Skocz do zawartości

Tematem jest OBD


jaka
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Podłączyłem czytnik OBD do pojazdu(Peugeot 206 Haski) i okazało się że ten czytnik wykasował (samoczynnie termin następnej wymiany oleju!)I teraz muszę się z tego tłumaczyć.Czytnik to (AMX 550-firma AUTOMEX)A przed wjazdem na skp było wszystko o.k. Rocznik pojazdu -2002-12-17.Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją!!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie to jeszcze nie zdarzyło,ale zauwazyłem że AMX 550 (TEZ MAM) bardzo ciezko łaczy sie z innymi centralkami mimo dostepnych opcji,raz mi sie tylko udalo połaczyc z czymś innym w golfie IV 1,6, a tak to tylko opcja SKP :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czego się bedziesz tłumaczył ???? Pisz do producenta i żadaj wyjasnien i od razu do ITS bo to on sprawdzał czy nadaje się na SKP. Swoją drogą to dziwne bo w tym samochodzie kasuje sie to z "guzika".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie mam co pisać bo firma "Sosnowski" to przez ulicę, i tę sprawę nagłośniłem w "ichnym sarwisie"

A to rzucaj w nich kamieniami.

A odnośnie testera obd to mam swoje zdanie i koniec. Jest to "szybkie", "łączy się ze wszystkimi markami" lepiej patrzeć na kontrolke MIL więcej powie i szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczywiście wiem że lepiej petrzeć na MIL ale też się musimy zapoznać z tym testerem.I często nie robię takich sprawdzań (może 15 razy jak pół roku) zawsze bardzo świetnie to działało, a teraz to się naprawdę boję :shock:

 

[ Dodano: 14-12-2005, 16:49 ]

Właśnie że nie cisza w tym temacie.Odpowiedzieli że tester OBD jest o.k natomiest mogły być przepięcia na złączu pojazdu(zmostkowane dwa-lub więcej styki w złączu pojazdu) Może to być powodowane nawet wilgocią w pojeżdzie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
Panowie a który Dziennik mówi od kiedy mamy sprawdzać czytnikiem OBD

 

Dz.U. z 2004 r. nr 249, poz. 2499 obowiązuje od 08.12.2004 r.

 

Dz.U.04.249.2499

ROZPORZĄDZENIE

MINISTRA INFRASTRUKTURY

z dnia 9 listopada 2004 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach

(Dz. U. z dnia 23 listopada 2004 r.)

 

§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można wykorzystać analizator spalin i na jedno wyjdzie. Ale nie tak do końca. Zasada działania czytnika OBDII/EOBD polega między innymi na monitorowaniu danych z sond lambda. I jest to zasadnicza jego powinność. Skasowanie danych serwisowych inspekcji oleju to nie jest raczej wina diagnosty. Bład jest po stronie AMX-a lub systemu elektronicznego w samochodzie. Pozatym kiedyś gdzieś czytałem lub słyszałem iż za usterki zistniałe w czasie badania diagnosta nie ponosi winy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym kiedyś gdzieś czytałem lub słyszałem iż za usterki zistniałe w czasie badania diagnosta nie ponosi winy.

Warto byłoby dotrzeć do takich materiałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.