aesd Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 Siema! Mam mały temat do kolegów blacharzy. Piszę pracę o likwidacji szkody blacharskiej w ASO, konkrety przypadek(poniżej wszystkie potrzebne do waszej oceny zdjęcia). Niestety do końca tygodnia muszę mieć już skończony pełny opis postępowania blacharskiego w tym przypadku, na blacharza spadła lawina roboty i auto przesunęło się na późniejszy termin, więc niestety nie będę mógł być świadkiem naprawy żeby zdobyć wiedzę potrzebną do pisania. Stąd też moje pytanie w jakiej kolejności i jakie czynności podjelibiście naprawiając to auto: Ogólny widok: http://pho.to/AbnoX 3 zbliżenia głównie na próg: http://pho.to/Abnom zdjęcia po demonatażu błotnika, drzwi, zderzaka: kilka zdjęć prezentujących uszkodzenia słupka A, fartucha, wzmocnienia błotnika: http://pho.to/AbnpE Do roboty jeszcze deska rozdzielcza bo poduchy strzeliły, szybka przednia. Najpoważniejsze jednak jest uszkodzenie progu, słupka A oraz koło oberwało i nie ma zbieżności. Posiadam kosztorys do tej szkody. Nie chcę zawracać głowy blacharzowi milionem pytań, które mam bo jest w tym momencie zarobiony. Na wszystkie pytania na które da się znaleźć odpowiedź szukam w internecie oraz literaturze. Pytania: 1. W pierwszej kolejności auto trafi na ramę prostowniczą, będzie wyciąganie dozerem tylko za bardzo nie wiem co ma być wyciągnięte? Podłużnice nie naruszone, pas cały. Co blacharz planuje wyciągać w tym przypadku? Progi? Gdzie w takim razie będzie punkt zaczepu? Pociągnie za kielich McP? 2. Czy po opuszczeniu ramy naprawczej następna czynnością w kolejności będzie wycinanie brzeszczotem poszycia progu oraz słupka oraz wspawanie w ich miejsce nowych? Czy o czymś zapominam? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj
adam1501 Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 Stąd też moje pytanie w jakiej kolejności i jakie czynności podjelibiście naprawiając to auto: Kolego czy Tobie nie pomyliły się fora? My zajmujemy się procesem finalnym "po dzwonie", a nie naprawą pojazdu. Do nas trafiają już pojazdy naprawione. Cytuj
rurek777 Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 poszycie słupka oraz część progu powinno się wymienić ,wyprostować należy część wewnętrzną słupka , punkt zaczepienia to zawias drzwi, ciągniemy odpowiednimi szczękami blacharskimi lub odwiercić i wyprostować , elementy można wyciąć na ramie szlifierką kontową a nie brzeszczotem Cytuj
aesd Napisano 6 Luty 2017 Autor Napisano 6 Luty 2017 adam1501, i to jest bardzo fajna odpowiedź za którą stawiam piwo, prosto i konkretnie, dzięki chociaż z tym zawiasem to nie jestem pewien Cytuj
rurek777 Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 zawias jest częścią słupka (nie poszycia) a jednocześnie ustawia ci drzwi , więc najlepiej jest go pociągnąć żeby drzwi pasowały [ Dodano: 06-02-2017, 16:43 ] a to piwo to dla kogo ? [ Dodano: 06-02-2017, 16:47 ] tak od siebie powiem ci , że blacharz wymieni tylko błotnik , drzwi , lampę i zderzak a resztę wyprostuje i to bez ramy no nie mówię tu o tym blacharzu Cytuj
sad_madman Napisano 6 Luty 2017 Napisano 6 Luty 2017 https://www.youtube.com/user/tussik01/videos Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.