stanisław56 Napisano 24 Styczeń 2017 Napisano 24 Styczeń 2017 Witam. Jestem diagnostą od x lat. Uprawnienia robiłem w latach kiedy jeszcze działały inne analizatory niż teraz. Od jakiegoś czasu pracuję na stacji z analizatorem mgt5. Czytałem w instrukcje itd. Ale chciałbym Panów się poradzić jak to wszystko robi się w dzisiejszych czasach krok po kroku na tym urządzeniu. jakie wartości parametrów itd? Jak badać nowsze auta które nie mają przewodów wysokiego napięcia? Proszę o porady praktyczne. Będę wdzięczny. Cytuj
Darek :-) Napisano 24 Styczeń 2017 Napisano 24 Styczeń 2017 http://intercars.com.pl/pliki/PLK/wiadomosci28_dodatek.pdf warto poczytać aby sobie przypomnieć na czym polega analiza spalin, podziała gazów itp, http://www.sunrise-phu.com.pl/forum/projekt/4.pdf załącznik nr 4 Dz.U to Cię obowiązuje prędkości obrotu silnika szczytujesz z obrotomierza lub podłączasz się do gniazda OBD i wchodząc w program będziesz miał obroty. Przypominam że przy instalacji gazowej badasz przy P i LPG, jeżeli samochód ma dwie rury badasz z każdej i wyliczasz średnią, Powodzenia Cytuj
stanisław56 Napisano 24 Styczeń 2017 Autor Napisano 24 Styczeń 2017 Dziękuje za podesłanie artykułów. Poczytałem ale dalej jeden wielki mętlik w głowie. Liczę jeszcze na jakieś porady praktyczne. Serdecznie dziękuje. Cytuj
Paprock Napisano 24 Styczeń 2017 Napisano 24 Styczeń 2017 Czy ta stacja jest we Wrocławiu i na jakiej ulicy, można wiedzieć? Cytuj
Bodzio69 Napisano 25 Styczeń 2017 Napisano 25 Styczeń 2017 Kolega Darek chyba coś przedobrzył z wyliczaniem średniej . Za wynik wiążący przy podwójnym wydechu przyjmuje się wynik wyższy tak czy nie . Cytuj
Prospector Napisano 25 Styczeń 2017 Napisano 25 Styczeń 2017 5. W silnikach wyposażonych w dwudrożny układ wydechowy pomiar powinien być dokonany w obu wylotach, a za wynik przyjmuje się uzyskaną wartość większą. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.