darekr216 Napisano 9 Grudzień 2017 Share Napisano 9 Grudzień 2017 Podzielcie się swoimi doświadczeniami w takich przypadkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 9 Grudzień 2017 Share Napisano 9 Grudzień 2017 pomiar z każdego wylotu a wynik wiążący ten który jest wyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Grudzień 2017 Share Napisano 9 Grudzień 2017 Doświadczenie mikre niestety. Raptem kilka aut spotkałem w karierze wyposażone w dwa wydechy. Bo chodzi o dwudrożny układ wydechowy, a nie po dwie końcówki z każdej rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 9 Grudzień 2017 Share Napisano 9 Grudzień 2017 Bo chodzi o dwudrożny układ wydechowy rozmawiamy między diagnostami, to każdy powinien wiedzieć o co chodzi i nie widzę potrzeby pisania epistoł na jakikolwiek temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evolution Napisano 9 Styczeń 2018 Share Napisano 9 Styczeń 2018 Poz. 776 OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU1) z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach Dział IV Szczegółowy sposób pomiaru emisji zanieczyszczeń gazowych oraz zadymienia spalin podczas przeprowadzania badania technicznego pojazdu Wykonanie pomiaru § 3. 5 W silnikach wyposażonych w dwudrożny układ wydechowy pomiar powinien być dokonany w obu wylotach, a za wynik przyjmuje się uzyskaną wartość większą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Styczeń 2018 Share Napisano 9 Styczeń 2018 No OK, a własnymi słowami coś więcej można poprosić? Chociażby wyjaśnić po co zostało to wklejone, bo nie ukrywam, że ten zapis jest mi znany. No chyba żeby dla przypomnienia tak tylko... O! A najlepiej opisać na podstawie poniższego przykladu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 10 Styczeń 2018 Share Napisano 10 Styczeń 2018 To, że ma cztery wyloty nie znaczy, że wszystkie są czynne, mogą być atrapami. Ja w pojeździe, który ma dwa wyloty z tłumika jeden z nich zapycham np. rękawicą taki korek, a sondę kładę w drugi wylot. Gdy są dwa tłumiki badam każdy z osobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 10 Styczeń 2018 Share Napisano 10 Styczeń 2018 Dwudrożny układ wydechowy to nie koniecznie dwa tłumiki/wyloty spalin. Przykład Honda Civic posiada układ jednodrożny z dwoma wylotami. Tu bardziej chodzi o pojazdy z silnikami typu V lub bokser, choć duże rzędówki też potrafią mieć układ dwudrożny. I teraz pytanie. Czy V8 Hemi z pojedynczy tłumikiem środkowym jest układem jedno czy dwudrożnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 11 Styczeń 2018 Share Napisano 11 Styczeń 2018 Dla nas nie jest dwudrożnym układ, w którym spaliny mają możliwość wymieszania się ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Styczeń 2018 Share Napisano 11 Styczeń 2018 Czy V8 Hemi z pojedynczy tłumikiem środkowym jest układem jedno czy dwudrożnym? To zależy, czy: dwudrożnym układ, w którym spaliny mają możliwość wymieszania się Jeżeli jeden wylot spalin da się zatknąć podczas pracy silnika, to układ należy potraktować jak jednodrożny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dalkowiak Napisano 11 Styczeń 2018 Share Napisano 11 Styczeń 2018 Kiedyś miałem klienta z audi co życzył sobie pomiaru z obu końcówek wychodzących z jednego wydechu...Nie miałem ochoty dyskutować i zrobiłem jak chciał, wynik był ten sam z każdej rurki... Nie miał katalizatora, pomyślał że może pozajączkuje a może się uda przystawić pieczęć, ale sie nie udało-czyli N za uciążliwość(klienta i pojazdu rzecz jasna )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 11 Styczeń 2018 Share Napisano 11 Styczeń 2018 I tu zaczynają się schodki, a nawet schody. Otóż w wielu dużych silnikach V8 jest łącznik krzyżowy i spaliny się mieszają. Są natomiast tłumiki wystepujące w miejscu łącznika, które mogą być jedno lub dwudrożne, ale po ich obudowie nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy mają dwie komory czy jedną wspólną. Dlatego dla bezpieczeństwa lepiej takie "bydle" badać jako układ dwudrożny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 11 Styczeń 2018 Share Napisano 11 Styczeń 2018 Są natomiast tłumiki wystepujące w miejscu łącznika, które mogą być jedno lub dwudrożne, Wyżej opisałem jak to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 11 Styczeń 2018 Share Napisano 11 Styczeń 2018 Wyżej opisałem jak to sprawdzić.A, Ty od tej strony. Ok. Przyjąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.