klient Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Witam po dłuższej nieobecności. Koledzy co można zrobić w temacie - brak mmc przyczepy w homologacji i na TZ. Kupiliśmy Iveco Daily i chcieliśmy zmontować hak, ale dostaliśmy info że jak nie ma w homologacji ujęte że ten pojazd może ciągnąć przyczepy i na tabliczce znamionowej to nie przejdzie badania na skp ? Jak to jest, można prosić fachowców o opinie. Cytuj
IVVO Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Nie wiem czy dobrze rozumie : w homologacji nie ma O1 i O2 oraz zespołu a na TZ drugiej pozycji - czyli zespołu pojazdów Cytuj
Psuj Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 można prosić fachowców o opinie. Odpowiedź masz w swoim poście - producent pojazdu nie przewiduje w nim montażu haka i możliwości ciągnięcia przyczepy. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
klient Napisano 9 Listopad 2016 Autor Napisano 9 Listopad 2016 Witam. Dokładnie IVVO tak jak piszesz. Dzwoniliśmy do przedstawiciela i z informacji jakie uzyskaliśmy to trzeba by zamontować w autoryzowanym serwisie dodatkową belkę ramy, instalacje elektryczną i wtedy otrzyma się zaświadczenie że pojazd został przystosowany. A następnie na skp. Ale jak to się ma do homologacji ? Czy to przejdzie na skp i czy nikt nam kiedyś czegoś nie wytknie? Chcemy żeby wszystko było zgodnie z prawem. Cytuj
adam1501 Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 Dzwoniliśmy do przedstawiciela i z informacji jakie uzyskaliśmy to trzeba by zamontować w autoryzowanym serwisie dodatkową belkę ramy, instalacje elektryczną i wtedy otrzyma się zaświadczenie że pojazd został przystosowany. Zalaminować i trzymać dla potomnych, żeby w razie W nie okazało się, że jest tylko homologacja, a przedstawiciel producenta już nie istnieje. Cytuj
danielg539 Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 W takim przypadku to producent musi wydać nową TZ z masą zespołu pojazdów. Jak na TZ będzie masa zespołu to i na OBT nie powinno być problemów. Cytuj
michal_k Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 W takim przypadku to producent musi wydać nową TZ z masą zespołu pojazdów A do tego korektę świadectwa zgodności? Cytuj
danielg539 Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 Tak by było najlepiej ale czy nie można potraktować zabiegu wymiany tylnej belki jako zmiany konstrukcyjnej przeprowadzonej przez przedstawiciela producenta? Cytuj
blakop Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 A ja szczerze mówiąc pierwsze słyszę o DAILY z "brakiem" przyczepy. Może konkrety? Jaki to dokładnie model? Bo wymiana belki w Daily to troszkę bajdurzenie poza pewnymi wyjątkowymi wypadkami... Cytuj
Paprock Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 Może być jakiś saperski wynalazek po kutnowskiej zabudowie. [ Dodano: 10-11-2016, 21:58 ] Zapomniałem o załączniku: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.