Skocz do zawartości

Nie na temat


blakop

Rekomendowane odpowiedzi

A ja Ci powiem trochę dobrze Ci powiedział. Kto,kiedy i jak miałby wyłapać taką różnicę - ws praktyce?

 

Jak dla mnie - gdyby jakiś Diagnosta obeznany z tym modelem w kilku zdaniach opisał w adnotacjach zaświadczenia, z czego wynika różnica, wskazał by, że podana pojemność dla tego rodzaju silnika nie występuje itd. to jako pracownik WK bym to przyjął - i wielu przyjmie. No już ostatecznie dla "podniesienia" rangi tematu można by opinię rzeczoznawcy dołożyć.

 

Szukanie człowieka, który tam niby 15 lat temu się pomylił to paranoja. A co jak ten człowiek nie pracuje już w zawodzie? Zresztą technicznie byłoby to niezłe wyzwanie żeby to ustalić - w pewnych okolicznościach wręcz niewykonalne... A i tak niepowiedziane, że to właśnie WK się nie pomylił.

Poza tym nie rozumiem tych, którzy chcieli by tylko korekty tego pierwszego badania... Jak dla mnie pozostałych 15 diagnostów przecież też popełniało błędy na kolejnych, corocznych OBT :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tych, którzy chcieli by tylko korekty tego pierwszego badania... Jak dla mnie pozostałych 15 diagnostów przecież też popełniało błędy na kolejnych, corocznych OBT

Taka jest prawda, ale tylko nieliczni to widzą bo dla kilku panów z tego forum jest to sranie we własne gniazdo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie - gdyby jakiś Diagnosta obeznany z tym modelem w kilku zdaniach opisał w adnotacjach zaświadczenia, z czego wynika różnica, wskazał by, że podana pojemność dla tego rodzaju silnika nie występuje itd. to jako pracownik WK bym to przyjął - i wielu przyjmie.

:

 

Uwierz że wiele WK tak łatwo nie przyjmie. sam kiedys się pokusiłem i opisałem w ten sposób pojemnosć w autobusie. Typowa literówka, zamiast 11450 było 15140- pojemnoc jak z DR nie istniała. Dane spisałem z TZ silnika. Panie zadały sobie trud i wydzwaniały do 3 poprzednich WK i się uparły i zostało po staremu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest prawda,
Taka jest prawda, że według Ciebie wszyscy diagności nadają się do skreślenia, a tylko ty robisz dobrze badania, no może jeszcze jeden.

 

A teraz pokaż, gdzie napisałeś o dobrej robocie wykonywanej przez diagnostów. Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tych, którzy chcieli by tylko korekty tego pierwszego badania... Jak dla mnie pozostałych 15 diagnostów przecież też popełniało błędy na kolejnych, corocznych OBT

Taka jest prawda, ale tylko nieliczni to widzą bo dla kilku panów z tego forum jest to sranie we własne gniazdo.

Daniel - powiedz ale tak z rękom na sercu : Czy nigdy się nie pomyliłeś ?

Każdy chce nam diagnostom dokopać ( blakop jakoś szczególnie ). Apeluję: jak widzimy pomyłkę dajmy szansę na poprawę temu co się pomylił, nie kopmy leżącego.

Do poczytania :

http://wartowiedziec.org/index.php/transport/prawo-i-zarzadzanie/32190-cofanie-uprawnie-diagnocie-wyrok-nsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem nie ma obowiązku odpowiadania na pytania.

Jednak wybieranie na które skierowane do ciebie pytanie odpowiesz chyba nie świadczy dobrze...

 

...
... który z nas dwóch powinien się "ogarnąć" ?

Musisz rozjaśnić co nieco, bo nie wiem co masz na myśli.../quote]

 

Jeśli ty nie

przegiąłeś
to ja jestem wczorajszy...

 

 

I sie z postami popierdzieliło :razz: widać czas spać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest prawda, że według Ciebie wszyscy diagności nadają się do skreślenia,

Z pewnością nie wszyscy ale nie ma co sie oszukiwać, że znaczna część :?

A teraz pokaż, gdzie napisałeś o dobrej robocie wykonywanej przez diagnostów.

To już trzeba kogoś chwalić, że coś zrobił zgodnie z przepisami???

Czy nigdy się nie pomyliłeś ?

Oczywiście, że się pomyliłem i to nie raz, ale jeśli podczas kilkunastu OBT jednego pojazdu pomylili się wszyscy diagności to o czymś to świadczy :(

Bez urazy ale czy nie zaślepia cię swoista krucjata pod adresem tych "kilku panów z forum"?

Nie prowadzę żadnej krucjaty a skoro ktoś mi zarzuca, że sram we własne gniazdo to kota ogonem też i ja potrafię odwrócić i udowodnić, że nie jest tak dobrze jak co niektórzy uważają.

