kedarby Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 Witam Wyrobilem nowa karte tym razem w Certum, wyslalem zadanie i otrzymalem nowy certyfikat, zostal wgrane na karte w CardMenadzerze widac go w profilach zaufanych czyli wszystko jest OK, jednak gdy lacze sie ze strona https://www.cepik.gov.pl/mwebt-usr otrzymuje komunikat "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia", gdy zmienie na stara arte Encard wszystko jest OK co jeszcze igdzie trzeba zmienic aby akceptowal nowa karte
jast Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 Zadzwoń do Helpdesk 42 253 54 99 i Ci pomogą. Dzisiaj mnie pomogli ale w innej sprawie.
Paprock Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia" - zawsze na tej samej przeglądarce???
ARTUR2214 Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 trzeba zmienic wpisy w pilkach systemowyc... najlepiej Help Desk Ci pomoze.
Paprock Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 Ups! Padło i u mnie połączenie z Cepem. Nic tam, odpuszczam walkę z klątwą do poniedziałku.
Rekomendowane odpowiedzi