jaka Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Podłączyłem czytnik OBD do pojazdu(Peugeot 206 Haski) i okazało się że ten czytnik wykasował (samoczynnie termin następnej wymiany oleju!)I teraz muszę się z tego tłumaczyć.Czytnik to (AMX 550-firma AUTOMEX)A przed wjazdem na skp było wszystko o.k. Rocznik pojazdu -2002-12-17.Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją!!? Cytuj
gladki Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Mi sie to jeszcze nie zdarzyło,ale zauwazyłem że AMX 550 (TEZ MAM) bardzo ciezko łaczy sie z innymi centralkami mimo dostepnych opcji,raz mi sie tylko udalo połaczyc z czymś innym w golfie IV 1,6, a tak to tylko opcja SKP Cytuj
jaka Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 Panowie uważajcie.Ja zrobiłem tylko opcję SKP!A OBD było bo sprawdzałem (dwie sondy lambda -przed i za katalizatorem) Cytuj
Piotr Barczuk Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Z czego się bedziesz tłumaczył ???? Pisz do producenta i żadaj wyjasnien i od razu do ITS bo to on sprawdzał czy nadaje się na SKP. Swoją drogą to dziwne bo w tym samochodzie kasuje sie to z "guzika". Cytuj
jaka Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 Nawet nie mam co pisać bo firma "Sosnowski" to przez ulicę, i tę sprawę nagłośniłem w "ichnym sarwisie" Cytuj
Piotr Barczuk Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 Sosnowski to dystrybutor, producentem jest Automex. Cytuj
Sebastian ZG Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 Nawet nie mam co pisać bo firma "Sosnowski" to przez ulicę, i tę sprawę nagłośniłem w "ichnym sarwisie" A to rzucaj w nich kamieniami. A odnośnie testera obd to mam swoje zdanie i koniec. Jest to "szybkie", "łączy się ze wszystkimi markami" lepiej patrzeć na kontrolke MIL więcej powie i szybciej Cytuj
jaka Napisano 14 Grudzień 2005 Autor Napisano 14 Grudzień 2005 Ja oczywiście wiem że lepiej petrzeć na MIL ale też się musimy zapoznać z tym testerem.I często nie robię takich sprawdzań (może 15 razy jak pół roku) zawsze bardzo świetnie to działało, a teraz to się naprawdę boję [ Dodano: 14-12-2005, 16:49 ] Właśnie że nie cisza w tym temacie.Odpowiedzieli że tester OBD jest o.k natomiest mogły być przepięcia na złączu pojazdu(zmostkowane dwa-lub więcej styki w złączu pojazdu) Może to być powodowane nawet wilgocią w pojeżdzie. Cytuj
wojtek1150 Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Panowie a który Dziennik mówi od kiedy mamy sprawdzać czytnikiem OBD Jakos nie mogę tego znaleź. Pozdrawiam Cytuj
abc Napisano 6 Styczeń 2006 Napisano 6 Styczeń 2006 Panowie a który Dziennik mówi od kiedy mamy sprawdzać czytnikiem OBD Dz.U. z 2004 r. nr 249, poz. 2499 obowiązuje od 08.12.2004 r. Dz.U.04.249.2499 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 9 listopada 2004 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z dnia 23 listopada 2004 r.) § 2. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia. Cytuj
Darek :-) Napisano 7 Styczeń 2006 Napisano 7 Styczeń 2006 Zawsze można wykorzystać analizator spalin i na jedno wyjdzie. Ale nie tak do końca. Zasada działania czytnika OBDII/EOBD polega między innymi na monitorowaniu danych z sond lambda. I jest to zasadnicza jego powinność. Skasowanie danych serwisowych inspekcji oleju to nie jest raczej wina diagnosty. Bład jest po stronie AMX-a lub systemu elektronicznego w samochodzie. Pozatym kiedyś gdzieś czytałem lub słyszałem iż za usterki zistniałe w czasie badania diagnosta nie ponosi winy. Cytuj
Wojciech Jania Napisano 7 Styczeń 2006 Napisano 7 Styczeń 2006 Pozatym kiedyś gdzieś czytałem lub słyszałem iż za usterki zistniałe w czasie badania diagnosta nie ponosi winy. Warto byłoby dotrzeć do takich materiałów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.