Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

markes30

CEPiK 2.0 - błąd połączenia o kodzie 403

Polecane posty

markes30

UWAGA: pojawiający się błąd połączenia o kodzie 403 świadczy o braku uprawnień dla posiadanego certyfikatu. Należy to zgłaszać do CEPIKu mailem na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl

Certyfikaty SSL i VPN ważne do 2019r. Pół roku temu i miesiąc temu przeszły wszystkie testy pozytywnie razem z komunikatem: Witaj w CEPiK 2.0 Mieli usuną ten błąd do poniedziałku i nadal nie działa !!!

Kto ma jeszcze ten błąd? Czy COI już komuś pomogło z błędem 403 ?

 

 

[ Dodano 20-11-2017, 9:56 ]

MC w kilkudziesięciu SKP zgubiło / pomyliło certyfikaty. Te SKP wystąpiły dużo wcześniejszej o VPN przechodziły wszystkie testy sprawdzające tylko po włączeniu CEPiKa 2.0 nie mogą się z nim połączyć i pokazuje się błąd 403. Błąd zgłoszony we wtorek 14,11,2017 do helpdesk COI i do tej pory nie mamy połączenia!!! Dla tego dopytują czy komuś z błędem 403 już udało się połączyć z nowym CEPiKiem 2.0 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz

Musicie się uzbroić w cierpliwość z usuwaniem błędów w CEPIK, a to z tej prostej przyczyny, że oficjalnie wszystko hula. "Pożar" się zrobił w WK, ale dostawcą systemu "Pojazd" jest PWPW, więc w pierwszej kolejności zajmą się tym problemem, a SKP zostają w odstawce. Błędy w nowych usterkach zgłaszane były wielokrotnie i przez diagnostów, i przez producentów oprogramowania. Wystarczyło tylko zaktualizować słowniki i by to działało na drugi dzień, a jest nadal jak 13-go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski
Dla tego dopytują czy komuś z błędem 403 już udało się połączyć z nowym CEPiKiem 2.0 ???

Mamy już kilka stacji, którym usunięto ten błąd.

Na bieżąco staramy się monitorować sprawę, ale nie dostajemy informacji z COI, tylko od Klientów - więc przepływ informacji jest niepełny ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
ale miałeś błąd 403 ?

 

Nie miałem, może problem tkwi w automatycznej aktualizacji systemu operacyjnego - ja wyłączyłem na stałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski
ale miałeś błąd 403 ?

 

Nie miałem, może problem tkwi w automatycznej aktualizacji systemu operacyjnego - ja wyłączyłem na stałe.

Wielki błąd. Aktualizacje MUSZĄ być właczone.

Swoją drogą - to kompletnie nie ma wpływu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Administrator

UWAGA Ważny komunikat

Dziś w godzinach wieczornych otrzymaliśmy bezpośrednią informację z Centralnego Ośrodka Informatyka (COI), że problem "403 Forbidden" został rozwiązany.

 

Użytkownicy SKP, którzy nadal borykają się z tym błędem proszeni są o przeprowadzenie testu produkcyjnego według, oryginalnej procedury COI, dostępnego pod adresem link

 

W przypadku wyniku, innego niż tam podanego, proszę o bezpośredni kontakt z help-deskiem COI tj.

E-MAIL: service_desk_portal@coi.gov.pl

TEL.: +48 42 253 54 99

SYSTEM ZGŁOSZEŃ ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl

 

Użytkownicy programu Stacja.SQL u których powyższa procedura testowa COI zakończy się powodzeniem a moduł testowy Stacji.SQL (zakładka Badania Techniczne/CEPIK 2.0/Hello Cepik) nadal wyświetla błąd 403, proszeni są o kontakt z help-deskiem IT.Norcom tj.

Telefony:

norcom tel./fax: 61 81 48 584

norcom tel./fax: 61 81 48 726

norcom tel.kom: 577 811 855

norcom tel. kom.serwis : 601 720 676

Email:

norcom@norcom.pl

serwis@norcom.pl

lub software@norcom.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firestorm

Sprawdzajcie 403 i dajcie znać, mam juz pierwsze potwierdzenia że jest OK.

 

ps.

wszyscy którzy mają zgłoszenia dostaną z SD mailem info o rozwiązaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEK GUZ

Cześć u mnie wreszcie poszło,zostało wysłać zaległe BT i działamy online :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

Jeżeli uzyskają Państwo wynik testu pozytywny i otrzymają swoje okno logowania wyświetlające Państwa dane użytkownika, to proszę dzwonić do nas. Jeżeli test nie przejdzie pozytywnie i wyświetli się błąd „403 Brak uprawnień do usługi”

 

to proszę dzwonić na helpdesk Centralnego Ośrodka Informatyki tel.: (42) 253 54 99.

 

http://www.patronat.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

U mnie też pomogło. Wszystkie badania wykonane w trybie awaryjnym również przesłane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbitur

A ja nadal tkwie w tym błędzie. (403). Iformatyk już włosy wyrywa, w help desku znają chyba na pamięć nr. tel. jego. każą czekać, a piszą że problem rozwiązany :twisted: Ahh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

NORCOM ?

Jeśli tak - proszę o kontakt na software@norcom.pl, sprawdzimy dodatkowo z naszej strony.

Chyba, że już to sprawdzaliśmy, po raz kolejny nie ma sensu tego robić ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbitur
NORCOM ?

Nie p. Norbercie - Patronat. Nadal cisza, po dzisiejszym tel. - czekać.

Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Nie wy jedyni, jedna nasza SKP nadal stoi z tym błędem, problem ewidentnie w certyfikatach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DKG

Z informacji jakie dostałem dziś od COI odnośnie błędu 403 - jutro po 10tej ma coś ruszyć. Trzymajmy kciuki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbert Jezierski

Błędów pt. 403 - ale w innej odsłonie - jest KILKA.

Takich SKP, które nie są dzięki temu podłączone do CEP-a - odpowiednio więcej. Całkiem spora grupa stacji ma imiennie źle wydane certyfikaty - przykładowo POZ/14 zamiast PO/14.

Życie :-)

 

I można by się z tego wszystkiego śmiać gdyby nie nerwy i prawo, które za tym stoi ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lokil2
Z informacji jakie dostałem dziś od COI odnośnie błędu 403 - jutro po 10tej ma coś ruszyć. Trzymajmy kciuki :D

 

Codziennie COI informuje, że ruszy bo wiedzą w czym tkwi problem. Nic się nie dzieje. Ciągle wykonujemy BT w trybie awaryjnym po błędzie 403. Ani jedno nie poszło, ani razu się nie połączyłem od 13-go. Dzwoniłem już do WK może oni będą mieli jakiś wpływ - gdzie tam. Dzisiaj również Forbidden 403 error.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbitur

Wreście!!! Mam połączenie z cepik-iem. Chyba błędy wieku niemowlęcego trochę poprawili, bo Patronat śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.