Skocz do zawartości

Laweta Wiola


Rekomendowane odpowiedzi

Laweta Wiola. W rzeczywistości przyczepa ciężarowa podr. inna przeznaczenie przewóz pojazdów. W cepiku skrzynia. Świadectwo homologacji też skrzynia. Dodam że w przyczepie nic nie było przerabiane. Jestem tego pewien bo jest to laweta znajomego, który kupił ją nową. Jak to możliwe? Myślałem że może jakiś błąd jest, ale ma taką drugą i tam jest tak samo. Czy może producent miał homologację na skrzyniowe, a robił sobie lawety i dopuszczał na podstawie tamtego świadectwa. Jest to możliwe? Jak to teraz wyprostować bez zmian konstrukcyjnych bo takich w rzeczywistości nie było. No i jak zwykle problem osi. W załączniku wklejam świadectwo homologacji.

wiola2.thumb.jpg.7a9e7e4e128e28fb1500fdc2b89fdd7c.jpg

wiola1.thumb.jpg.c484791caff21708518aa47333184548.jpg

wiola-w2-przyczepa-laweta-najazd-640x224-2016-poreba-435239937.jpg.0bb54ffb9d5ad5b308e0e2881f59ff97.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najciekawsze, że od 2006 nikomu to nie przeszkadzało...

- i dalej by nie przeszkadzało gdyby nie CEP DWA ZERO, który wymusił danych konfrontowanie. A o czytnikach kodów nie ma co wspominać nawet - nie było i nie ma obowiązku ich stosowania przy badaniach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do producenta. wiedzą w czym jest rzecz. Twierdzą że wtedy nie było takiej homologacji. Czy faktycznie w 2006 roku takiej jeszcze nie było? Mają przysłać jakieś oświadczenie że tak faktycznie było. Zobaczymy co na to WK.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Że mieli homologację na skrzyniową, a tłukli na nią lawety?? :razz:

 

Tak właśnie to wygląda. I co teraz? Generalnie właściciele powinni podać ich do sądu. Ale wiadomo ile to czasu i niepotrzebnych nerwów. Może uda się poprawić na podstawie oświadczenia producenta.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaję, że był stały schemat wyciągu, w którym tylko VIN się zmieniał! :x

Czy długość sprzętu w nim podana na pewno odpowiada temu co na foto?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy długość sprzętu w nim podana na pewno odpowiada temu co na foto?

 

Fotkę wrzuciłem z netu. Musiał bym zmierzyć jak będę miał dostęp do niej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to całe oświadczenie powinno być zadedykowane posiadaczowi pojazdu aby sobie poprawnie pojazd zarejestrował. No teraz pozostaje potraktować badanie negatywnym wynikiem i z tym oświadczeniem azymut na WK, a potem badania popraweczka. No albo wcześniej zawitać do WK i podrodzaj wyprostować w dowodzie i w CEPiK-u.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie było rozróżnienia nadwozia?

Po prostu NIE MIELI homologacji na lawety wtedy a je robili!!!

 

Jak dla mnie - sprawa do WK, cofnięcie rejestracji i prorok.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Po prostu NIE MIELI homologacji na lawety wtedy a je robili!!!

Dokładnie tak. Tak niestety małe firmy działają :-(

W 2006 r to jeszcze można było dopuścić taki pojazd do ruchu na podstawie dopuszczenie indywidualnego (czy jakoś tak) ale tylko gdy pojazd był produkowany w ilości 1 szt rocznie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.