Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
cezary

czy inne modele vw lepsze

Polecane posty

adam1501

Niestety musimy, ponieważ nie weryfikujemy zgodności z E6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Adaś - Wy ani E6, ani E5, ani E4 nawet nie zweryfikujecie. Wy nawet braku filtra cząstek stałych nie zweryfikujecie...

Ale niestety opinia publiczna o tym nie wie, a OSDS nie korzysta z okazji żeby o tym informować i jak przyjdzie co do czego to i tak na Was się skupi, że "puściliście" jak leci 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

True that's true - sad but true :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezary

źle napisałem w pierwszym poście - miało być - my musimy toto kwalifikować jak sprawne 8/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

A jakie to ujemne skutki? Możesz naświetlić sprawę? Chodzi o koszty produkcji i utylizacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Dzięki. O kosztach (w tym tych ekologicznych) już dawno słyszałem.

Nie pisze się też jeszcze na razie o utylizacji tych aut. A przecież to też będzie spory problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Ja tam się nie znam, nie wiem, zarobiony jestem, ale w niektórych aspektach mego żywota ktoś mnie robi w bambuko, a przynajmniej odnoszę takie wrażenie! :evil:

No całe życie wyziewy z benzyny były złe, bo ołów, bo czad, bo pomiarów legalizowanym sprzetem dokonywać trzeba. A ropa, panie, gdzie tam. No i teraz wyszło na odwyrtkę.

Przez pół mego żywota, tak się złożyło, że i o pół cena ropy wynosiła mniej od benzyny.

No to się jeździło tymi klekotami, bo eksploatacja była tania i komfort pracy wraz z osiagami silnika rekompensowała. Ale przecież nie mogło tak zostać, więc wymyślili i nasycili rynek nowoczesnym i drogimi dieslami common railami, zaręczając, że apetyt na paliwo jest minimalny. No to konsumenci się zachłysnęli, a ci ceny ropy z benzyną zrównali! Nikt mi nie wmówi, że diesel 3 litry pali. No może w Husgvarnie tyle wyjdzie na motogodzinę.

Jak poszedłem po meble w normalnej cenie, to transport gratis. A jak graty w cenach z promocyjnej gazetki, no to transport płatny!

Tu samochody ekologiczne, lecz technologia produkcji podobno powoduje trądzik cery zielonej planety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Ekologia aut elektrycznych jest mocno dyskusyjna, bo biorąc pod uwagę, że 50% prądu to straty na linii elektrownia-odbiorca, doliczając sprawność układu ładowania, sprawność akumulatora i silnika elektrycznego napędzającego pojazd to okaże się, że straty transportu i przetwarzania energii elektrycznej w chemiczną i odwrotnie są tak duże, że ekologia jest tylko na papierze i w portfelach osób ją promujących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO
my musimy toto kwalifikować jak sprawne
Nasze dymomierze i Euro 6 :D -widzą tylko temperaturę spalin - nie da się wykonać pomiaru bo wynik "0" i nie przepuszcza nawet do drugiej próby więc dziwię się - czy tylko ja to zauważyłem - badanie wykonywane przy TDT w czasie kontroli SKP - byli lekko zdziwieni i podejrzewali że nie włożyłem sondy do wydechu :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Już kiedyś pisałem, że pomiar zadymienia to wymysł z lat '80 ubiegłego stulecia i ma się nijak do silników obecnie produkowanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

A sam DPF?

Wskażcie mi warunki gdzie może nastąpić jego prawidłowe wypalenie??

 

Z góry podpowiadam

TAK - na zachodzie TEŻ firmy go usuwają!!!

TAK - nawet w rejonie gdzie z wioski na wioskę dojeżdża się autobaną nie zawsze są warunki, żeby go wypalić (zazwyczaj nie ma!!!)

To w sumie po co on nam i kiedy wejdzie E7 i co będzie dla nas niósł?? :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO
Już kiedyś pisałem, że pomiar zadymienia to wymysł z lat '80 ubiegłego stulecia i ma się nijak do silników obecnie produkowanych.

Dla tego na badaniu podpinam EOBD bo ono może więcej niż analizator - po błędach można się zorientować czy jest w miarę OK - a i czasami pokaże kombinację przy DPF , FLAP i innych ustrojstwach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

Pamiętam ze szkoły pierwsze jaskółki dotyczące instrukcji wypalania DPF - pojazd w ruchu, prędkość minimalna 80 km/godz. jazda na V przełożeniu - czas wymagany ruchu z tymi parametrami minimum 15 minut, jakiekolwiek zmiany w ruchu powodujące zejście z powyższych parametrów powodują zaniechanie procedury "wypalania" - nie pamiętam jakiej marki to dotyczyło, pamiętam, że nauczyciele śmiali się, że w Polsce nie ma (na owe czasy) drogi na której można by takie - zgodne z instrukcją - wypalanie przeprowadzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezary

pójdę dalej, silniki iskrowe z pokładowymi układami diagnostycznymi też spełniają bezproblemowo wymagania, tak że analiza spalin to psu na budę, miało to sens przy gaźnikach, no powiedzmy przy mono wtryskach. :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
silniki iskrowe z pokładowymi układami diagnostycznymi też spełniają bezproblemowo wymagania, tak że analiza spalin to psu na budę

Tu bym polemizował. Analizatorem można wykryć wszelkie symulatory sond lambda, oraz zmierzyć wartości poszczególnych parametrów spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezary
Analizatorem można wykryć wszelkie symulatory sond lambda, oraz zmierzyć wartości poszczególnych parametrów spalin.

mogę podpiąć czytnik eobd i jak pokaże ok. analizatora używać nie muszę :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Możesz i wszystko w majestacie prawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.