 

[ Dodano: 30-11-2016, 21:11 ]

Idą święta może czas trochę odpocząć ...

:ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, że jest jakiś obowiązek odpowiadania na czyjeś pytania :(

Ja też paru rzeczy chciałem się dowiedzieć od pewnych osób, ale one milczą jak zaklęte :cool:

Ilu diagnostów w Polsce wychwyci ten błąd z pojemnością ?

Nie wiem.

Pytam się ilu?

jw

I teraz drugie pytanie ... który z nas dwóch powinien się "ogarnąć" ?

Musisz rozjaśnić co nieco, bo nie wiem co masz na myśli. Tak na marginesie to jest chyba 3 pytanie.

Bez urazy ale czy nie zaślepia cię swoista krucjata pod adresem tych "kilku panów z forum"?

Na to pytanie juz odpowiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apeluję: jak widzimy pomyłkę dajmy szansę na poprawę temu co się pomylił

 

To ja apeluję - wskaż jak autor tematu ma znaleźć tego diagnostę sprzed 15 lat.

 

Uwierz że wiele WK tak łatwo nie przyjmie.

 

Zdaję sobie z tego sprawę. Zawsze mówiłem, że beton jest i tu i tu (SKP/WK).

Autor tematu nie jest nowy na forum i powinien wiedzieć, że najlepiej iść do swojego docelowego WK i tam zapytać, czy jak przy przerejestrowaniu pokaże się badanie z takim, a takim zapisem w sprawie korekty danych, to czy przyjmą, czy nie czy też czego innego będą żądać. Przedstawić na konkretnym przykładzie, rzeczowo, dokładnie i tyle.

Potem jeszcze znaleźć SKP, która by też to ogarnęła i jazda.

To chyba najbardziej sensowna metoda, żeby bez zbytniego nakładu czasu i pieniędzy to ruszyć.

 

Dopiero jak wtedy WK odmówi możemy pomyśleć co dalej.

 

A generalnie cały czas nie do końca mogę pojąć skąd ten upór w chęci prostowania tego, skoro jak widać:

 

Ilu diagnostów w Polsce wychwyci ten błąd z pojemnością ?

Pytam się ilu?

O pracownikach WK czy innych służbach (np. policji, ITD) nawet nie wspominam.

 

Odpowiadam: ZERO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością nie wszyscy ale nie ma co sie oszukiwać, że znaczna część :?

 

I widzisz tu się właśnie różnimy bo ja jestem przekonany, że bardzo niewielka część.

 

Nie prowadzę żadnej krucjaty a skoro ktoś mi zarzuca, że sram we własne gniazdo to kota ogonem też i ja potrafię odwrócić i udowodnić, że nie jest tak dobrze jak co niektórzy uważają.

 

Ja twierdzę, że o błędach trzeba mówić i je napiętnować tylko obecnie nie jest to dobry czas ani miejsce. Po prostu brak Ci wyczucia chwili. Teraz jest czas na zwieranie szeregów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadają się do skreślenia,
znaczna część

A jeszcze możesz wskazać przyczynę, czy to nie ważne

 

napisałeś o dobrej robocie wykonywanej przez diagnostów.

To już trzeba kogoś chwalić, że coś zrobił zgodnie z przepisami???

Czy ja piszę o chwaleniu? Po prostu chcę pokazać, że wykonują swoje obowiązki, bo czarną owcę każdy potrafi wskazać dla sensacji.

 

ja potrafię odwrócić i udowodnić, że nie jest tak dobrze jak co niektórzy uważają.

Ale chodzi o to, że prosi się Ciebie, żebyś przestał.

Co więcej Ty nic nie odwracasz, żeby udowodnić, ty to kontynuujesz!

A nie docierają do Ciebie prośby, że nadeszły takie czasy, że chcą wylać dziecko z kąpielą?

 

Idą święta może czas trochę odpocząć ...

:ok

Jestem za :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I widzisz tu się właśnie różnimy bo ja jestem przekonany, że bardzo niewielka część.

 

Kurczę - to ja chyba zacznę w totka grać, bo mam to "szczęście" ciągle trafiać na tą "niewielką część" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja twierdzę, że o błędach trzeba mówić i je napiętnować tylko obecnie nie jest to dobry czas ani miejsce.

Być może masz rację.

A jeszcze możesz wskazać przyczynę, czy to nie ważne

Przyczyną jest chory system BT. "Chorość" jest następstwem prywatyzacji stacji oraz brakiem nadzoru ze strony starostw. Uważam, że dużym błędem było odebranie nadzoru wojewodom.

Ale chodzi o to, że prosi się Ciebie, żebyś przestał.

Jak już przestanę to znaczy, że wszystko jest OK?

