markes30 Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 UWAGA: pojawiający się błąd połączenia o kodzie 403 świadczy o braku uprawnień dla posiadanego certyfikatu. Należy to zgłaszać do CEPIKu mailem na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl Certyfikaty SSL i VPN ważne do 2019r. Pół roku temu i miesiąc temu przeszły wszystkie testy pozytywnie razem z komunikatem: Witaj w CEPiK 2.0 Mieli usuną ten błąd do poniedziałku i nadal nie działa !!! Kto ma jeszcze ten błąd? Czy COI już komuś pomogło z błędem 403 ? [ Dodano 20-11-2017, 9:56 ] MC w kilkudziesięciu SKP zgubiło / pomyliło certyfikaty. Te SKP wystąpiły dużo wcześniejszej o VPN przechodziły wszystkie testy sprawdzające tylko po włączeniu CEPiKa 2.0 nie mogą się z nim połączyć i pokazuje się błąd 403. Błąd zgłoszony we wtorek 14,11,2017 do helpdesk COI i do tej pory nie mamy połączenia!!! Dla tego dopytują czy komuś z błędem 403 już udało się połączyć z nowym CEPiKiem 2.0 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 Musicie się uzbroić w cierpliwość z usuwaniem błędów w CEPIK, a to z tej prostej przyczyny, że oficjalnie wszystko hula. "Pożar" się zrobił w WK, ale dostawcą systemu "Pojazd" jest PWPW, więc w pierwszej kolejności zajmą się tym problemem, a SKP zostają w odstawce. Błędy w nowych usterkach zgłaszane były wielokrotnie i przez diagnostów, i przez producentów oprogramowania. Wystarczyło tylko zaktualizować słowniki i by to działało na drugi dzień, a jest nadal jak 13-go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 Dla tego dopytują czy komuś z błędem 403 już udało się połączyć z nowym CEPiKiem 2.0 ??? Mamy już kilka stacji, którym usunięto ten błąd. Na bieżąco staramy się monitorować sprawę, ale nie dostajemy informacji z COI, tylko od Klientów - więc przepływ informacji jest niepełny ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 ale miałeś błąd 403 ? Nie miałem, może problem tkwi w automatycznej aktualizacji systemu operacyjnego - ja wyłączyłem na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 ale miałeś błąd 403 ? Nie miałem, może problem tkwi w automatycznej aktualizacji systemu operacyjnego - ja wyłączyłem na stałe. Wielki błąd. Aktualizacje MUSZĄ być właczone. Swoją drogą - to kompletnie nie ma wpływu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 UWAGA Ważny komunikat Dziś w godzinach wieczornych otrzymaliśmy bezpośrednią informację z Centralnego Ośrodka Informatyka (COI), że problem "403 Forbidden" został rozwiązany. Użytkownicy SKP, którzy nadal borykają się z tym błędem proszeni są o przeprowadzenie testu produkcyjnego według, oryginalnej procedury COI, dostępnego pod adresem link W przypadku wyniku, innego niż tam podanego, proszę o bezpośredni kontakt z help-deskiem COI tj. E-MAIL: service_desk_portal@coi.gov.pl TEL.: +48 42 253 54 99 SYSTEM ZGŁOSZEŃ ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl Użytkownicy programu Stacja.SQL u których powyższa procedura testowa COI zakończy się powodzeniem a moduł testowy Stacji.SQL (zakładka Badania Techniczne/CEPIK 2.0/Hello Cepik) nadal wyświetla błąd 403, proszeni są o kontakt z help-deskiem IT.Norcom tj. Telefony: norcom tel./fax: 61 81 48 584 norcom tel./fax: 61 81 48 726 norcom tel.kom: 577 811 855 norcom tel. kom.serwis : 601 720 676 Email: norcom@norcom.pl serwis@norcom.pl lub software@norcom.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 20 Listopad 2017 Share Napisano 20 Listopad 2017 Sprawdzajcie 403 i dajcie znać, mam juz pierwsze potwierdzenia że jest OK. ps. wszyscy którzy mają zgłoszenia dostaną z SD mailem info o rozwiązaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Cześć u mnie wreszcie poszło,zostało wysłać zaległe BT i działamy online Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Jeżeli uzyskają Państwo wynik testu pozytywny i otrzymają swoje okno logowania wyświetlające Państwa dane użytkownika, to proszę dzwonić do nas. Jeżeli test nie przejdzie pozytywnie i wyświetli się błąd „403 Brak uprawnień do usługi” to proszę dzwonić na helpdesk Centralnego Ośrodka Informatyki tel.: (42) 253 54 99. http://www.patronat.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 21 Listopad 2017 Autor Share Napisano 21 Listopad 2017 U mnie też pomogło. Wszystkie badania wykonane w trybie awaryjnym również przesłane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 A ja nadal tkwie w tym błędzie. (403). Iformatyk już włosy wyrywa, w help desku znają chyba na pamięć nr. tel. jego. każą czekać, a piszą że problem rozwiązany Ahh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 NORCOM ? Jeśli tak - proszę o kontakt na software@norcom.pl, sprawdzimy dodatkowo z naszej strony. Chyba, że już to sprawdzaliśmy, po raz kolejny nie ma sensu tego robić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 NORCOM ?Nie p. Norbercie - Patronat. Nadal cisza, po dzisiejszym tel. - czekać. Dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Nie wy jedyni, jedna nasza SKP nadal stoi z tym błędem, problem ewidentnie w certyfikatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DKG Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Z informacji jakie dostałem dziś od COI odnośnie błędu 403 - jutro po 10tej ma coś ruszyć. Trzymajmy kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Błędów pt. 403 - ale w innej odsłonie - jest KILKA. Takich SKP, które nie są dzięki temu podłączone do CEP-a - odpowiednio więcej. Całkiem spora grupa stacji ma imiennie źle wydane certyfikaty - przykładowo POZ/14 zamiast PO/14. Życie I można by się z tego wszystkiego śmiać gdyby nie nerwy i prawo, które za tym stoi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokil2 Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Z informacji jakie dostałem dziś od COI odnośnie błędu 403 - jutro po 10tej ma coś ruszyć. Trzymajmy kciuki Codziennie COI informuje, że ruszy bo wiedzą w czym tkwi problem. Nic się nie dzieje. Ciągle wykonujemy BT w trybie awaryjnym po błędzie 403. Ani jedno nie poszło, ani razu się nie połączyłem od 13-go. Dzwoniłem już do WK może oni będą mieli jakiś wpływ - gdzie tam. Dzisiaj również Forbidden 403 error. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbitur Napisano 7 Grudzień 2017 Share Napisano 7 Grudzień 2017 Wreście!!! Mam połączenie z cepik-iem. Chyba błędy wieku niemowlęcego trochę poprawili, bo Patronat śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi