Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

wiesław

Sprawozdanie CEPIK za listopad

Polecane posty

wiesław

Jak wpisac dwie daty do sprawozdania Cepik ,w poz 9,1 w ramce jest za mało miejsca,chyba że druk będzie jednorazowo zmieniony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Myślę,że trzeba wpisać długopisem ,podzielić ramkę 9,1 na dwa .zalecenie jest że u góry do 12 a na dole ramki do 13-30 .11.2017

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Jak wpisac dwie daty

 

A czemu dwie?

 

Myślę,że trzeba wpisać długopisem

 

Chyba Cię Bóg opuścił... :D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

Ale po co rozbijać na daty? Zmieniła się tylko podstawa naliczania opłaty ewidencyjnej, a nie wzór sprawozdania. Nie zamierzam samodzielnie nic dzielić i sumować, wygeneruje w programie sprawozdanie i ...

 

[ Dodano: 29-11-2017, 16:09 ]

A czemu dwie?
oooo Maciek mnie wyprzedził... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Zmieniła się tylko podstawa naliczania opłaty ewidencyjnej, a nie wzór sprawozdania.

 

Dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Czyli Waszym zdaniem, przepisy nas nie obowiązują ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

A czemu dwie?

 

 

Jest zalecenie aby tak zrobić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

Obowiązują. Pobieraliśmy za wpis do dr - pobraliśmy np 50 opłat, od 13 pobieramy za wpis do rejestru - pobraliśmy np 150. Program wygeneruje sprawozdanie z ilością 200.

 

Co widzisz niezgodnego z przepisami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Jest zalecenie

 

Czyje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Jest zalecenie aby tak zrobić .
kogo? czyje?

 

[ Dodano: 29-11-2017, 16:15 ]

Czyli Waszym zdaniem, przepisy nas nie obowiązują ?
Janusz, możesz przytoczyć może coś umknęło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

znowu pierwszy... :evil::evil::evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

Oj tam, oj tam... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Na szkoleniu była o tym mowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Na szkoleniu

 

Wybacz... nie skomentuję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Może Psuj znajdzie tu na forum, bo jest w tym bystry,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
znajdzie

 

Nie trzeba szukać. Jak pamiętam, to mamy wpisać do 12 ilośc opłat za wpis do dr i od 3 ilośc opłat za wpis do rejestru. Ale nigdzie nie pisze, że mamy to rozbijać, bo i po co...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Jest też opisane w ostatnim "Serwisie Motoryzacyjnym" .Nie będę się "kopał z koniem" więc róbcie jak uważacie.Nowy wzór będzie dopiero za grudzień a teraz w związku, że było to w środku miesiąca więc tak zalecają i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Poz. 2079

3. Stacja kontroli pojazdów w sprawozdaniu przekazanym za listopad 2017 r., w rubryce 9.1. „Liczba opłat”

wpisuje za okres od dnia 1 listopada 2017 r. do dnia 12 listopada 2017 r. liczbę opłat pobranych za wpis do dowodu

rejestracyjnego, a za okres od dnia 13 listopada 2017 r. do dnia 30 listopada 2017 r. – liczbę opłat pobranych za

przeprowadzenie badania technicznego.”;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

Najprawdopodobniej (bo to sensowne) program wygeneruje tam sumę z tych dwóch okresów i tyle.

 

tak zalecają

 

A co ci zalecą w wypadku cofnięcia takiego rozliczenia gdzie dobazgrałeś sobie coś długopisem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Przeczytaj post wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

mirek.g nie komplikujmy sobie dodatkowo życia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Czy na pewno to my komplikujemy sobie życie to bym się kłócił :) ale ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

JANUSZ60, super!!! A gdzie tam jest napisane o bazgraniu długopisem w sprawozdaniu, o dzieleniu tabeli albo o wpisywaniu różnych dat???

 

 

Masz podać ilość pobranych opłat i tyle...

 

Pobieraliśmy za wpis do dr - pobraliśmy np 50 opłat, od 13 pobieramy za wpis do rejestru - pobraliśmy np 150. Program wygeneruje sprawozdanie z ilością 200.

 

Powtarzam moje pytanie do Was - co tu jest niezgodne z przepisami? Bo na poprawianie długopisem urzędowego druku zapewne się paragraf znajdzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers

jak już chcecie koniecznie to rozździelać,to zróbcie w dwóch egzemplarzach do 12.11 i drugi od 13 do 30.11 i po kłopocie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.