Demart Napisano 4 Styczeń 2018 Napisano 4 Styczeń 2018 Laweta Wiola. W rzeczywistości przyczepa ciężarowa podr. inna przeznaczenie przewóz pojazdów. W cepiku skrzynia. Świadectwo homologacji też skrzynia. Dodam że w przyczepie nic nie było przerabiane. Jestem tego pewien bo jest to laweta znajomego, który kupił ją nową. Jak to możliwe? Myślałem że może jakiś błąd jest, ale ma taką drugą i tam jest tak samo. Czy może producent miał homologację na skrzyniowe, a robił sobie lawety i dopuszczał na podstawie tamtego świadectwa. Jest to możliwe? Jak to teraz wyprostować bez zmian konstrukcyjnych bo takich w rzeczywistości nie było. No i jak zwykle problem osi. W załączniku wklejam świadectwo homologacji. Cytuj
Mecher Napisano 4 Styczeń 2018 Napisano 4 Styczeń 2018 Najciekawsze, że od 2006 nikomu to nie przeszkadzało... Cytuj
blakop Napisano 4 Styczeń 2018 Napisano 4 Styczeń 2018 Dać N i kierunek WK... Może się im źle podłożyła ta homologacja u sprzedawcy czy jak? Cytuj
Paprock Napisano 4 Styczeń 2018 Napisano 4 Styczeń 2018 Najciekawsze, że od 2006 nikomu to nie przeszkadzało... - i dalej by nie przeszkadzało gdyby nie CEP DWA ZERO, który wymusił danych konfrontowanie. A o czytnikach kodów nie ma co wspominać nawet - nie było i nie ma obowiązku ich stosowania przy badaniach. Cytuj
Demart Napisano 5 Styczeń 2018 Autor Napisano 5 Styczeń 2018 Dzwoniłem do producenta. wiedzą w czym jest rzecz. Twierdzą że wtedy nie było takiej homologacji. Czy faktycznie w 2006 roku takiej jeszcze nie było? Mają przysłać jakieś oświadczenie że tak faktycznie było. Zobaczymy co na to WK. Cytuj
blakop Napisano 5 Styczeń 2018 Napisano 5 Styczeń 2018 Cooo?? Znaczy że jak było? Że mieli homologację na skrzyniową, a tłukli na nią lawety?? Cytuj
Demart Napisano 5 Styczeń 2018 Autor Napisano 5 Styczeń 2018 Że mieli homologację na skrzyniową, a tłukli na nią lawety?? Tak właśnie to wygląda. I co teraz? Generalnie właściciele powinni podać ich do sądu. Ale wiadomo ile to czasu i niepotrzebnych nerwów. Może uda się poprawić na podstawie oświadczenia producenta. Cytuj
blakop Napisano 5 Styczeń 2018 Napisano 5 Styczeń 2018 A przepraszam - o czym by miało mówić to oświadczenie? Cytuj
Paprock Napisano 5 Styczeń 2018 Napisano 5 Styczeń 2018 Coś mi się zdaję, że był stały schemat wyciągu, w którym tylko VIN się zmieniał! Czy długość sprzętu w nim podana na pewno odpowiada temu co na foto? Cytuj
Demart Napisano 5 Styczeń 2018 Autor Napisano 5 Styczeń 2018 Czy długość sprzętu w nim podana na pewno odpowiada temu co na foto? Fotkę wrzuciłem z netu. Musiał bym zmierzyć jak będę miał dostęp do niej. Cytuj
Paprock Napisano 5 Styczeń 2018 Napisano 5 Styczeń 2018 Luż, nie ma co robić sobie kłopotu. Pomyślałem, że ta z foto, to ta 'druga taka sama'. Cytuj
Psuj Napisano 5 Styczeń 2018 Napisano 5 Styczeń 2018 o czym by miało mówić to oświadczenie? Że przyznają się do winy... nic tylko do proroka przesłać dalej... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
adam1501 Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Mam rozdwojenie jaźni, czy w tym starym widzę rodzaj nadwozia? Cytuj
Paprock Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Dla mnie to całe oświadczenie powinno być zadedykowane posiadaczowi pojazdu aby sobie poprawnie pojazd zarejestrował. No teraz pozostaje potraktować badanie negatywnym wynikiem i z tym oświadczeniem azymut na WK, a potem badania popraweczka. No albo wcześniej zawitać do WK i podrodzaj wyprostować w dowodzie i w CEPiK-u. Cytuj
blakop Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Jak to nie było rozróżnienia nadwozia? Po prostu NIE MIELI homologacji na lawety wtedy a je robili!!! Jak dla mnie - sprawa do WK, cofnięcie rejestracji i prorok. Cytuj
danielg539 Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Po prostu NIE MIELI homologacji na lawety wtedy a je robili!!! Dokładnie tak. Tak niestety małe firmy działają W 2006 r to jeszcze można było dopuścić taki pojazd do ruchu na podstawie dopuszczenie indywidualnego (czy jakoś tak) ale tylko gdy pojazd był produkowany w ilości 1 szt rocznie. Cytuj
Paprock Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Tak, tak... A skończy się korektą w adnotacjach. Nie w takich przypadkach dane były korygowane. Cytuj
markes30 Napisano 8 Styczeń 2018 Napisano 8 Styczeń 2018 Mam rozdwojenie jaźni, czy w tym starym widzę rodzaj nadwozia? .. widać również podrodzaj : skrzynia !!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.