Wojciech Jania Napisano 28 Sierpień 2008 Share Napisano 28 Sierpień 2008 albo tak: http://pl.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s&NR=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 29 Sierpień 2008 Share Napisano 29 Sierpień 2008 To ja wole tak http://pl.youtube.com/watch?v=7_CV-LZ6Qng [ Dodano: 02-09-2008, 15:38 ] W sobotę odbyło się takie małe spotkanie i oto efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 8 Grudzień 2008 Share Napisano 8 Grudzień 2008 motocykle Junak SHL WFM WSK historia i dane techniczne http://motocykle.svasti.org/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Grudzień 2008 Share Napisano 11 Grudzień 2008 Stare motocykle one mają duszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 28 Luty 2011 Share Napisano 28 Luty 2011 Nie chciał bym tym do zakrętu się składać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 a jak to jest z kątem opasania koła w motocyklach tzw. ścigaczach ?np suzuki gsxr600 srad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 8 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2011 Z kątem opasania? a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 one nie maja błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 to nie ten model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i45.photobucket.com/albums/f68/zoomgt/minmc/gsxrmekk.jpg&imgrefurl=http://www.gixxer.com/forums/showthread.php%3Ft%3D173708&h=639&w=800&sz=109&tbnid=2M_2y3ssUL0ElM:&tbnh=114&tbnw=143&prev=/search%3Fq%3Dsuzuki%2Bgsxr%2B600%2Bsrad%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=suzuki+gsxr+600+srad&usg=__7cWEBbZ7VlvNDeHACFN8GF-wvBM=&sa=X&ei=lIrvTZPlLM-j-gbmsJH4Bw&ved=0CDMQ9QEwAw# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 Z katem opasania?- Suzuki o , którym pisasz to z lekka sportowy model-a więc opony wyczynowe, ktore gwarantują znakomitą przyczepność, doskonałą reaktywność i niską ścieralność.Mieszanka gumy powinna zapewniać szybkie rozgrzewanie się oraz dużą stabilność podczas hamowania i reaktywność przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej trwałości, w każdych warunkach w tym najbardziej ekstremalnych.Kąty ułożenia pasów łączących ze szkieletem opony musza spelniac wymóg stabilności boków i bardziej płynnego prowadzenia przy maksymalnym kącie pochylenia. Zastosowanie technologii np.nylonowego opasania i aramidowego pasu bieżnika zapewnia mniejsze rozgrzewanie się i prowadzenie jest bardziej przewidywalne w trudnych warunkach oraz eliminuje efekt rozszerzanai. W tym wszystkim chodzi o współgranie miedzy tyłem a przodem... Gee, na miłość boską czy Ty nie kończyłaś "Sorbony na Zielnej" w Suwałkach?? W moich czasach była tam dziewczyna na kierunku mechanicznym z którą można było w ten sposób konwersować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.