wojtf23 Napisano 12 Luty 2017 Napisano 12 Luty 2017 Witam. Mam pytanie. Kupiłem wczoraj Jumpera 3.0 180KM z 2012r. Blaszak L3H2 i w dowodzie wbite jest: F1: 3180KG F2: 3180KG Tutaj też mi się wydaje że powinno być 3500kg tak jak książka podaje. F3: 5680KG G:2100KG natomiast przy DMC przyczepy jest: O1: 2500kg O2: 750KG i tu właśnie jest moje pytanie czy prawidłowo ktoś podał 2500kg skoro w instrukcji obsługi wersja L3H2 wersja 30 ma MTAC 3000KG a wersja 35 ma MTAC 3500KG. Przyjmując że mam wersję 30 powinno być 3000kg. Aha autko jest na 15-calowych felgach. Cytuj
michal_k Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 natomiast przy DMC przyczepy jest to jest MMC przyczepy Cytuj
wojteczek Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 Witam. Mam pytanie. Kupiłem wczoraj Jumpera 3.0 180KM z 2012r. Blaszak L3H2 i w dowodzie wbite jest: F1: 3180KG F2: 3180KG Tutaj też mi się wydaje że powinno być 3500kg tak jak książka podaje. F3: 5680KG . Podaj nam jeszcze wartości z tabliczki znamionowej, bo mi się wydaje że za mało informacji podałeś. Diagnosta musi widzieć DR i TZ Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 w dowodzie wbite jest: F1: 3180KG F2: 3180KG A teraz napisz co jest na tabliczce znamionowej. Cytuj
wojtf23 Napisano 13 Luty 2017 Autor Napisano 13 Luty 2017 Faktycznie na tabliczce jest 3180kg. Tylko nie wiem co za mądry obniżył o 320 kg DMC auta. Cytuj
blakop Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 Taki mądry w którego kraju pochodzenia akurat ta wartość "przypasiła" do opłat lub innych wymagań drogowych Zatem i przyczepka zapewne prawidłowo ma obniżone parametry. Pisz do Citroena, czy Ci wystawią kwity i nową TZ, że faktyczne, pierwotne wartości tego pojazdu to 3500/3000/6500, a dodatkowo czy Twój WK pójdzie na to, że na podstawie pisemnej informacji od producenta poprawią Ci te dane - nie muszą, ale wiele WK to łyknie. Tu reguły nie ma. Myślę jednak, że tu akurat Citroen Polska może się na Ciebie wypiąć, z uwagi, że to sprowadzone autko. Cytuj
Lukasz0417 Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 Dla tych danych: F1/F2 3180 kg, 2999 cm³, F3 5680 kg, model Jumper 33 L3H2 3.0 HDI, MMC to 2500/750 Cytuj
wojtf23 Napisano 13 Luty 2017 Autor Napisano 13 Luty 2017 Lukasz0417 To ja wiem bo mam tyle w dowodzie. Tylko nawet citroena w takiej połączeniu silnika i karoserii nie występował taki tonaż. Cytuj
Mecher Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 Nie występował ale na TZ tak masz, wiec ktoś podrobił ? tak sugerujesz ? I tak jak pisałeś w pierwszym poście ... wydaje ci się. Ja rozumiem iż to dodatkowe kg ładowności, ale "widziały gały co brały". A jak sprawę rozwiązać, odpowiedż padła. Cytuj
blakop Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 Tylko nawet citroena w takiej połączeniu silnika i karoserii nie występował taki tonaż. Skoro Kolega Lukasz0417 podał Ci dane od siebie, tzn. że jednak w jakichś katalogach występują. W Polsce to generalnie wszystko szło na 3,5, ale za granicą o wiele wariantów bywało. Cytuj
aboz Napisano 14 Luty 2017 Napisano 14 Luty 2017 W Polsce to generalnie wszystko szło na 3,5Szło też na 2,5, 2,8, 3,0, 3,2 itp. To, że większość firm zamawia 3,5, nie znaczy, że mniejsze się w Polsce nie sprzedawały. Cytuj
wojtf23 Napisano 14 Luty 2017 Autor Napisano 14 Luty 2017 aboz zgadza się ale w mniejszych wersjach np. L1 CZY L2. Telefon wykonany do citroena. Mam przesłać skany dokumentów. Jeżeli certyfikat czy jakoś tak będzie pozwalał to pomogą. Cytuj
kaamil_ Napisano 14 Luty 2017 Napisano 14 Luty 2017 Warto też zapytać w WK czy pójdą na coś takiego, bo jak nie to szkoda zachodu. Jak przejdzie to będą wymagać identyfikacji danych z nowej tabliczki na SKP. Cytuj
aboz Napisano 14 Luty 2017 Napisano 14 Luty 2017 aboz zgadza się ale w mniejszych wersjach np. L1 CZY L2.Zależy co klient zamówił. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.