A nie docierają do Ciebie prośby, że nadeszły takie czasy, że chcą wylać dziecko z kąpielą?

Tak widzę to i wydaje mi się, że skoro ustawodawca chce dokonać połowicznej rewolucji przez zaostrzenie kar to należy dowieść, że takie zmiany nie są dobrym pomysłem. Wy jako OSDS staracie się dowieść, że system OBT jest na tyle dobry, że nie wymaga rewolucji. Jest jeszcze druga możliwość, której zupełnie nie bierzecie pod uwagę a polega ona na udowodnieniu, że obecny system BT jest tak ułomny i do tego stopnia się nie sprawdza, że zmiany proponowane przez ustawodawcę są tak mało radykalne, że w praktyce niczego nie zmienią a jedyna możliwością jego naprawy jest likwidacja obecnego systemu i stworzenie nowego opartego na diagnoście będącym urzędnikiem państwowym. (Już widzę jak rozpętuję następną aferę :( )

Tak czy owak ustawodawca jakoś nie chce dostrzec zapisu o uniezależnieniu diagnosty od pracodawcy a to tak na prawdę jedyna możliwość na diametralną poprawę systemu OBT.

bo mam to "szczęście" ciągle trafiać na tą "niewielką część"

Bo to lwia część.

Panowie Diagności odpowiedzcie sobie sami ilu z Was koryguje ciśnienie w ogumieniu przed pomiarem sił hamowania czy ustawieniem świateł? Ilu z Was podczas każdego OBT podłącza analizator spalin, dymomierz czy czytnik OBD? Ja obstawiam, że może 2-3% diagnostów to robi. Przyznam, że ja nie znam takiego diagnosty a większość zapytana dlaczego nie wykonuje tych czynności odpowiada, że TO NIE WCHODZI W SKŁAD OBT. Najwyraźniej w tym coraz lepszym systemie badań technicznych pewne przepisy się nie przyjęły i tak ma być. Nie chcę już pisać o niedziałających klamkach, uszkodzonych pasach bezpieczeństwa czy świecących kontrolkach od poduszek czy ABS-u itp. bo one dla wielu diagnostów niw wpływają no wynik OBT.

danielg539 napisał/a:

Mecher napisał/a:

Idą święta może czas trochę odpocząć ...

 

 

 

Jestem za

 

Sam cytujesz choć jakoś nie odpuszczasz.

 

To tyle z mojej strony w tym temacie. Odpowiadam tylko na pytania od siebie już nic nie napiszę, bo jest tak dobrze, że szkoda psuć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Diagności odpowiedzcie sobie sami
Ilu z Was podczas każdego OBT podłącza analizator spalin, dymomierz czy czytnik OBD?
...

Według mnie, to tak jakbyś zapytał lekarzy- ilu z was robi wszystko co w waszej mocy aby ratować życie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest chory system BT. "Chorość" jest następstwem prywatyzacji stacji oraz brakiem nadzoru ze strony starostw. Uważam, że dużym błędem było odebranie nadzoru wojewodom.

Rozumiem, że jak nadzór wróci do wojewodów to wszystkie problemy znikną?

 

 

A co sądzisz o zapisach w załączniku nr 1 do pisma OSDS na stronie 3 i 4?

http://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?t=1326

lub

http://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?t=1339

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, to tak jakbyś zapytał lekarzy- ilu z was robi wszystko co w waszej mocy aby ratować życie..

Znaczy, że .... złe przepisy czy niewłaściwi ludzi na niewłaściwym miejscu???

 

Rozumiem, że jak nadzór wróci do wojewodów to wszystkie problemy znikną?

Tak samo znikną jak znikną gdy do OSDS-u zapisze się 500 diagnostów.

A co sądzisz o zapisach w załączniku nr 1 do pisma OSDS na stronie 3 i 4?

ketiw38, jak chcesz aby ktoś czytał załączniki to zamieszczaj je w takim formacie aby można było je pobrać w przeciągu kilkunastu sekund bo mi dopiero za 3 razem udało się pobrać te materiały a jedno pobieranie trwa 3-4 minuty :(

Aby Ci odpowiedzieć na pytanie to znów to muszę pobrać (plik z 50 zdjęciami ładuje sie szybciej niż ten załącznik :( i nie dziwi mnie, że jest tak mało pobrań)

Jeżeli chodzi o propozycję zapisu to jest to jakieś wyjście z sytuacji ale aby to zadziałało (odpowiedzialność właściciela pojazdu) to ktoś na drodze musiał by kontrolować te pojazdy a skoro policja nie ma ochoty tego robić (tak mi się wydaje, oceniam to po stanie oświetlenia poruszających się po drogach pojazdów) to będzie to kolejny martwy przepis. Zresztą samo kontrolowanie kontrolujących trąci trochę miniona epoką. Dużo lepszym wyjściem z sytuacji jest stworzenie systemu badań technicznych na takim poziomie aby wszyscy diagności pracowali rzetelnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, że .... złe przepisy czy niewłaściwi ludzi na niewłaściwym miejscu???

