Skocz do zawartości

Test teoretyczny Warszawa 10.0118


soraj

Rekomendowane odpowiedzi

zakładasz na maskę opóżnieniomierz i mierzysz w teście drogowym i mierzysz skutecznośc hamowania.

 

A jak nie masz C? :x

 

A wracając do silnika to faktycznie dla mnie temat z pupy. Nr silnika się nie sprawdza podczas badania, a podciąganie tego pod bliżej nieopisaną "identyfikację" silnika to chyba pisanie dla pisania...

 

Wykonuje test osoba uprawniona np własciciel, kierowca który przyjecha na badanie, nigdzie nie jest napisane, że diagnosta ma obowiązek mieć wszystkie kategorie i badać każdy pojazd metodą drogową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Oto co pamietam z egzaminu, ogólnie chyba następnym razem wybiorę Wrocław, krzesła z rozkładanymi blatami wielkości mikro to w ogóle jakieś nieporozumienie.

To co ja mogę doradzić co pewnie wiele ale każdy mądry po fakcie to nauka od razu z dziennika ustaw a nie z Niezbędnika Diagnosty, który wałkowałem cały kurs i czas do egzaminu, to był wg mnie najwiekszy bład, wielu rzeczy tam nie ma a dwa, na egzaminie w skserowanych dziennikach ustaw wiele rzeczy jest gdzie indziej. Tyle dla następnych panów przygotowujących sie na egzamin...

 

Również w Warszawie zdawałem 8 listopada 2017 r. Krzesełka z rozkładanym blatem nie miały wpływu na mój wynik egzaminu oraz nauka z Niezbędnika Diagnosty który wałkowałem przez cały kurs i cały czas przed egzaminem. Zdałem wszystko za pierwszym razem kończąc swoją pracę 30 minut przed czasem. Kluczem do sukcesu jest nauka a źródło wiedzy nie ma najmniejszego znaczenia czy to jest niezbędnik diagnosty czy też vademecum diagnosty.Na egzaminie należy mieć wiedzę a nie dopiero jej szukać w trakcie.

 

[ Dodano: 11-01-2018, 22:37 ]

LPG

LPG.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ważne jest być na bieżąco tak np. niedawno brak adnotacji gaz w DR było usterką drobną a teraz jest istotną i można duży błąd popełnić. W moim przypadku wydrukowałem sobie DZ.U poz.2022 i 776 w takim formacie jak są na egzaminie, przerobiłem z 3 razy pytania z vademecum szukając odpowiedzi w wydrukowanych materiałach, przejrzałem 2 razy zielona książkę głownie prawo o ruchu drogowym i ADR. Po takim przerobieniu materiału wiedziałem dokładnie gdzie coś szukać jak nie byłem pewny nawet wzrokowo wiedziałem gdzie co jest napisane. Na egzaminie było dużo pytań podobnych co w Vademecum. Co do ławek we Wrocławiu to jest trochę lipa ale szczególnie osobiście mi o aż tak nie przeszkadzało może pod koniec jak już emocje trochę opadły i pisałem opisówkę to blat mi uciekał, ale każdy z nas jest inny i dla kogoś może to być duży problem. Myślę że te ławki nie są takie złe w porównaniu do Poznania gdzie jeden ze zdających ze mną twierdził że jeden komplet segregatorów przypada na 2 zdających.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście vademecum nie trzymałem nawet w rękach... Wg. mnie Ludzie którzy układają pytania też raczej z niego nie korzystają....Zgodzę się z tym co napisał Dzejkop że przerobił dzienniki ustaw żeby ewentualnie wiedzieć gdzie czego szukać... I na tym trzeba się skupiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej twórcy vademecum korzystają z tego co napisali twórcy testów. Po przerobieniu pytań z książki przynajmniej wiesz jakiego typu pytań możesz się spodziewać. U mnie kilka pytań było identyczne co przerobiłem ale wiele było całkowicie nowych i dzieki przerobieniu dzienników nie miałem problemów z odpowiedziami. Mój wynik to zero błędów w całym egzaminie. Mam nadzieje że praktyczny nie będzie taki ciężki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje!!! Umnie przed zajęciami wykładowca dawał test 30 pytań z poprzednich zajęć a do domu wysyła pytania z vademecum żeby sobie przestudiować. Byle praktyka poszła gładko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka przebiega w innych warunkach i trochę luźniejszej atmosferze ale jeśli chodzi o zakres wiedzy to tu już trzeba poszerzyć ją o zakres działania urządzeń wykorzystywany na SKP zwłaszcza przyrząd do poamieru świateł, sonometr, przyrząd do pomiaru przepusczalności szyb...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś zapomnę to już sobie nie zajrzę do dzienników ustaw wiec niektóre rzeczy postaram się wykuć na blachę.

