie wiem kto ma numeratory, jakiś czas temu w jednym sklepie rolniczym też ktoś podpytywał sprzedającego czy nie mają numeratorów, ostatnio kolega z roboty coś wspominał że jak rejestrowali traktor z NL to przy okazji jeszcze 3 przyczepy zarejestrował (traktor był ponoć OK bo sami przywieźli ale już przyczepy stały od zawsze w PL).

 

Nie wiem jak inni ale ja jakoś nie wierzę w takie przerabiane cuda ostatnimi czasy a tłumaczyć się z tego? Sorki, nie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.