Arko42 Napisano 14 Styczeń 2017 Napisano 14 Styczeń 2017 Witam Mam pytanie zastanawia sie nad case 1056 jednak przy sprawdzeniu wyszlo ze numer vin z przodu na zawieszeniu nie jest w calosci jak w dwodzie. W ciegniku i na kabinie sa tabliczki gdzie pierwsze piec cyfr jest jak z drukarki nadrukowane reszta 5 wybita i wlasnie te piec ostatnich jest wybite na zawieszeniu dodam, ze ciagnik z francji jest z 91 roku i chyba one byly skladane w europie bynajmniej te wersje chyba pochodza jeszze z usa czy tak moze byc? Czy moga byc jakies problemy Cytuj
piter1973 Napisano 14 Styczeń 2017 Napisano 14 Styczeń 2017 hej. doczytałem , że chodzi o ciągnik rolniczy. ciągnik rolniczy nie musi mieć pełnego nr vin. ma mieć nr identyfikacyjny nadwozia / podwozia / ramy. ma takowe nabite ( 5 cyfrowe ) i jeśli takie same są w DR to w czym problem? Cytuj
Mecher Napisano 14 Styczeń 2017 Napisano 14 Styczeń 2017 ... Czy moga byc jakies problemy Na razie problemy by to składnie po naszemu przeczytać ... Cytuj
Arko42 Napisano 14 Styczeń 2017 Autor Napisano 14 Styczeń 2017 Numer w Dr jest 10 cyfrowy na tabliczkach na kabinie i w środku jest numer taki jak w dowodzie składajacy się z 10 cyfr ,5 pierwszych znakow jest drukowane natomiast 5 ostatnich nabite i te 5 ostatnich jest tylko nabite na ramie, formalnie na ramie nie pelnego numeru vin Tak to ciagnik rolniczy Dziekuje za odpowidzi Cytuj
markes30 Napisano 14 Styczeń 2017 Napisano 14 Styczeń 2017 Numer w Dr jest 10 cyfrowy na tabliczkach na kabinie i w środku jest numer taki jak w dowodzie składajacy się z 10 cyfr ,5 pierwszych znakow jest drukowane natomiast 5 ostatnich nabite i te 5 ostatnich jest tylko nabite na ramie, Znowu jakiś nadgorliwiec wpisał za dużo. Powinno być tylko 5 nabitych i nic więcej. Cytuj
ketiw38 Napisano 14 Styczeń 2017 Napisano 14 Styczeń 2017 W ciegniku i na kabinie sa tabliczki Numer w Dr jest 10 cyfrowy na tabliczkach na kabinie i w środku jest numer taki jak w dowodzie składajacy się z 10 cyfr Mógłbyś wyjaśnić czy są dwie tabliczki? Jeżeli tak to ich położenie. DR krajowy czy zagraniczny? Cytuj
danielg539 Napisano 15 Styczeń 2017 Napisano 15 Styczeń 2017 Znowu jakiś nadgorliwiec wpisał za dużo. Powinno być tylko 5 nabitych i nic więcej. Przy pięciu znakach to jest bardzo duża szansa, że taki numer posiada jakiś inny pojazd i jak wybrnął byś z takiej sytuacji? Mógłbyś wyjaśnić czy są dwie tabliczki? Jeżeli tak to ich położenie. W ciągniku rolniczym to nic nadzwyczajnego, bo często w kabinie umieszczana jest tabliczka dotycząca samej kabiny zwłaszcza jeśli ciągnik był produkowany w opcji z kabiną lub bez. Bywa nawet, że zawiera ona osobny nr homologacji. Cytuj
markes30 Napisano 15 Styczeń 2017 Napisano 15 Styczeń 2017 Przy pięciu znakach to jest bardzo duża szansa, że taki numer posiada jakiś inny pojazd i jak wybrnął byś z takiej sytuacji? Nie ma takiej legalnej możliwości by ten sam producent, marka, typ i model miał ten sam numer. Inne - nagminnie przyczepy Sanok i Autosan tak mają i jakoś świat się nie zawalił. Cytuj
danielg539 Napisano 15 Styczeń 2017 Napisano 15 Styczeń 2017 No właśnie w przypadku przyczep pojawiały się takie z identycznym nr ramy. Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia. Cytuj
markes30 Napisano 15 Styczeń 2017 Napisano 15 Styczeń 2017 Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia. Proszę koleżanki i kolegów z WK o zweryfikowanie tej informacji. U nas rejestracja wydłuża się o 10-30 minut. Po sprawdzeniu i potwierdzeniu, że to różne pojazdy nie ma problemu. Cytuj
Nikita_Bennet Napisano 15 Styczeń 2017 Napisano 15 Styczeń 2017 No właśnie w przypadku przyczep pojawiały się takie z identycznym nr ramy. Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia.znaczy w czym problem? Nie dotyczy bo inna marka i model lub rodzaj pojazdu (wyskoczy że warszawa m20 a petent z papierami od ursusa C360 przyszedł) i następny klient. Przynajmniej ja to tak widzę jako zwykły petent. Cytuj
michal_k Napisano 15 Styczeń 2017 Napisano 15 Styczeń 2017 Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia. Bez jaj. Skoro jakiś producent numeruje pojazdy od 00001 do 99999 to całkowicie normalne, że numery będą się dublowały z innym producentem lub nawet innym modelem tego samego producenta. Jeśli ktoś w WK nie jest w stanie tego pojąć - to trzeba mu to uzmysłowić na odpowiednim przykładzie Cytuj
danielg539 Napisano 18 Styczeń 2017 Napisano 18 Styczeń 2017 Bez jaj Ja osobiście zmam przypadek, gdzie WK odmówił (na gębę) rejestracji przyczepy bo przyczepa o takim numerze ramy była już zarejestrowana w tym WK. Tłumaczenia, że to inny model (marka to Autosan w obu przypadkach) nie pomogły. Ponieważ była to przyczepa rolnicza to klient zrezygnował z rejestracji Cytuj
blakop Napisano 20 Styczeń 2017 Napisano 20 Styczeń 2017 No biorąc pod uwagę, że te rozróżnianie niektórych modeli w tych przyczepach jest wielce umowne to faktycznie niezła zagwozdka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.