 

Jeżeli nie pracujesz na stacji to przed egzaminem lepiej się na jakąś udaj i poproś jakiegoś Diagnostę żeby Ci podpowiedział to i owo na temat sprzętu jakiego się używa na stacji... Taka rozmowa po Chłopsku motywuje, i na pewno nie zaszkodzi w ramach powtórki.. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urządzenia nawet dość ogarniam brat pracuje na podstawowej to trochę miałem styczności. Planuje wybrać się na okręgową, aby trochę coś z ciężarówki zobaczyć budowę, tachografy, zwalniacze itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Witam.

Oto co pamietam z egzaminu, ogólnie chyba następnym razem wybiorę Wrocław, krzesła z rozkładanymi blatami wielkości mikro to w ogóle jakieś nieporozumienie.

To co ja mogę doradzić co pewnie wiele ale każdy mądry po fakcie to nauka od razu z dziennika ustaw a nie z Niezbędnika Diagnosty, który wałkowałem cały kurs i czas do egzaminu, to był wg mnie najwiekszy bład, wielu rzeczy tam nie ma a dwa, na egzaminie w skserowanych dziennikach ustaw wiele rzeczy jest gdzie indziej. Tyle dla następnych panów przygotowujących sie na egzamin...

 

Również w Warszawie zdawałem 8 listopada 2017 r. Krzesełka z rozkładanym blatem nie miały wpływu na mój wynik egzaminu oraz nauka z Niezbędnika Diagnosty który wałkowałem przez cały kurs i cały czas przed egzaminem. Zdałem wszystko za pierwszym razem kończąc swoją pracę 30 minut przed czasem. Kluczem do sukcesu jest nauka a źródło wiedzy nie ma najmniejszego znaczenia czy to jest niezbędnik diagnosty czy też vademecum diagnosty.Na egzaminie należy mieć wiedzę a nie dopiero jej szukać w trakcie.

 

[ Dodano: 11-01-2018, 22:37 ]

LPG

 

Rozumiem jest mozliwe zaliczenie za pierwszym, nie twierdze, że nie ale zamiast się gloryfikowac siebie możesz pomóc innym i np napisac post z rzeczowymi argumentami, np co wg Ciebie napislaem źle w opisówce na temat lpg, albo np odpowiedz na pytanie odnosnie skorodowanego nr silnika, pomożesz tym sposobem bardziej na prawde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada działania LPG:

Po otwarciu wypływu gazu, na wielozaworze zbiornika, wskutek panującego w zbiorniku ciśnienia, gaz w fazie płynnej przepływa miedzianym przewodem wysokociśnieniowym do elektrozaworu gazu. Gdy silnik nie pracuje lub pracuje zasilany benzyną, elektrozawór jest zamknięty. Po jego otwarciu, gaz fazie ciekłej przedostaje się przewodem wysokociśnieniowym do reduktora, gdzie na skutek podgrzania (płynem z układu chłodzenia) gaz odparowuje i przechodzi w fazę lotną. Gaz w fazie lotnej przepływa przez przewody gazowe, reduktor oraz mikser do kolektora ssącego i dalej do cylindrów silnika. Przełącznik w kabinie służy do wyboru układu zasilania pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.