blakop Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 Sprawę z terenówką i słynnym 150% (nie wiadomo czego tak naprawdę) już kiedyś rozkminiałem z Wami na forum i do niczego nie doszliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 słynnym 150% (nie wiadomo czego tak naprawdę) Po zmianach jest to 150% dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu ciągnącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 słynnym 150% (nie wiadomo czego tak naprawdę) - na dziś już wiadomo, tylko najpierw biblioteczce z przepisami wartałoby nadać formę aktualną. To poniższe z nadejściem 2017 roku straciło swją ważność: d) 3500 kg, z tym że w przypadku samochodu terenowego, zgodnie z definicją zawartą w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. poz. 30)11), masa ta może ulec zwiększeniu do 150% wartości wynikającej z wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego przy zachowaniu pozostałych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 już poprawiam, zawsze lepiej późno niż wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 Zdałoby się jeszcze zaktualizować paragraf, ustęp, punk, podpunkt... Literki na cyferki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 no, podrzuciłbyś tak, żebym miał jak Ty wszystko w porządku, w związku z Hakiem i innymi, tak z dobrego serca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 18 Wrzesień 2017 Share Napisano 18 Wrzesień 2017 Tabliczka jest OK i masy też takie widywałem. daroot, pamiętaj tylko, że w tym przypadku masa przyczepy z hamulcem najazdowym będzie mogła wynosić max. 2600 kg. Tak dla wprawy zapytam jak producent homologował ten pojazd? Czy w związku z powyższym pytaniem producent powinien wyposażyć pojazd w złączki do jak ktoś tu napisał "hamulca elektrycznego" (którego na oczy nie widziałem) czy też w złączki pneumatyczne? Zauważ, że na 99% pojazd ten gdy opuszczał fabrykę to nawet haka nie miał zamontowanego. Zatem po co mu jakieś wyjścia elektryczne czy pneumatyczne.Odnośnie hamulca elektrycznego to potrzebne jest tylko zasilania (+) i (-) a sam mechanizm sterujący hamulcem w całości znajduje się w przyczepie a zatem doposażenie pojazdu w taki układ hamulcowy jest banalnie proste (Są też bardziej skomplikowane elektryczne układy hamulcowe wymagające większej ingerencji w pojazd ciągnący) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 Po zmianach jest to 150% dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu ciągnącego. przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w pkt 1, 3 i 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 słynnym 150% (nie wiadomo czego tak naprawdę) - na dziś już wiadomo, tylko najpierw biblioteczce z przepisami wartałoby nadać formę aktualną. To poniższe z nadejściem 2017 roku straciło swją ważność: d) 3500 kg, z tym że w przypadku samochodu terenowego, zgodnie z definicją zawartą w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. poz. 30)11), masa ta może ulec zwiększeniu do 150% wartości wynikającej z wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego przy zachowaniu pozostałych warunków. poproszę o aktualny nr aktu prawnego bo dziadek nie potrafi sobie znaleźć i strzela gafy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 Warszawa, dnia 15 grudnia 2016 r. Poz. 2022 OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA1) z dnia 27 października 2016 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 Poz. 2022 cytowałem właśnie z tego aktu prawnego, d) 3500 kg, z tym że w przypadku samochodu terenowego, zgodnie z definicją zawartą w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. poz. 30)11), masa ta może ulec zwiększeniu do 150% wartości wynikającej z wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego przy zachowaniu pozostałych warunków. to może jeszcze palcem niedowidzącemu w którym miejscu zmiana, uprzejmie dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 to może jeszcze palcem niedowidzącemu w którym miejscu zmiana, uprzejmie dziękuję. W jednolitym są dwie wersje tekstu. Obowiązujący w całości po 01.01.2017 jest wytłuszczonym drukiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 w którym miejscu zmiana Strona 13 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 dzięki bardzo, znalazłem, kolejny przykład czytać, czytać i jeszcze raz czytać a nie przelatywać po stronach. biblioteczka była aktualna "ino" operator jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 19 Wrzesień 2017 Share Napisano 19 Wrzesień 2017 Każdemu przytrafi się "pomroczność jasna", nie ma na to mocnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol1207 Napisano 19 Październik 2017 Share Napisano 19 Październik 2017 Witam. Podepnę się pod temat - bo już całkiem zgłupiałem z tymi francuzami. Otóż mam Citroena C2 z 2004 roku , benzynka 1.4. Wartości z tabliczki : DMC - 1365kg DMCZP - 1815kg. Podpowiedźcie mi proszę jak "ugryźć" wartości O1 i O2. I wiem że zaraz polecą na mnie gromy bo wersja "obliczeniowa" (której oczywiście nie uznajemy za wiarygodną) podpowiada mi 450kg/450kg A katalogi ITS to już wgl bajka w tej kwestii O1 raz jest 520kg innym razem 570kg a O2 to mogę sobie szukać wiatru w polu. Czy miał już ktoś taki przypadek? Wiem że z tymi francuzami to są delikatnie mówiąc "jaja" bo już raz mi klient przywiózł wyciąg z homologacji który kwestionował TZ. Powiadam wam obłęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 19 Październik 2017 Share Napisano 19 Październik 2017 450/550 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Październik 2017 Share Napisano 19 Październik 2017 http://service.citroen.com/ddb/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 19 Październik 2017 Share Napisano 19 Październik 2017 Jak wyciąg z homo mógł kwestionować dane z TZ, skoro na owej nie ma O1 i O2? Skoro wiesz, że tych wartości nie liczy się z TZ, to po co to robisz? A różne wartości zależą od wariantu i wersji pojazdu - a to masz w nr VIN przecież... Sam robisz sobie jaja z tym tematem myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol1207 Napisano 19 Październik 2017 Share Napisano 19 Październik 2017 Panie blakop - ta sprawa z homologacją nie odnosiła się akurat do mas przyczep lecz do DMC pojazdu. Proszę wybaczyć że wprowadziłem w błąd. hmmmm a do kwestii owych "jaj" to tak sobie czytam, patrzę i myślę - tak jak każdy wydział sobie na swój sposób prawo interpretuje - tak diagności mają każdy swoje zasady i nauki z wiekiem zakorzenione w nawykach. Nikogo nie chciałem obrazić - gdyby takowa rzecz nastąpiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 16 Styczeń 2018 Share Napisano 16 Styczeń 2018 Witam. Potrzebuje pomocy z ustaleniem maksymalnych mas przyczep dla Audi A4 Avant, 2.0 TDI 105 kW. Poproszę link do katalogu w którym można znaleźć takie informacje. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 16 Styczeń 2018 Share Napisano 16 Styczeń 2018 https://www.auto-data.net/pl/audi-a4-model-501 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 16 Styczeń 2018 Share Napisano 16 Styczeń 2018 Sprawdzałem już na tej stronie i niestety nie ma wpisanych mas przyczep dla tego pojazdu. Chodzi mi dokładnie o ten: https://www.auto-data.net/pl/audi-a4-avant-b8-8k-2.0-tdi-143hp-4330 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 16 Styczeń 2018 Share Napisano 16 Styczeń 2018 Tu masz podobne dane, trochę większe DMC i MW pojazdu https://www.auto-data.net/pl/audi-a4-b8-8k-2.0-tdi-143hp-4306 Rok starszy ale ten sam okres produkcji bo do 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.