markes30 Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 UWAGA: pojawiający się błąd połączenia o kodzie 403 świadczy o braku uprawnień dla posiadanego certyfikatu. Należy to zgłaszać do CEPIKu mailem na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl Certyfikaty SSL i VPN ważne do 2019r. Pół roku temu i miesiąc temu przeszły wszystkie testy pozytywnie razem z komunikatem: Witaj w CEPiK 2.0 Mieli usuną ten błąd do poniedziałku i nadal nie działa !!! Kto ma jeszcze ten błąd? Czy COI już komuś pomogło z błędem 403 ? [ Dodano 20-11-2017, 9:56 ] MC w kilkudziesięciu SKP zgubiło / pomyliło certyfikaty. Te SKP wystąpiły dużo wcześniejszej o VPN przechodziły wszystkie testy sprawdzające tylko po włączeniu CEPiKa 2.0 nie mogą się z nim połączyć i pokazuje się błąd 403. Błąd zgłoszony we wtorek 14,11,2017 do helpdesk COI i do tej pory nie mamy połączenia!!! Dla tego dopytują czy komuś z błędem 403 już udało się połączyć z nowym CEPiKiem 2.0 ???
aboz Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 Musicie się uzbroić w cierpliwość z usuwaniem błędów w CEPIK, a to z tej prostej przyczyny, że oficjalnie wszystko hula. "Pożar" się zrobił w WK, ale dostawcą systemu "Pojazd" jest PWPW, więc w pierwszej kolejności zajmą się tym problemem, a SKP zostają w odstawce. Błędy w nowych usterkach zgłaszane były wielokrotnie i przez diagnostów, i przez producentów oprogramowania. Wystarczyło tylko zaktualizować słowniki i by to działało na drugi dzień, a jest nadal jak 13-go.
Norbert Jezierski Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 Dla tego dopytują czy komuś z błędem 403 już udało się połączyć z nowym CEPiKiem 2.0 ??? Mamy już kilka stacji, którym usunięto ten błąd. Na bieżąco staramy się monitorować sprawę, ale nie dostajemy informacji z COI, tylko od Klientów - więc przepływ informacji jest niepełny ...
pentagram Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 ale miałeś błąd 403 ? Nie miałem, może problem tkwi w automatycznej aktualizacji systemu operacyjnego - ja wyłączyłem na stałe.
Norbert Jezierski Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 ale miałeś błąd 403 ? Nie miałem, może problem tkwi w automatycznej aktualizacji systemu operacyjnego - ja wyłączyłem na stałe. Wielki błąd. Aktualizacje MUSZĄ być właczone. Swoją drogą - to kompletnie nie ma wpływu
Administrator Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 UWAGA Ważny komunikat Dziś w godzinach wieczornych otrzymaliśmy bezpośrednią informację z Centralnego Ośrodka Informatyka (COI), że problem "403 Forbidden" został rozwiązany. Użytkownicy SKP, którzy nadal borykają się z tym błędem proszeni są o przeprowadzenie testu produkcyjnego według, oryginalnej procedury COI, dostępnego pod adresem link W przypadku wyniku, innego niż tam podanego, proszę o bezpośredni kontakt z help-deskiem COI tj. E-MAIL: service_desk_portal@coi.gov.pl TEL.: +48 42 253 54 99 SYSTEM ZGŁOSZEŃ ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl Użytkownicy programu Stacja.SQL u których powyższa procedura testowa COI zakończy się powodzeniem a moduł testowy Stacji.SQL (zakładka Badania Techniczne/CEPIK 2.0/Hello Cepik) nadal wyświetla błąd 403, proszeni są o kontakt z help-deskiem IT.Norcom tj. Telefony: norcom tel./fax: 61 81 48 584 norcom tel./fax: 61 81 48 726 norcom tel.kom: 577 811 855 norcom tel. kom.serwis : 601 720 676 Email: norcom@norcom.pl serwis@norcom.pl lub software@norcom.pl
