stanisław56 Napisano 24 Styczeń 2017 Share Napisano 24 Styczeń 2017 Witam. Jestem diagnostą od x lat. Uprawnienia robiłem w latach kiedy jeszcze działały inne analizatory niż teraz. Od jakiegoś czasu pracuję na stacji z analizatorem mgt5. Czytałem w instrukcje itd. Ale chciałbym Panów się poradzić jak to wszystko robi się w dzisiejszych czasach krok po kroku na tym urządzeniu. jakie wartości parametrów itd? Jak badać nowsze auta które nie mają przewodów wysokiego napięcia? Proszę o porady praktyczne. Będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 24 Styczeń 2017 Share Napisano 24 Styczeń 2017 http://intercars.com.pl/pliki/PLK/wiadomosci28_dodatek.pdf warto poczytać aby sobie przypomnieć na czym polega analiza spalin, podziała gazów itp, http://www.sunrise-phu.com.pl/forum/projekt/4.pdf załącznik nr 4 Dz.U to Cię obowiązuje prędkości obrotu silnika szczytujesz z obrotomierza lub podłączasz się do gniazda OBD i wchodząc w program będziesz miał obroty. Przypominam że przy instalacji gazowej badasz przy P i LPG, jeżeli samochód ma dwie rury badasz z każdej i wyliczasz średnią, Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanisław56 Napisano 24 Styczeń 2017 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2017 Dziękuje za podesłanie artykułów. Poczytałem ale dalej jeden wielki mętlik w głowie. Liczę jeszcze na jakieś porady praktyczne. Serdecznie dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Styczeń 2017 Share Napisano 24 Styczeń 2017 Czy ta stacja jest we Wrocławiu i na jakiej ulicy, można wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanisław56 Napisano 24 Styczeń 2017 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2017 Nie jest we Wrocławiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 25 Styczeń 2017 Share Napisano 25 Styczeń 2017 Kolega Darek chyba coś przedobrzył z wyliczaniem średniej . Za wynik wiążący przy podwójnym wydechu przyjmuje się wynik wyższy tak czy nie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prospector Napisano 25 Styczeń 2017 Share Napisano 25 Styczeń 2017 5. W silnikach wyposażonych w dwudrożny układ wydechowy pomiar powinien być dokonany w obu wylotach, a za wynik przyjmuje się uzyskaną wartość większą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.