Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
Norbert Jezierski

CEPiK 2.0 - instrukcje naprawcze / zgłaszanie błędu 403 ...

Polecane posty

Norbert Jezierski

UWAGA!

 

0. Ważne ! Zakładamy, że system operacyjny komputera jest aktualizowany i wszystkie bieżące aktualizacje są pobrane !

1. Zakładamy, że używacie Państwo poprawnie skonfigurowanej wersji CiscoAnyConnect.

2. Pierwszym krokiem jest wyszukanie błędów - plik HelloCepik, kolejnym - INSTRUKCJA - plik podstawowy.

3. Każdy błąd musi zostać naprawiony, każdy etap naprawy (INSTRUKCJA-plik podstawowy) musi zakończyć się sukcesem. Może wystąpić kilka błędów równocześnie.

4. Proszę pamiętać o konieczności restartowania naprawianych aplikacji (naprawa Internet Explorera) lub komputera (naprawa certyfikatu SSL).

5. Nie ma znaczenia jakiej przeglądarki używacie Państwo w codziennej pracy - naprawiamy wyłącznie (i do skutku) Internet Explorera.

 

STACJA.SQL - HelloCepik:

http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_HelloCepik.pdf

 

INSTRUKCJA NAPRAWCZA - plik podstawowy:

http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_naprawa_certyfikatow_SSL_v5.pdf (wersja 5, zmodyfikowany o dodatek dla IE).

 

INSTRUKCJA NAPRAWCZA - dodatek do pliku podstawowego, dla IE, kiedy zawiodą wcześniejsze procedury:

http://norcom.com.pl/download/cepik/BladCertyfikatyIE_v1.pdf

 

BARDZO WAŻNA UWAGA DO INSTRUKCJI ENCARD !!!

http://norcom.com.pl/download/cepik/dotyczy_naprawy_certyfikatu_wg_procedury_naprawczej_encard.pdf

 

INSTRUKCJA - dotyczy kart ENCARD (pobrana ze strony producenta, link do niej znajduje się w pliku podstawowym):

http://norcom.com.pl/download/cepik/ENCARD_2017_powtorna_rejestracja_certyfikatu_w_systemie_Windows.pdf

 

 

INSTRUKCJA - dotyczy kart CERTUM:

http://norcom.com.pl/download/cepik/CERTUM_rejestracja_certyfikatu.pdf

 

 

INSTRUKCJA - dotyczy komunikatu Błąd Inicjalizacji Certyfikatu w STACJA.SQL:

http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_Stacja.SQL_BladInicjalizacjiCertyfikatu.pdf

 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ZGŁASZANIE BŁĘDU 403 - FORBIDDEN - nieprawidłowo wydany certyfikat, tj. bez dostępu do systemu CEP

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Błędy te, zawsze z danymi Waszego certyfikatu - oznaczane w HelloCepik wykonywanym z naszego systemu jako 403 - trzeba zgłaszać do nas, najlepiej mailem na software@norcom.pl - ale także pod adres podany na stronach CEP-a:

http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/wdrozenie-cep-informacja-dla-stacji-kontroli-pojazdow

 

Można - i warto - skorzystać z naszej instrukcji i naszego programu, dzięki czemu wyślecie Państwo w zgłoszeniu błędu bardzo istotną rzecz - dane Waszych certyfikatów.

http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_HelloCepik.pdf (strona 3)

 

+++

Zespół wdrożeniowy służy pomocą techniczną wszystkim SKP, które mają problemy z połączeniem z CEPiK 2.0. Można ją uzyskać zgłaszając problem na Service Desk:

 

E-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl

Tel.: +48 42 253 54 99

System zgłoszeń ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl

+++

 

To drugie zgłoszenie (MC) po to, aby mieć oficjalną podkładkę dla WK - a więc warto !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.