firestorm Napisano 20 Listopad 2017 Napisano 20 Listopad 2017 Sprawdzajcie 403 i dajcie znać, mam juz pierwsze potwierdzenia że jest OK. ps. wszyscy którzy mają zgłoszenia dostaną z SD mailem info o rozwiązaniu
JACEK GUZ Napisano 21 Listopad 2017 Napisano 21 Listopad 2017 Cześć u mnie wreszcie poszło,zostało wysłać zaległe BT i działamy online
biker100 Napisano 21 Listopad 2017 Napisano 21 Listopad 2017 Jeżeli uzyskają Państwo wynik testu pozytywny i otrzymają swoje okno logowania wyświetlające Państwa dane użytkownika, to proszę dzwonić do nas. Jeżeli test nie przejdzie pozytywnie i wyświetli się błąd „403 Brak uprawnień do usługi” to proszę dzwonić na helpdesk Centralnego Ośrodka Informatyki tel.: (42) 253 54 99. http://www.patronat.pl/
markes30 Napisano 21 Listopad 2017 Autor Napisano 21 Listopad 2017 U mnie też pomogło. Wszystkie badania wykonane w trybie awaryjnym również przesłane.
zbitur Napisano 21 Listopad 2017 Napisano 21 Listopad 2017 A ja nadal tkwie w tym błędzie. (403). Iformatyk już włosy wyrywa, w help desku znają chyba na pamięć nr. tel. jego. każą czekać, a piszą że problem rozwiązany Ahh...
Norbert Jezierski Napisano 21 Listopad 2017 Napisano 21 Listopad 2017 NORCOM ? Jeśli tak - proszę o kontakt na software@norcom.pl, sprawdzimy dodatkowo z naszej strony. Chyba, że już to sprawdzaliśmy, po raz kolejny nie ma sensu tego robić ...
zbitur Napisano 22 Listopad 2017 Napisano 22 Listopad 2017 NORCOM ?Nie p. Norbercie - Patronat. Nadal cisza, po dzisiejszym tel. - czekać. Dzięki za zainteresowanie.
Norbert Jezierski Napisano 22 Listopad 2017 Napisano 22 Listopad 2017 Nie wy jedyni, jedna nasza SKP nadal stoi z tym błędem, problem ewidentnie w certyfikatach.
DKG Napisano 22 Listopad 2017 Napisano 22 Listopad 2017 Z informacji jakie dostałem dziś od COI odnośnie błędu 403 - jutro po 10tej ma coś ruszyć. Trzymajmy kciuki
Norbert Jezierski Napisano 23 Listopad 2017 Napisano 23 Listopad 2017 Błędów pt. 403 - ale w innej odsłonie - jest KILKA. Takich SKP, które nie są dzięki temu podłączone do CEP-a - odpowiednio więcej. Całkiem spora grupa stacji ma imiennie źle wydane certyfikaty - przykładowo POZ/14 zamiast PO/14. Życie I można by się z tego wszystkiego śmiać gdyby nie nerwy i prawo, które za tym stoi ...
lokil2 Napisano 23 Listopad 2017 Napisano 23 Listopad 2017 Z informacji jakie dostałem dziś od COI odnośnie błędu 403 - jutro po 10tej ma coś ruszyć. Trzymajmy kciuki Codziennie COI informuje, że ruszy bo wiedzą w czym tkwi problem. Nic się nie dzieje. Ciągle wykonujemy BT w trybie awaryjnym po błędzie 403. Ani jedno nie poszło, ani razu się nie połączyłem od 13-go. Dzwoniłem już do WK może oni będą mieli jakiś wpływ - gdzie tam. Dzisiaj również Forbidden 403 error.
zbitur Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Wreście!!! Mam połączenie z cepik-iem. Chyba błędy wieku niemowlęcego trochę poprawili, bo Patronat śmiga.
Rekomendowane odpowiedzi