Według mnie ciężko tak jednoznacznie określić, ponieważ pewne cechy charakteru 'wynosi się z domu".

 

[ Dodano: 03-12-2016, 07:35 ]

danielg539 napisał/a: Przyczyną jest chory system BT. "Chorość" jest następstwem prywatyzacji stacji oraz brakiem nadzoru ze strony starostw. Uważam, że dużym błędem było odebranie nadzoru wojewodom.

 

Rozumiem, że jak nadzór wróci do wojewodów to wszystkie problemy znikną?

Tu już wiemy jak było.

Tak samo znikną jak znikną gdy do OSDS-u zapisze się 500 diagnostów.

Tego nie wiemy, więc czemu nie dać szansy i zobaczyć jak będzie :)

Ja tam liczę na więcej niż 500 :) 500 w skali kraju to może zostać jak nas TDT przejmie :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo znikną jak znikną gdy do OSDS-u zapisze się 500 diagnostów.
To już nic nie rozumiem - po co narzekasz na forum, jak wynik znasz?

 

ketiw38, jak chcesz aby ktoś czytał załączniki to zamieszczaj je w takim formacie aby można było je pobrać w przeciągu kilkunastu sekund bo mi dopiero za 3 razem udało się pobrać te materiały a jedno pobieranie trwa 3-4 minuty :(

To jest długo? Rozumiem, że nigdy nie czekałeś na plik 2 dni - bo tak długo się pobierał.

Ale wiem rozumiem - na problemy, które opisuje OSDS nie masz czasu no może 4 s.

 

Więc 4 min czekania na plik, który ujawni co napisał OSDS w sprawie projektu to wieczność.

 

A przeczytanie pisma graniczy z cudem - bo o załączniku nr 1 nie ma co marzyć, że ktoś przeczyta. Tyle liter trzeba złożyć do kupy i właściwie po co? Co to obchodzi diagnostę :?::nook

 

 

Dziękuję, że choć podjąłeś wysiłek ściągnięcia (próby ściągnięcia?), bo to i tak dużo więcej niż inni zrobili. :shock:

 

[ Dodano: 03-12-2016, 13:10 ]

PS zawsze można skorzystać z szybkiego serwera rządowego : http://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12290511/katalog/12382571#12382571 :x

a ten http://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?t=1339 jest opłacany przez członków OSDS to pewnie jest wolniejszy, a może szybszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o serwer tu chodzi a o to, że na tym komputerze mam internet z szybkością 2 Mb/s.

Więc 4 min czekania na plik, który ujawni co napisał OSDS w sprawie projektu to wieczność.

Nie wieczność ale równie dobrze można było zmniejszyć rozmiar pliku 3 lub 4-ro krotnie i nadal bez problemu był by on czytelny.

A przeczytanie pisma graniczy z cudem - bo o załączniku nr 1 nie ma co marzyć, że ktoś przeczyta. Tyle liter trzeba złożyć do kupy i właściwie po co? Co to obchodzi diagnostę

ketiw38, jaki jest tego powód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo szerszy problem.
przewidywany już w ołowie lat 90 przez prof. Witold Morawski. Właśnie w połowie lat 90 stwierdził, że "wkrótce prawdopodobnie będziemy mieli do czynienia z istnieniem dwóch równoległych światów: korporatystycznego w sektorze publicznym (silna pozycja aktorów zbiorowych, a więc reprezentacji interesów jednej i drugiej strony, a co za tym idzie – powstawanie mechanizmów partycypacyjnych) oraz pluralistycznego w sektorze prywatnym (rozbicie, rozproszenie interesów, indywidualizacja stosunków pracy)". Patrząc na naszą branżę można stwierdzić, że jego przewidywania sprawdziły się w 100%.

 

"...Główną barierą dla jego rozwoju będzie właśnie niechęć Polaków do zrzeszania się. Specyficzny polski indywidualizm, który ma głębokie historyczne korzenie, będzie niestety przesądzał o tym, że stosunki pracy w naszym kraju zachowają pluralistyczny charakter. Co za tym idzie – dużo większy wpływ będą miały powszechnie obowiązujące normy prawa, niż porozumienia zawierane przez reprezentacje zbiorowe stron. Jeśli ta tendencja się utrzyma, to pozycja pracownika będzie ulegać dalszemu osłabieniu."

http://nowyobywatel.pl/20...a-i-pokoj-klas/

http://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?t=14&postdays=0&postorder=asc&start=30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.